دانلود و خرید کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید دونالد ترامپ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید اثر دونالد ترامپ

کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

معرفی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید

نویسنده‌ی کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم دونالد ترامپ است و در این کتاب اصول مبتدی برای بیلیونر شدن را به ما آموزش می‌دهد، برای خواندن این کتاب تنها کافی است، فکر کنید این اولین دعوتی است که ترامپ از شما می‌کند، حتی اگه هیچ‌وقت هم عضو این باشگاه نشوید مطالبی دررابطه با پول و املاک یاد می‌گیرید.

درباره کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟

کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید، اثر دونالد جی ترامپ در سال 2004 منتشر شد. او براین باور است برای بیلیونر شدن باید مثل آنها فکر کنیم، موانع را به پله‌ی پیشرفت تبدیل کنیم تا به اهداف مالی خود برسیم.

اگر شما یک معلم، کارمند، فروشنده و ... هستید باید بتوانید خرج و مخارج خود را کنترل کنید و از هر فرصتی استفاده کنید، مستقل فکر کنید و عمل کنید، او می‌گوید بیلیونر‌ها عاشق کارشان هستند و بیشترین انرژی خود را برای کارشان صرف می‌کنند.

به‌طور خلاصه این کتاب به سه بخش اصلی: معاملات املاک، پول و تجارت زندگی تقسیم شده و او درباره‌ی انواع و اقسام سرمایه‌گذاری‌ها، خرید ملک و آپارتمان‌ها و گرفتم وام صحبت می‌کند. چگونه سرمایه‌گذار خوبی باشیم؟؟ سوال مهمی که ترامپ به آن پاسخ داده است، او راه رسیدن به پول و چگونگی فکر کردن درباره‌ی مهارت‌های شغلی و زندگی را به ما آموزش می‌دهد. ما باید بتوانیم وقتی پولی را به دست می‌آوریم، بدانیم چطور خرج کنیم، دونالد ترامپ راه و ایده‌های مصرف پول به بهترین چیز‌های زندگی را بدون خرج کردن زیاد می‌گوید.

و درآخر ترامپ در این کتاب به ما راه پیدا کردن دوستانی وفادار، سرمایه‌گذاری، اصلاح کردن اشخاص به طور صحیح، اطمینان از رهن و مسائل مالی را به طور کامل آموزش می‌دهد.

چرا باید کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم را مطالعه کنیم؟

دونالد ترامپ در این کتاب به ما برای میلیاردر شدن کمک می‌کند، او درباره‌ی اینکه چگونه درمورد پول، زندگی و مهارت‌های شغلی فکر کنیم، توضیح می‌دهد، همچنین درباره‌ی سرمایه‌گزاری در املاک، بازسازی، خرید و فروش و ... را به ما یاد می‌دهد، او به ما کمک می‌کند تا چگونه هزینه‌های زندگی را کم کنیم و تصمیمات بزرگی بگیریم و البته میزان خطر رادر سرمایه‌گذاری ها کاهش بدهیم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می‌خواهید پولدار شوید و یا قصد دارید سرمایه‌گذاری کنید حتما قبلا از این کار این کتاب را بخوانید.

درباره دونالد جان ترامپ

دونالد جان ترامپ متولد 14 ژوئن سال 1946 درنیویورک است، او یک سیاستمدار آمریکایی است که در سال‌های 2017 تا 2021 رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بود. یکی از چیز‌هایی که نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده، علاوه برکسب و کار‌هایش سه ازدواجش است. هنگام جنگ ویتنام، ترامپ شرایط شرکت در بخت‌آزمایی فراخوانی برای خدمت به سربازی را داشت و در سال 2011 گفت:«من خوش شانس بودم زیرا شماره‌ی سربازی خیلی بالایی داشتم.» البته اسناد خدمت گزینشی در یک سایت از دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا ثابت می‌کند که بااینکه ترامپ در سال 1969 شماره‌ی بخت‌آزمایی خدمت گزینشی بالایی داشته، ولی قبل از آن به ذلیل چهار معافیت تحصیلی زمان تحصیل در دانشگاهو پس از آن هم به یکدلیل معافیت پزشکی که بعد از سال 1969 در زمان فراغت خود گرفت. قبل از بخت‌آزمایی، او را به خدمت فرانخوانده بودند، تا کمی قبل از معافیت تحصیلی او در سال 1968 یک هیئت محلی، یک آزمون پزشکی ارتش از او گرفت و معافیت پزشکی او به این دلیلاست که خار‌پاشنه در هر دو پایش دیده شد، البته در زمان مبارزات انتخاباتی در آیووا گفت که فقط یکی از پاهایش خار‌پاشنه داشته است که فراموش کرده کدامیک!!

او در سال 1968 با مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ‌التحصیل شد، حدود 45 سال ریاست سازمان ترامپ بر عهده‌اش بود، شرکتی که مادربزرگ پدریش بنیان‌ آن بود، شرکت ساخت و ساز املاک! او در طول عهده داشتن شرکت چند پروژه‌ی پرخطر را انجام داده و نام شرکتش را به عنوان یک برند معتبر بر محصولات مختلف گذاشت.

او در سال های 2004 تا 2015 میزبان ریلتی شو در ان‌بی‌سی و به خاطر همین در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به او یک ستاره دادند. او از طرف مجله‌ی فوربز در تسال 2017 با 3.5 میلیارد دلار ثروت پولدار‌ترین فرد روی جهان بود.

او در سال2000 برای گرفتن نامزدی حزب ریفورم درانتخابات ریاست جمهوری رقابت کرده و در انتخابات مقدماتی این حزب در دو ایالت برنده شد و بعد آن کار کشیدکه این نشان‌ میدهد از مدت‌ها قبل به سیاست علاقه داشته است. بار دیگر رسما نامزدی خود برای انتخابات مقداماتی ریاست جمهوری را در سال 2016 اعلام کرد و به عنوان یک جمهوری‎‌خواه وارد شد، او توجه همگان و رسانه را به خود جلب کرد.

او در انتخابات سراسری در 8 نوامبر 2016 با پیروزی از رقیب خود هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها، مسن‌ترین فرد و تنها کسی است که بدون هیچ سابقه‌ی تصدی مناصب سیاسی یا نظامی رئیس‌جمهور آمریکا شد و پنجمین نفری است که با گرفتن ارای کمتر از رقیبش به ریاست‌جمهوری برگزیده شد.

فهرست کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم

مقدمه بخش اول: معاملات املاک

بخش دوم: پول

بخش سوم: تجارت زندگی

بخش‌هایی از کتاب چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم

اگر جوان هستید گمان نکنید تجربه‌ی کافی برای افکار سرمایه‌گذاری خوب ندارید. بعضی از بهترین طرح‌های من به دوران بیست‌سالگی‌ام برمی‌گردد. وقتی جوان هستید نه فقط خیلی عیب‌جو و کمال‌گرا نیستید، بلکه ممکن است افکار بکرتان با اجاره چگونه خواهد بود. بازار سهام پیچیده و موذی است و سهام‌های مختلف به‌شدت تحت تأثیر یکدیگرند. شما باید بدانید که تغییر در یک قسمت از این بازار چگونه می‌تواند کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد، در غیر این صورت، زیر فشار تغییرات پیش‌بینی‌نشده له خواهید شد.

اگر در وضعیتی هستید که سرمایه‌ای در اختیار دارید (حتی موجودی اندکی حدود ده میلیون تومان) بهتر است برای سرمایه‌گذاری کردن آن با یک کارشناس یا مدیر مالی مشورت کنید. سرمایه‌گذاری کار چندان ساده‌ای نیست و کارشناسان اگر چه معجزه نمی‌کنند، اما بی‌شک بهتر از شما می‌توانند برایتان سرمایه‌گذاری کنند. آن‌ها هر روز بازار را دنبال می‌کنند، پس می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. دیگر مدعیان عجیب‌وغریب و سایت‌های پول چاپ کنی را کنار بگذارید. من افراد ساده‌لوح بسیاری را می‌شناسم که خیال کرده‌اند می‌توانند از این راه میلیونر شوند، اما برعکس هر چه را هم داشته‌اند از دست داده‌اند.

من خود را سرمایه‌گذار باهوشی می‌دانم و با داشتن میلیاردها دارایی مهارت خود را در این زمینه ثابت کرده‌ام، اما حتی من هم جرات نمی‌کنم به‌تنهایی تمام موجودی‌ام را مدیریت کنم.

نظرات کاربران

کاربر 1639481
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

به جای اینکه به شخصی که کتاب درباره آن نوشته شده توجه کنیم به متن موثر و اطلاعات آن توجه کنیم با توجه به سخن امام علی : به گفته بنگر نه به گوینده

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

لطفاااااا فقط راجع به محتوای کتاب نظر بدین نه جهت گیری سیاسیتون چیزیو فیلتر میکنن که میترسن بقیه ببیننش دوستانی که یقه دریدین که فیلتر کنین فیلتر کنین لطفاااا فقطططط راجع به محتوای کتاب بگین نه نظر سیاسیتون کدوم محتواش مناسب نبود؟اشاعه

- بیشتر
parvaz
۱۳۹۷/۱۰/۱۹

جدا بعضی کامنتا شوک میکنه آدمو...اینهمه نظر و امتیاز منفی فقط بابت اینکه ترامپ نویسنده اشه؟؟ ایشون قبل ازینکه یه سیاست مدار باشه یه بیزینس منه!! و توی سیاست هم فعلا موفقه چه ما خوشمون بیاد چه نیاد...فقط نرخ بیکاری رو

- بیشتر
Ali_reza_baagheri
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

کاشکی ماهم یکم قبل از حرف زدن فکر کنیم قبل از نظر دادن مطالعه کنیم نه این که از سر دل یه چیزی بنویسیم یا اینکه با خواندن چهار کتاب به خودمان اجازه نقد همه چیز همه کس مجاز بدونیم

- بیشتر
کاربر ۱۷۸۷۶۷۸
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

کتاب بسیار خوبی هست. بنظرم ارزش تدریس در دانشگاه برای تمام رشته ها رو دارد..

Amir2009t
۱۳۹۶/۰۹/۲۱

من در زمینه کسب و کار و موفقیت کتابهای زیادی خوندم، این کتاب یکی از بهترین ها بود چون بسیار واضح و صریح پیام ها و نکات آموزشی رو به شما منتقل میکنه. جدا از مسایل سیاسی ایشون رو بعنوان

- بیشتر
بهار
۱۳۹۷/۰۶/۰۶

خیلی جالبه در طول مطالعه کتاب متوجه ارتباط قوی اجتماعی نویسنده کتاب می شویم. نویسنده با مطالعه شخصیت و راه و روش زندگی افرادی که با آنها رابطه داشته و کتاب ها اشاره به درس هایی که از آنها گرفته

- بیشتر
hossein
۱۳۹۶/۰۷/۱۸

من هنوز کتاب رو نخوندم ولی قصد خوندنش رو دارم میخواستم نظر دوستان را راجب کتاب بدونم که متاسفانه درصد زیادی نظرات راجب این کتاب نبود و فقط از روی تعصب نوشته شده بود به امید روزی که تعقل و

- بیشتر
نغمه
۱۳۹۶/۰۱/۱۹

دوست عزیز نارون، اگه درست گفته باشم. تمام تکنولوژی که ما در اختیار داریم از امریکایی هاست. برق رو کی اختراع کرد؟دارو و واکسن بیشتر بیماری ها توسط کی کشف میشه؟ سرورهای اینترنت کجاست؟ گوگل و یاهو و...

- بیشتر
Khashigh
۱۳۹۶/۰۱/۲۰

فکر میکنم از این زاویه باید نگاه کنید ک ترامپ چقدر آدم موفقیه.یعنی با این ک کل دنیا بهش دیوونه میگن و قطعا هست ب هرچی میخواد رسیده..پول داره..زن خوشگل داره..حتی رئیس جمهوره بدون سابقه سیاسی...ب قول خودش ی خانواده

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۹)
اگر می‌خواهید چیز مهمی به کسی بگویید مستقیم به چشم‌هایش نگاه کنید و بگویید. اگر خیلی برای‌تان مشکل است، تلفن را بردارید و طوری حرف بزنید که احساس شما در صدای‌تان موج بزند. پیام کوتاه یا ایمیل دادن ابلهانه است. خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ریزی و به تنهایی آن را اجرا کنید.
Arman Bsw
بسیاری از اوقات هم در کار و هم در زندگی، من از مردم حرف‌هایی می‌شنوم که به‌کلی و به‌طور احمقانه‌ای غلط است، اما احساس می‌کنم تصحیح کردن آن‌ها کاری اشتباه است و فقط وقتم را تلف می‌کنم. گاهی فقط می‌توانید خیلی ساده بگویید «من طور دیگری شنیده‌ام، باز هم خودتان پرس و جو کنید!» و بروید. تا می‌توانید از بحث و جدل خودداری کنید؛ چون، اغلب مواقع ارزش تلف کردن وقت و انرژی شما را ندارد. بیشتر مردم تصحیح شدن را دوست ندارند و با شما مجادله می‌کنند. من هر روز صدها کار دارم که باید آن‌ها را درست کنم و درست کردن بقیه به نظرم بی‌فایده و غیرممکن است. من می‌گذرم و می‌گذارم بقیه وقتشان را تلف کنند. وقتی می‌گویم و گوش نمی‌دهند، چه کاری از دستم بر می‌آید. بالاخره مردم خودشان را اصلاح خواهند کرد.
کتاب 1984
وقتی شما آدم خیلی پولداری باشید، همین پول می‌تواند برای‌تان مشکلات بسیاری نیز به‌وجود آورد. اما، من به شخصه ترجیح می‌دهم مشکلات پولداری را داشته باشم تا بی‌پولی!
Hamid Reza Khavarie
بهتر است تا می‌توانید از انتقاد کردن دیگران اجتناب کنید. تمجید و تعریف بهتر از انتقاد عمل می‌کند و گاهی سکوت بهترین نوع انتقاد است. من افرادی را می‌شناسم که حرف‌های بدی به من و درباره‌ی‌ من زده‌اند، اما خودشان تحمل انتقاد ندارند. بیشتر مردم مثل خیابانی یک‌طرفه‌اند و بهتر است وقت خود را در خلاف جهت آن‌ها تلف نکنید. اگر سکوت کنید، مردم بالاخره بدون دخالت شما هم به اشتباه خود پی خواهند برد. ساده‌ترین راه انتقاد کردن، فرصت دادن به افراد برای جبران شکستشان است.
کتاب 1984
خشم نشان‌دهنده‌ی فقدان درایت یا ذکاوت است. یادم می‌آید وقتی که درایت کافی نداشتم، نمی‌توانستم اوضاع را تحمل کنم و به راحتی عصبانی می‌شدم. اما اکنون وضعیت من متفاوت است و مسائل را آن‌گونه که هست درک می‌کنم. مراقب خشم خود باشید. گاهی توجیه‌پذیر است و مردم از آن می‌گذرند، اما گاهی شما و اعتبارتان را تهدید خواهد کرد.
حامد
مک‌کبی در کتاب خود به نام خودشیفتگی مؤثر شما را متقاعد می‌کند که اگر بخواهید تجارت را شروع کنید، خودشیفتگی می‌تواند ویژگی مفیدی باشد. به‌طور معمول، فرد خودشیفته نظریات منفی و مخالف را نمی‌شنود. من به حرف مردم گوش می‌دهم، اما نظر خودم چیز دیگری است.
Hamid Reza Khavarie
شما باید به کارگران و خدمتکاران به چشم همکاران تجارت زندگی خود نگاه کنید. کارهای خدماتی به هیچ وجه آسان نیستند و کارگران قشر زحمتکش، صبور و مؤدب جامعه‌ی امروزند که باید از آن‌ها درس بگیریم. شما باید به رانندگان شخصی، رانندگان تاکسی، نظافت‌کنندگان دستشویی، دربان‌ها، نگهبان‌ها، خدمتکاران هتل، نظافت‌کنندگان هتل یا منزل و این قبیل افراد حداقل چند دلار و در صورت توان خیلی بیشتر انعام بدهید. اگر کسی کاری انجام می‌دهد که زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کند باید به او خیلی انعام بدهید.
کتاب 1984
بدترین کاری که می‌توانید با سرمایه‌ی خود بکنید آن است که ترسو باشید و فکر کنید امن‌ترین جا برای پولتان حساب بانکی شماست. این دیگر نهایت پول تلف کردن است. پول شما باید همیشه در گردش باشد. باید به پول خود مثل کارمند خود نگاه کنید. آیا شما اجازه می‌دهید کارمندانتان بیکار بنشینند، پس همان‌طور هم نباید اجازه دهید که پولتان بیکار بنشیند. حتی در بدترین وضعیت اقتصادی، هیچ بهانه‌ای برای گذاشتن پول زیر تختخواب وجود ندارد.
Arman Bsw
اگر نیمه شب در تلویزیون تبلیغاتی می‌بینید که افراد ادعا می‌کنند با سرمایه‌گذاری روی املاک و خرید، فروش یا اجاره‌ی ملک رشد کرده‌اند و اکنون بازنشستگی خود را در جزایر‌هاوایی می‌گذرانند، باید بدانید که سازندگان و فروشندگان این نوع تبلیغات پول بیشتری در می‌آورند تا افرادی که به خرید و فروش خانه پرداخته‌اند. این‌گونه آگهی‌های تبلیغاتی هرگز درباره‌ی کوه مشکلاتی که با مالکیت خانه و معاملات املاک همراه است چیزی نمی‌گویند.
حامد
شما برای آن‌که در دنیای تجارت افراد را تحت تأثیر قرار دهید، مجبورید موفقیت خلق کنید. اگر هنوز جوانید و تا به حال موفقیتی نداشته‌اید، ابتدا باید تأثیر موفقیت را خلق کنید. مهم نیست این موفقیت کوچک باشد یا بزرگ، باید با چیزی شروع کنید و آن را بسازید.
javad hoseinizadeh

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۲۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان