دانلود و خرید کتاب ماهور زندگی ویل ادواردز ترجمه ابوذر کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماهور زندگی اثر ویل ادواردز

کتاب ماهور زندگی

نویسنده:ویل ادواردز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ماهور زندگی

کتاب ماهور زندگی نوشتهٔ ویل ادواردز و ترجمهٔ ابوذر کرمی است. انتشارات سایه سخن این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب حذف استرس و اضطراب از زندگی.

درباره کتاب ماهور زندگی

کتاب ماهور زندگی به این پرسش پاسخ داده است که چرا این‌قدر تحت فشار روحی هستیم؟ و چطور می‌توانیم استرس و اضطراب را از زندگی حذف کنیم؟ نویسنده به موضوعاتی مانند متوقف‌کردن رفتارها، حملاتِ استرسی، مقابله با حملات عصبی، استفاده از موسیقی برای غلبه بر استرس، استراحت، آرام شدن در محل کار و... پرداخته و در پایان نتیجه‌گیری کرده است.

خواندن کتاب ماهور زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماهور زندگی

«استراحت بکنید

بیش‌تر اوقات مطمئنیم به استراحت نیاز داریم. این استراحت می‌تواند تعطیلاتی تمام‌عیار باشد یا جیم شدن در تعطیلات آخر هفته! در هر صورت، خروج از چرخهٔ یکنواخت و ملال‌آور کار روزانه می‌تواند فوق‌العاده رهایی‌بخش و راهی عالی برای خلاصی از شر استرس و اضطراب باشد.

متأسفانه، خیلی‌ها فکر می‌کنند نمی‌توانند وقت بگذارند و خلاصی پیدا کنند. این یک تفکر سمّی است؛ بزنید بیرون و رهایی یابید!

چند بار شده است که به کار کردن ادامه داده‌اید بی آن‌که بدانید صد درصد نیروی خود را روی کار نمی‌گذارید؟ چند بار شده است جمله‌ای را بارها خوانده‌اید یا نوشته‌اید، ولی تمرکز نداشته‌اید و فکرتان به چیزهای دیگر مشغول بوده است؟ چندبار می‌خواستید مدتی از خانواده یا بچه‌ها بگریزید، ولی از عواقب این کار ترسیده‌اید؟ اکنون وقت استراحت است.

چرا به خودمان وقتی برای «استراحت» نمی‌دهیم؟ شاید احساس می‌کنیم شایستگی آن را نداریم یا کارهای زیادی داریم که هنوز انجام نداده‌ایم. این‌که نیاز داریم کار و وظیفهٔ خود را کاملاً انجام دهیم دلایلی واقعی و راستین دارد، با این حال گاهی ممکن است این استراحت ندادن به خود دلایلی پنهانی داشته باشد. خیلی‌ها از پز دادن لذت می‌برند، از این‌که بگویند: «تا دیروقت باید کار کنند تا طرح یا پروژه‌ای را تکمیل کنند» یا این‌که «چقدر تلاش کرده‌اند تا کاری را سریع تکمیل کنند.» چنین افرادی غالباً دنبال آنند که دیگران را تحت تأثیر تلاش‌های خود قرار دهند و از این‌رو مورد احترام دیگران باشند.

شاید فکر می‌کنید نمی‌توانید کارتان را ترک کنید. مثلاً می‌گویید: «نمی‌توانم این کار را متوقف کنم؛ مجبورم آن را به پایان برسانم» یا شاید بگویید: «نمی‌توانم دست از کار بکشم، چون این‌کار باید به پایان برسد. چرا؟‌ تا بتوانم بروم سراغ کار بعدی و بعدی و بعدی بروم...» چنین فردی همیشه کاری برای انجام دادن دارد و مانع از آن می‌شود که استراحتی بکند. شاید هم احساس می‌کنید که می‌خواهید دیگران به وجود شما نیاز داشته باشند. مادری که به خانواده، بچه‌ها و دیگر کارها رسیدگی می‌کند شاید احساس کند اگر تعطیلات آخر هفته استراحت کند، خانواده‌اش از هم می‌پاشد! او با استراحت نکردن، خود را قانع می‌کند که نقشش مهم است و خانواده بدون او از هم می‌پاشد. شاید واقعاً چنین باشد ولی این دلیلی کافی برای ممانعت از استراحت نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ما در زمانهٔ بسیار طاقت‌فرسا و سختی زندگی می‌کنیم و ظاهراً همه‌چیز در حال پیچیده‌تر شدن است. گاهی زندگی بسیار دردناک و ناعادلانه به نظر می‌رسد. با این حال، روز به روز می‌کوشیم به تکاپو برای بهبود زندگیمان ادامه دهیم.
نعنا

حجم

۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان