دانلود و خرید کتاب ارزیابی عملکرد علیرضا قوطی ساز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزیابی عملکرد اثر علیرضا قوطی ساز

کتاب ارزیابی عملکرد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارزیابی عملکرد

کتاب «ارزیابی عملکرد» نوشتۀ علیرضا قوطی ساز است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. کتاب ارزیابی عملکرد؛ کلید توسعۀ سازمان‌های معاصر به موضوع مهم ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد می‌پردازد.

درباره کتاب ارزیابی عملکرد

امروزه دانش مدیریت دچار تحولات اساسی شده است و نظام ارزیابی یکی از ارکان مهم مدیریت سازمان‌ها به شمار می‌رود تا جایی که اگر سازمان فاقد دستگاه نظارتی برای بررسی و ارزیابی عملکرد استفاده از منابع و امکانات، کارکنان، اهداف و استراتژی‌ها باشد، آن سازمان را دچار بحران و یا بیمار قلمداد خواهند کرد.

هر سازمانی برای اینکه از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت‌های خود، آگاهی داشته باشد، به‌ یک نظام ارزیابی نیازمند است و فقدان نظام ارزیابی در یک سازمان به این معنی است که با محیط درون و برون سازمان ارتباطی ندارد و این روند به‌زودی موجب مرگ سازمان خواهد شد. ممکن است مدیران مرگ سازمانی که از آن نام‌ برده می‌شود را یکباره احساس نکنند اما برای اینکه این پدیده اتفاق نیفتد، یک دستگاه یا نظامی برای به‌دست‌آوردن بازخوردها ضروری است چرا که اطلاعات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت‌ها را به دست می‌دهد بنابراین دوام یک سیستم وابسته به وجود نظام ارزیابی و کنترل است.

کتاب ارزیابی عملکرد؛ کلید توسعۀ سازمان‌های معاصر به موضوع مهم ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد می‌پردازد چرا که مدیران را به روش‌های مختلف در توسعۀ هرچه بیشتر سازمان‌ها راهنمایی می‌کند؛ باعث هوشمندی سیستم و برانگیختن افراد در جهت رفتار مطلوب می‌شود. به‌طورکلی ارزیابی عملکرد موجب هدفمندی، ایجاد قابلیت‌های حرفه‌ای، منطقی شدن دستمزد و مزایا، بهبود وضعیت آموزش، توسعه و توافق دربارۀ اهداف و بهبود شغل افراد ارزیابی شونده می‌شود و برای مدیران هم منفعت‌های زیادی مثل استفادۀ بهینه از افراد، بهبود روابط بین فرد و سرپرست یا مسئول، هشداردهی نظام‌مند و به‌موقع در مواقع مشکلات را به دنبال دارد.

خواندن کتاب ارزیابی عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و حوزۀ کسب‌و کار و همچنین مدیران و مشاوران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارزیابی عملکرد

«ساختار سازمانی، راه یا شیوهای است که به‌وسیله آن فعالیت‌های سازمانی تقسیم، سازماندهی و هماهنگ می‌شوند. ساختار سازمانی تعیین می‌کند چه وظایفی باید تخصیص یابد، چه کسی به چه کسی گزارش دهد، و سازوکار هماهنگی رسمی و الگوهاي تعامل و ارتباط را معین می‌کند. این دیدگاه به سازوکار و الگوهاي رسمی محدود است. ساختار سازمانی را چهارچوب روابط حاکم بر مشاغل، سیستم‌ها و فرایندهاي عملیاتی و افراد و گروه‌هایی که براي نیل به اهداف سازمان تلاش می‌کنند، تعریف کرده‌اند. ساختار سازمانی روابط گزارش‌دهی، کانال‌های ارتباط رسمی، تعیین مسئولیت و تفویض اختیار تصمیم‌گیری را روشن می‌سازد. ساختار سازمانی، توزیع قدرت در سازمان را نشان می‌دهد و صرفاً یک سازوکار هماهنگی نیست بلکه فرایندهای سازمانی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان