دانلود و خرید کتاب آزار کلامی و عاطفی ژوئن هانت ترجمه فریبا دلبرنسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزار کلامی و عاطفی اثر ژوئن هانت

کتاب آزار کلامی و عاطفی

معرفی کتاب آزار کلامی و عاطفی

کتاب آزار کلامی و عاطفی نوشتهٔ ژوئن هانت و ترجمهٔ فریبا دلبرنسب و فهیمه موسی زاده و معصومه نوری است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از روش‌های غلبه بر آزار کلامی و عاطفی سخن گفته است.

درباره کتاب آزار کلامی و عاطفی

کتاب آزار کلامی و عاطفی حاصل سال‌ها تجربه و پژوهش نویسنده در زمینهٔ آزار کلامی و احساسی است. این کتاب به ما کمک می‌کند در میان راه‌های مختلف برای رهایی از رابطهٔ آزارگرانه و جبران خسارات روانی حاصل از این نوع رابطه‌، بهترین راه‌حل‌ها را انتخاب کنیم. ژوئن هانت از ابعاد مختلفِ آزار کلامی پرده برداشته است. ابتدا تعریف درستی از طیف این نوع آزارها به ما داده و سپس به‌سراغ جزئیات و مشخصه‌های آزار کلامی رفته است. فصل‌های بعدی کتاب به موضوعات متنوع دیگری مانند علل آزارگری، محیط شکل‌گیری آزار‌گری، واکنش افراد مختلف در برابر آزار، تغییر روابط آزارگرانه، چگونگی ایجاد مرز‌های شخصی و در نهایت فرایند بهبودی و رهایی قربانیان آزار پرداخته و در این مسیر، نویسنده دیدگاه دین‌مدارانه و لحن هم‌دلانهٔ خود را حفظ کرده است.

خواندن کتاب آزار کلامی و عاطفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آزار کلامی و عاطفی

«بدرفتاری عاطفی دایره بسیار وسیعی دارد؛ رفتار و نگرش‌های منفی مداوم نسبت به کودک به صورت کلامی، به کار بردن الفاظ زشت در صحبت با کودکان و شوخی‌های منفی مکرر با کودک که سبب می‌شود کودک خود را واقعاً بی‌ارزش و مستحق توهین بداند. این احساس بی‌ارزش کودک را مستعد انواع اختلالات روانی از جمله افسردگی و اضطراب می‌نماید. آثار ضرب و شتم در مقایسه با آزار کلامی با سرعت بیشتری مداوا می‌شود.

آزارهای عاطفی گرچه برخلاف آزارهای جسمانی اثری قابل رؤیت بر جسم کودک بر جای نمی‌گذارند، اما اثر آن به مراتب عمیق‌تر و ماندگارتر و فاجعه‌آمیزتر است و آسیب آن تا آخر عمر بر روان فرد باقی خواهند ماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۶۱۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان