دانلود و خرید کتاب لطفا پدرم باش منصور یوسف‌زاده شوشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لطفا پدرم باش اثر منصور یوسف‌زاده شوشتری

کتاب لطفا پدرم باش

معرفی کتاب لطفا پدرم باش

کتاب لطفا پدرم باش نوشتهٔ منصور یوسف زاده شوشتری است. بنیاد فرهنگ زندگی دیجیتال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان از اثرات مخرب پدر غایب بر روابط عاشقانهٔ دختران گفته است.

درباره کتاب لطفا پدرم باش

کتاب لطفا پدرم باش حاوی رمانی برای درک اثرات مخرب پدر غایب بر روابط عاشقانهٔ دختران است. گفته شده است که فقدان با تمام دردهایی که به همراه دارد، کوله‌باری از آگاهی و رشد را نیز به ارمغان می‌آورد. در این رمان، «فریبا»، دختری ۲۷ساله است که به‌طور ناگهانی با فقدان پدر روبه‌رو می‌شود؛ پدری که عاشقانه او را دوست دارد. همین فقدان باعث می‌شود، بند ناف خیالی‌اش از پدر بریده شود و پا در مسیری بگذارد که هم خودش را بهتر بشناسد هم اطرافیانش را. فریبا به‌خاطر کودکی سختی که داشته با خود و هیجانات خود بیگانه است، اما طی‌کردن مسیر فقدان باعث می‌شود هیجاناتش را پیدا کند و در آخر با قطع‌کردن رشتهٔ اتصال با پدر و بخشیدن کسانی که بی‌دلیل از آن‌ها خشمگین بوده است، گنج درونش را بیابد.

خواندن کتاب لطفا پدرم باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لطفا پدرم باش

«پروفایل اینستاگرامم، برایم حکم ویترین قنادی دوران کودکی‌ام را دارد؛ آن زمانی که از پشت ویترین قنادی به انواع شکلات‌ها و کیک‌های شکلاتی نگاه می‌کردم ولی پول نداشتم بخرمشان. حالا می‌توانستم حسرت‌هایم را جبران کنم و در نقش یک قناد چنان ویترینی از شکلات‌های خوشمزه بزنم که هیچ‌کس یارای خریدنشان را نداشته باشد. من مثل آن شیرینی‌فروش به پول خریدار نیازی نداشتم. فقط می‌خواستم نیاز خودم را بر طرف کنم؛ هر رهگذری که به عکس‌های من نگاه می‌کرد و آب‌دهانش سرازیر می‌شد نیاز من به تأییدشدن را ارضا می‌کرد. هر مطلبی راجع به تناسب اندام و مدلینگ و عکاسی بود، می‌خواندم و یاد می‌گرفتم. خوشبختانه بسیار لاغر بودم. دست بر قضا، همان اندامی که در کودکی همکلاسی‌هایم «ریقو» می‌نامیدند، حالا باربی خطاب می‌شد و برای دیگران جذابیت داشت.»

نظرات کاربران

tayebe
۱۴۰۲/۰۵/۰۲

این کتابو دوست دارم بخرم و بخونم و تنها عامل بازدارنده pdf بودن کتاب هست که نمتونم با گوشی بخونم.

الهام
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

اگر epub بود حتما تا بحال خریده بودمش

heidari
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

کتاب چاپی رو خوندم و فوق العاده بود یه داستان جذاب از زندگی زن در جامعه ی زن ستیز بود که میتونیم به طور ریشه ای مشکلات تربیتی و رفتاری رو پیدا کنیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۵۳,۲۸۰
تومان