دانلود و خرید کتاب سیمای ارتش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیمای ارتش اثر علی شیرازی

کتاب سیمای ارتش

گردآورنده:علی شیرازی
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سیمای ارتش

کتاب سیمای ارتش نوشتهٔ علی شیرازی در انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است. این کتاب دربردارندهٔ خاطراتی از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شهید سرلشکر حسین لشکری، ناخدا یکم هوشنگ صمدی، سرهنگ خلبان فضل‌الله جاویدنیا از جمله رزمندگانی هستند که کتاب سیمای ارتش به ذکر دلاوری‌های آنان می‌پردازد.

درباره کتاب سیمای ارتش

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از طولانی‌ترین جنگ‌های متعارفِ قرن چهاردهم هجری و دومین جنگ طولانی این قرن، پس از جنگ ویتنام و یک جنگ عمومی و بین‌المللی بر ضد ملت و کشور ایران بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جنگ ۸ساله، در کنار خسارت‌ها و سختی‌ها و مشکلاتی که دید، با دلاورمردی و مقاومت و ایثارگری، حماسه‌های جاودانی به یادگار گذاشت.

نویسنده در این کتاب، حماسهٔ رزمندگان لشکرهای ۹۲ زرهی، ۲۱ حمزه، ۱۶ زرهی قزوین و دیگر لشکرها و تیپ‌های نیروهای زمینی، دریایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبیین و از حماسه‌های آنان سخن رانده است.

سیمای ارتش، خاطرات مختلفی از رزمندگانی چون شهید سرلشکر حسین لشکری، ناخدا یکم هوشنگ صمدی، سرهنگ خلبان فضل‌الله جاویدنیا و سایر دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بیان می کند. عزیزانی که با رزم‌ دلاورانهٔ خود، حماسه‌های زیبایی آفریدند.

کتاب سیمای ارتش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران مطالعهٔ آثار مربوط به دفاع مقدس و زندگی‌نامه و خاطرات رزمندگان پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۰۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان