دانلود و خرید کتاب تغییر! گریم ماکستون ترجمه علی مهرآیین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر! اثر گریم ماکستون

کتاب تغییر!

انتشارات:انتشارات اگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تغییر!

کتاب تغییر! نوشتۀ گریم ماکستون و ترجمۀ علی مهرآیین است. انتشارات اگر این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، به این پرسش که «چرا به دگرگونی ریشه‌ای نیاز داریم؟» پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب تغییر!

کتاب تغییر! در بخش نخست به طرح مسأله می‌پردازد، در بخش دوم به این که «چه می‌شود اگر جوامع تغییر نکنند؟» پاسخ می‌دهد، در بخش سوم در مورد جهان مدرن و در بخش چهارم در مورد نهادن شالوده‌های جدید می‌گوید. پیشگفتار این کتاب نیز با این پرسش که «آیا واقعاً اوضاع این‌قدر بد است؟» آغاز می‌شود.

هدف گریم ماکستون از نگارش کتاب تغییر! این است که به دیگران بگوید که اگر تغییری در کار نباشد، چه رخ خواهد داد. این کتاب معطوف به جهان ثروتمند و کشور چین است. زیرا با وجود اینکه مشکلات اقلیمی سراسر جهان را تحت‌تأثیر قرار داده و می‌دهد، از نظر این نویسنده، مسئولیت جهان ثروتمند و کشور چین در این زمینه بیشتر از سایر کشورها است. 

خواندن کتاب تغییر! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن علم جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تغییر!

«کمتر کتابی هست که با گذر زمان بر اهمیتش افزوده شود و تقریباً هیچ کتابی نیست که به‌درستی پنجاه سال آینده را پیش‌بینی کند. این داستان با چنین کتابی آغاز می‌شود. این کتاب که در سال ۱۹۷۲ توسط گروهی از دانشمندان در مؤسسه‌ی تکنولوژی ماساچوست (MIT) در بوستون منتشر شد به کاوش درباره‌ی مسیرهای ممکن آینده‌ی بشر می‌پرداخت. برای فهم اینکه آینده احتمالاً چگونه به‌نظر خواهد رسید، این گروه پنج روند بلندمدت را انتخاب و تحلیل کردند: جمعیت انسانی، تولید غذا، بازده صنعتی، استفاده از منابع تجدیدناپذیر و آلودگی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان