دانلود و خرید کتاب ۷ کلید موفقیت ویل ادواردز ترجمه ثریا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷ کلید موفقیت اثر ویل ادواردز

کتاب ۷ کلید موفقیت

نویسنده:ویل ادواردز
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۷ کلید موفقیت

۷ کلید موفقیت اثری از ویل ادواردز در زمینه موفقیت است که اصولی عملی و امتحان شده را در زمینه دستیابی به موفقیت مطرح می‌کند.

در کتاب ۷ کلید موفقیت، اصولی عملی و امتحان شده را خواهید یافت که اگر با جدیت و پشتکار آنها را در زندگی به کار بگیرید، موفقیت را برای شما به ارمغان می‌آورند. همانطور که خواهید دید، آنها اصولی همگانی، بدون محدودیت زمانی و تردیدناپذیر هستند که همیشه برای کسانی که از آنها استفاده کنند موفقیت را بهمراه دارند. اگر به رویای خود پایبند باشید و مرتباً اهداف خود را ریز کرده و به مسیر خود ادامه دهید، در هر جایی که هستید و هر شغلی که در پیش گرفته‌اید می‌توانید تغییر ایجاد کنید. همه چیز با باور شخصی شما در مورد آنچه امکان‌پذیر است شروع می‌شود.

رضایت واقعی نه از رسیدن به خود هدف، که از مشارکت در جامعه بعنوان یک کل و یافتن چیزی به دست می‌آید که واقعاً شما را هیجان‌زده کرده، استعدادهای شما را شکوفا نموده و از لحاظ مالی هم برای‌تان سود دارد. چیزی که واقعاً ارزش وقت و انرژی شما را دارد، از انجامش لذت می‌برید، به آن افتخار کرده و احساس خوبی به شما می‌دهد. کارتان را با تعیین هدف واقعی خود در زندگی شروع کرده، سپس شهامت شروع زندگی که برای آن متولد شده‌اید را بیابید. این مسیر راسخ و قابل اتکایست که موفقیت چشمگیری را برای شما به ارمغان می‌آورد و مهم نیست دیگران چه فکری می‌کنند، شما می‌توانید آن را انجام دهید.

خواندن کتاب ۷ کلید موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم

بخشی از کتاب ۷ کلید موفقیت

آزادی: نوعی نگرش نسبت به امکان‌پذیری دستیابی به اهداف و اعمال فرد است.

پذیرش: تمایل و آمادگی دریافت – به ویژه برای ایده‌ها و یا برداشت‌ها

زمانی که خود را به تحقق و رسیدن به رویایتان متعهد ساختید، به احتمال قریب به یقین متوجه چیز نسبتاً عجیب‌وغریبی می‌شوید که کم‌کم در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد: کل دنیا برای رسیدن به رویایتان به شما کمک می‌کنند.

تنها باید ذهن‌تان را رها ساخته و آمادهٔ پذیرش باشید – یعنی برای دریافت آنچه کائنات خداوند برای شما دارد آماده و مشتاق باشید. برخی افراد این اصل را قانون جذب می‌نامند، اما نامش را هرچه بگذارید، اینکه شما در رسیدن به رویایتان نیروهای نامرئی کائنات را به حرکت در می‌آورید کاملاً حقیقت دارد.

افراد، اتفاقات و موقعیت‌هایی جذب شما خواهند شد که در دستیابی به رویایتان به شما کمک خواهند کرد. احتمالاً تنها زمانی این حقیقت را به طور کامل می‌پذیرید که خودتان آن را تجربه کنید، و وقتی خود را به رویایتان متعهد ساختید، قطعاً آن را تجربه خواهید کرد. اتفاقات کم‌کم رخ خواهند داد. اوایل ممکن است اتفاقی به نظر برسند، اما شما اکنون دارید واقعیتی دگرگون را زندگی می‌کنید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۶۳٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان