دانلود و خرید کتاب من و احساساتم ونسا گرین آلن ترجمه معصومه یعقوبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من و احساساتم

کتاب من و احساساتم؛ راهنمای کاربردی کودک برای شناخت احساسات و نحوه ابراز آنها نوشتۀ ونسا گرین آلن و ترجمۀ معصومه یعقوبی و سمیه حبیب پور و ویراستاری حمیده ذیگلری، فروغ طافی و اردوان تقوا است. این کتاب را انتشارات آپریس منتشر کرده است.

درباره کتاب من و احساساتم

با مطالعۀ این کتاب کودکان یاد خواهند گرفت که همۀ احساسات جزئی از زندگی هستند؛ وجود آنها کاملاً طبیعی است می‌آموزند احساساتشان را جدا از شخصیت خود به‌عنوان یک انسان در نظر بگیرند زمانی که روش کنارآمدن با احساسات منفی را یاد بگیرند متوجه خواهند شد که توانایی کنترل این احساسات را دارند و دیگر اسیر احساسات منفی نمی‌شوند.

در این کتاب هیجانات و احساسات را دقیق بررسی خواهیم کرد. عمدۀ آن‌ها از شش هیجان مهم سرچشمه می‌گیرند که در فصل اول به آن می‌پردازیم. با این که اطلاعات زیادی در این قسمت گنجانده شده است؛ اما نویسنده طیفی از فعالیت‌های گروهی نیز در نظر گرفته که به کودکان اجازه می‌دهد در کنار شناخت بیشتر خود به فعالیت و بازی هم بپردازند. فعالیت‌ها شامل:

- تمرین در برگیرندۀ ابزارهای دیداری و تکنیک‌های ساده و کاربردی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف است.

تمرین عملی کودک می‌تواند پاسخ مشخصی را انتخاب کند و انجام دهد تا نتیجۀ انتخاب خود را ببیند

- آزمون جهت تمرکز کودک بر روی مطالبی که در هر فصل می‌آموزد.

ابراز احساسات نکته‌هایی که روش درست ابراز هیجانات و احساسات را به کودک می‌آموزد.

- خودت را دوست داشته باش

نکته‌هایی مفید که به کودک کمک می‌کند تا با خودش مهربان باشد و زیاد سخت نگیرد.

خواندن کتاب من و احساساتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مادران، پدران، معلم‌ها و درمانگران کودکان پیشنهاد می‌کنیم. والدین می‌توانند این کتاب را برای کودک خود بخوانند.

درباره ونسا گرین آلن

ونسا گرین آلن مشاور کارآزمودهٔ مدرسه است که در کارولینای شمالی زندگی می‌کند. او «کتاب زورگویی برای بچه‌ها دیگر بس است» را تألیف کرده است. مدرک کارشناسی در زمینهٔ آموزش ابتدایی و کارشناسی ارشد در زمینهٔ مشاوره از دانشگاه دولتی کارولینای شمالی دریافت کرده است. او آموزگار اسبق کلاس دوم ابتدایی است و از سال ۱۹۹۱ در قسمت سیستم آموزشی مدارس مشغول به کار بوده است. در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان آموزگار برگزیده در زمینهٔ مشاوره انتخاب شد.

بخشی از کتاب من و احساساتم

«تا بحال دقت کرده اید ناخودآگاه بعضی روزها لبخند به لب دارید؟ برای بیرون رفتن با دوستانتان هیجان زده هستید و همهی اتفاقات خوب برایتان رخ می‌دهد. چنین روزهایی زیبا و عالی هستند، درسته؟ اما بعضی روزها اصلاً حال و حوصلة لبخند زدن ندارید در این مواقع شاید نمی‌خواهید با دوستانتان بازی کنید یا حتی میلی به غذای مورد علاقة خود ندارید. آرزو می‌کنید کاش می‌شد چنین روزهایی را از زندگی حذف، کرد قبول دارید؟ چه از ته دل شاد باشید و لبخند بزنید یا اینکه بخواهید در تنهایی و سکوت بمانید، در حال تجربة یک احساس هستید همة ما هر روز احساسات و هیجانات زیادی را تجربه می‌کنیم.

اصلاً فرق بین احساس و هیجان چیست؟ هیجان نحوة واکنش بدن به اتفاقات پیرامون. است؛ مثلاً وقتی کسی ناگهان از پشت سر صدایتان می‌کند ممکن است غافلگیر شوید و از جا بپرید احساس به دنبال هیجان ایجاد می‌شود. ممکن است عصبانی شوید؛ چون این صدای ناگهانی موجب شده نوشیدنی که در دستتان بود زمین بریزد احساسات و هیجانات نقش مهمی در نحوة سپری‌کردن ایام دارند تصور کنید بدون این اتفاقات و حوادث دنیا چگونه بود؟ این اتفاقات انواع مختلفی از احساسات را در شما ایجاد می‌کنند. بعضی احساسات خوب هستند و بعضی بد کاملاً طبیعی است هر روز یا حتی گاهی هر ساعت احساسات و هیجانات متفاوتی را تجربه کنید. تنها شما نیستید که احساسات مختلف دارید. همة کسانی که می‌شناسید، احساسات و هیجانات زیادی دارند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان