دانلود و خرید کتاب لادن منا لشگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لادن اثر منا لشگری

کتاب لادن

نویسنده:منا لشگری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لادن

کتاب لادن نوشتهٔ منا لشگری است. انتشارات آپریس این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب لادن

کتاب لادن حاوی یک رمان معاصر و ایرانی به قلم منا لشگری است. این رمان در ۷ فصل نوشته شده است و درون‌مایه‌هایی اجتماعی، عاشقانه و خانوادگی دارد. این رمان شما را با شخصیت «لادن» آشنا و همراه می‌کند. قصه از جایی آغاز می‌شود که راوی می‌رود در خانه را باز کند. کسی زنگ زده است. پاییز است و عصر. فردی خوش‌برخورد پشت درِ خانهٔ راوی ظاهر می‌شود. مهمان وارد خانه می‌شود. راوی در ادامه می‌گوید که این مهمان شخصی ۴۰ تا ۴۵ساله به نظر می‌رسید. نام او «خانم مشکات» بوده و از دوستان قدیمی مادر راوی بوده است؛ فردی بسیار مهربان. او چرا به خانهٔ راوی آمده است؟ آیا راوی همان لادن است؟ چه اتفاقاتی قرار است برای او بیفتد؟ این رمان معاصر ایرانی را بخوانید.

خواندن کتاب لادن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب لادن

«بعد از سلام و خوشامدگویی، آن‌ها را دعوت به نشستن کردند. کم‌کم داشت سکوت کم می‌شد و سؤال کردند شغل پدر داماد چیست؟ و از این جور سؤال‌ها و این که اطرافیان را به هم معرفی می‌کردند و تعداد افراد خانواده‌ها مشخص می‌شد که هر کدام چه تعداد خواهر و برادر هستند.

خواهرم که در آشپزخانه بود تا او را برای بردن چای صدا کنند.

همچنان صحبت بالا گرفته بود. با هم صحبت می‌کردند. یکی گفت، در این میان یکی گفت عروس خانم کجا هستند؟ کی تشریف میارن ببینیمشون؟ ما که تعریفشون‌رو خیلی شنیدیم.

مادر گفت: الآن صداش می‌کنم و آمد به آشپزخانه و باران که داشت چای را آماده می‌کرد و شال آبی رنگش را که بر سر انداخت آن چشمان عسلی‌اش بیشتر و زیباتر شده بود و سینی‌رو برداشت به سمت مهمان‌ها رفت. او اگر می‌رفت، من تنها می‌شدم، این فکرها بود که من‌رو به خود مشغول کرده بود!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۸۰۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان