دانلود و خرید کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر ماریا هال ترجمه سیده سارا ابوالحسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر اثر ماریا هال

کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر

معرفی کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر

کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر؛ ۱۳ روش بهبود مهارت‌های ارتباطی همسران نوشتۀ ماریا هال و ترجمۀ سیده سارا ابوالحسنی، امینه کاشانیان و رسول عبدی و ویراستاری علی وطن‌دوست و سمیه محمدی تیله نوئی است. این کتاب را انتشارات آپریس منتشر کرده است. این کتاب شامل ۱۳ روش بهبود مهارت‌های ارتباطی همسران است.

درباره کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر

ازدواج می‌تواند منبع احساسات خوشایند و عشق برای زوجین باشد. اگر همسران نیازهای خود را مطرح نکنند و یا در ارتباط با یکدیگر به نیازهای هم پی نبرند و به راه‌حل مثبتی برای دستیابی به نیازهایشان نرسند؛ استرس ناکامی، سرخوردگی، خشم و در نهایت دل‌زدگی بروز پیدا می‌کند.

افزایش روزافزون تعارضات زناشویی و خطر بروز جدایی، زوجین موجب شده است تا محققان حوزۀ خانواده راهکارهایی برای کمک به زوجین ارائه دهند؛ راهکارهایی که به مدد آن‌ها همسران بتوانند در جهت تحکیم این پیوند مقدس بکوشند. یکی از راه کارهای مهم و اساسی که در آثار و منابع علمی به چشم می‌خورد، تجهیز زوجین به مهارت‌های مشارکت در گفت‌وگو یا مهارت‌های ارتباطی است.

ارتباط، به زن و شوهر این امکان را می‌دهد که با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند و مشکلاتشان را حل کنند ارتباط خوب همسران با یکدیگر آنها را قادر می‌سازد تا نیازها خواسته‌ها و علایق خود را با سایرین در میان گذارند عشق دوستی و محبتشان را نسبت به یکدیگر ابراز کنند و به‌خوبی از عهدة حل مشکلات و مسائل اجتناب‌ناپذیر در خانواده برآیند.

خواندن کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی زوجین کتابی مناسب و کاربردی است.

بخشی از کتاب کتاب کار مهارت ارتباط مؤثر

«کم‌رنگ‌شدن عواطف

تکنولوژی می‌تواند تأثیرات مثبت و منفی بسیار قدرتمندی داشته باشد. با استفاده از شبکه ارتباط جهانی (اینترنت) می‌توانیم در فضای مجازی به گشت‌وگذار پرداخته و با افراد زیادی حتی بدون این که شناخت کافی از آنها داشته باشیم ارتباط برقرار فضای مجازی افراد ویژگی‌هایی از خود بیان می‌کنند که ممکن است در روبرو با آنها اصلاً چنین مواردی صحت نداشته باشد و به‌راحتی هویت‌های و نادرستی از خود در فضای مجازی منتشر کنند.

شبکه ارتباط جهانی (اینترنت) یک فضای مجازی،است که نیاز به یادگیری قوانین و نحوه برقراری ارتباط خاص خود را دارد متأسفانه باتوجه‌به نقش گسترده فضای مجازی در دنیای کنونی نسل جوان که در این فضا رشد می‌کنند فاقد مهارت‌های ارتباطی مؤثر هستند. گرچه اینترنت به توسعه کارها و روابط ما کمک کرده است؛ اما نوعی بی‌هویتی و برقراری روابط سطحی و بی‌محتوا را نیز به همراه داشته است.

انزوای اجتماعی

با توسعه فراگیر شبکه‌های اجتماعی غالباً بیرون رفتن از منزل و گفتگوی چهره‌به‌چهره با دیگران و در دنیای واقعی کمتر شده و همین مسئله موجب افزایش انزوای اجتماعی شده است مثل همه مهارت‌ها که در صورت عدم تمرین به فراموشی سپرده می‌شود، اگر در مهارت‌های اجتماعی هم تمرین نداشته باشیم به‌تدریج این توانایی را ازدست‌داده و نمی‌توانیم با دیگران در دنیای حقیقی ارتباط داشته باشیم. نحـوه برقراری ارتباط در دنیای حقیقی و مجازی بسیار متفاوت است.

اهمیت ارتباط با دیگران

وقتی مدام در شبکه‌های مجازی هستید و هر ۵ دقیقه تلفن همراه خود را نگاه می‌کنید دیگر فرصتی برای افراد واقعی در زندگی خود ندارید ارتباطات حقیقی خود را از دست می‌دهید و این زنگ خطری برای ایجاد مشکلاتی در روابط شما است. وقتی در رسانه‌های جمعی با افراد زیادی در ارتباط باشید مدام مشغول گفتگو با آنها در مورد موضوعات مختلف بوده و فرصتی برای گفتگو در دنیای واقعی باقی نمی‌ماند. باید تلاش کنیم از امکانات خود به شکل مطلوبی استفاده کنیم و از آسیب به روابط واقعی و اشخاصی که در زندگی‌مان حضور دارند پیشگیری کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان