دانلود و خرید کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات نادیا گواهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات اثر نادیا گواهی

کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات

معرفی کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات

کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات نوشتهٔ نادیا گواهی و سجاد صنعت جو و شهروز دربندی است. انتشارات کلیدپژوه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات

کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات در ۴ فصل نوشته شده است؛ «جرم و جامعه»، «بررسی برخی علل وقوع جرم: عاملیت عصبی»، «جرم‌شناسی در فضای مجازی» و «خشونت‌های سایبری». جرم‌شناسی سایبری مطالعهٔ عوامل ایجاد جرم در فضای مجازی و تأثیرات آن بر دنیای حقیقی و راهکارهای پیشگیری از حدوث این‌گونه جرایم است. مطالعات عینی پرونده‌های جرایم سایبری نشان داده است که ایجاد شخصیت مجازی با ذهنیت عدم‌شناسایی و البته سهولت و گستردگی ارتکاب برخی بزه‌ها در فضای مجازی بستر مناسبی را برای بروز خلأهای شخصیتی و روانی فراهم می‌کند. علت‌ها و عوامل بسیاری در شکل‌گیری جرایم سایبری مؤثر هستند؛ همچون عوامل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، مشکلات روحی و روانی نظیر افسردگی، عصبانیت، حسادت، انتقام‌جویی، حس تنفر، تفریح و سرگرمی و خودکم‌بینی. کتاب حاضر به این موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد پیوند حقوق با روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جرم شناسی سایبری و تاثیر عوامل فردی مجرم در جنایات

«در بحث چرخش فرهنگی زندگی روزمره فرایندی تعاملی و پویا است که در آن رسانه‌ها و محصولات مصرفی به صورت خلاقانه‌ای از سوی افراد مصرف می‌گردند تا هویت‌ها و سبک زندگی‌های خود را به صورت تاملی بر سازند. رسانه‌ها یکی از ابزاری هستند که باتوجه به زندگی روزمره افراد ساخته شده و سعی در تاثیرگذاری بر روی زندگی آنها دارند. مد یکی از عناصر شکل‌دهنده و بازنماینده هویت‌های انسانی است که در نشان دادن هویت‌های جنسی، قومی و خرده فرهنگی، تاثیر زیادی دارد. آنچنان که از دوره پیدایش بازار طراحی پوشاک، مد تاثر زیادی در نشان دادن سبک زندگی افراد دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان