دانلود و خرید کتاب لحظه های ناب و حقیقی باربارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لحظه های ناب و حقیقی اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب لحظه های ناب و حقیقی

معرفی کتاب لحظه های ناب و حقیقی

کتاب لحظه های ناب و حقیقی نوشتهٔ باربارا دی آنجلیس و ترجمهٔ هادی ابراهیمی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب لحظه های ناب و حقیقی

با کتاب لحظه های ناب و حقیقی که در ۴ بخش تدوین شده، راه رسیدن به لحظه‌های خوب در زندگی را نشان داده است. «قلب مشتاق در جست‌وجوی لحظه‌های واقعی»، «لحظه‌های واقعی و زندگی‌کردن»، «لحظه‌های واقعی و روابط» و «راه رسیدن به لحظه‌های واقعی» عنوان بخش‌های این کتاب است. گفته شده است که این کتاب دربارهٔ لحظه‌های حقیقی و ناب صحبت کرده است؛ همان چیزی که زندگی با آن معنا می‌یابد. این کتاب را کتابی فوق‌العاده و استثنایی دانسته‌اند که قلب و روح ما را سرشار خواهد کرد. با خواندن این کتاب مهارت حضور در لحظه را یاد می‌گیرید و می‌توانید با بصیرت، خرد و بینش کافی لحظاتی معنادار و واقعی را با کسانی که دوستشان دارید سپری کنید. شما در این صورت می‌توانید در تمام کارهای روزمره، خود واقعیتان را دوباره کشف کنید و با فرایند زندگی رابطهٔ عمیقی داشته باشید.

خواندن کتاب لحظه های ناب و حقیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینهٔ رشد شخصی است. آثار او از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی هستند که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌ و در سراسر جهان به بیشتر از ۲۰ زبان به چاپ رسیده‌ است. اولین کتاب او، «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود و برندهٔ جایزه Infomercial به‌عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. کتاب‌های دیگر این نویسنده از این قرار هستند:

«رازهایی دربارهٔ مردان که هر زنی باید بداند: کتابی دربارهٔ عشق و روابط جنسی» (۱۹۹۱)، «رازهایی دربارهٔ زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع دربارهٔ شناخت زنان» (۲۰۰۲)، «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران: داستان‌هایی ایدئال برای زندگی با عشق» (۲۰۰۳)، «اعتمادبه‌نفس»، «با هم بودن»، «راهنمای زناشویی موفق»، «کتابچهٔ تمرین‌ها، آزمون‌ها و راهنمای شخصی»، «ده راز زندگی که هر زنی باید بداند»، «رازهای عشق‌ورزی»، «چطور به این وضعیت دچار شدم؟» (۲۰۰۵)، «شناخت عشق واقعی»، «الهام‌هایی دربارهٔ عشق»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟»، «راز موفقیت زنان در اجتماع»، «اعتمادبه‌نفس (آن را بیابید و با آن زندگی کنید)»، «لحظه‌های ناب و حقیقی» و «دگرگونی و تحول روح» (کتابی مانند وسیلهٔ نقلیه برای سفر به اعماق وجود خود و دگرگونی زندگی با تغییر گسترده و کامل روح و تأثیر شگرف بر زندگی خواننده).

بخشی از کتاب لحظه های ناب و حقیقی

«حال می‌خواهم از تجربه‌های دردناکی که خودم در زندگی شخصی‌ام داشته‌ام صحبت کنم. سال‌ها شغلم را در جایگاه معلم عاطفی - معنوی با فراخوان و هدف از زندگی اشتباه گرفته بودم و این موضوع تشویش، نگرانی و ناراحتی زیادی را در زندگی‌ام سبب شده بود. اگر بخواهم منصفانه به خودم نگاه کنم، می‌توانم بفهمم که چگونه این سوءتفاهم پیش‌آمده بود.

بعضی از ما شغل‌هایی داریم که خیلی شبیه فراخوان و وظیفهٔ اصلی‌مان به نظر می‌آیند. متخصصان حرفهٔ درمان و پزشکی، معلمان، کشیش‌ها، روحانیان، سیاستمداران، پیشوایان و مرشدان عرفانی و معنوی، شاعران، سخنرانان انگیزه‌بخش و غیره. همهٔ ما وسوسه می‌شویم که احساس کنیم تافتهٔ جدابافته‌ایم و چون شغلمان با فراخوانمان یکی شده است، خیلی خوش‌شانس بودیم.

به خودمان می‌گوییم دیگر هرچه از معنا و مفهوم صحبت کردیم بس است. حالا می‌خواهیم آخر هفته را راحت باشیم. ما در طی هفته به فراخوان و وظیفهٔ اصلی‌مان پرداخته‌ایم. چقدر خوش‌شانسیم و جزو خواصیم و آن‌قدر مهم هستیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان