دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار کریس نیل ترجمه سیاوش سیار ایرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار اثر کریس نیل

کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار

معرفی کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار

کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار نوشتهٔ کریس نیل و ترجمهٔ سیاوش سیار ایرانی و سپیده عطایی و ویراستهٔ فرشته شیرمردی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی در مارکتینگ شرکتتان کاربرد دارد و چگونه هوش مصنوعی زندگی ما را در مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی متحول می‌کند؟

درباره کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار

هوش مصنوعی به توانایی رایانه‌های دیجیتال یا ربات‌هایی مربوط می‌شود که با رایانه کنترل می‌شوند تا وظایفی مانند وظایف موجوداتی با سطح هوش بالا را انجام دهند. هوش مصنوعی معمولاً در توسعهٔ سیستم‌هایی استفاده می‌شود که دارای فرآیندهای فکری هستند که مشخصهٔ انسان‌ها هستند، یعنی توانایی کشف معنا، یادگیری یا تعمیم از تجربیات گذشته. تظاهرات نشان داده است که رایانه‌ها یا ماشین‌های برنامه‌ریزی شده با هوش مصنوعی به خوبی قادر به انجام وظایف بسیار پیچیده هستند.

هوش مصنوعی به مفهومی اشاره می‌کند که در آن یک محصول، یک ربات یا یک کامپیوتر ساخته می‌شود تا به شیوه‌ای مشابه یا بهتر از انسان اندیشه کند. هوش مصنوعی (AI) به زبان ساده مطالعهٔ نحوهٔ تفکر، یادگیری، تصمیم‌گیری و کارکرد مغز انسان در فرآیند حل مسئله است. هدف اصلی هوش مصنوعی، بهبود عملکردهای کامپیوتری است که مستقیماً با دانش انسان مرتبط است، یعنی حل مسئله، یادگیری و استدلال.

هوش مصنوعی برای کسب‌وکار تا آنجا که به نتایج دقیق مربوط می‌شود، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. این صرفاً به این دلیل است که ماشین‌ها تحت تأثیر عوامل خارجی قرار نمی‌گیرند، زیرا آن‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند، همان‌طور که این اتفاق در انسان‌ها رخ می‌دهد.

مزایای کسب‌وکار هوش مصنوعی بسیار زیاد است. از نرم‌افزار یادگیری ماشین گرفته تا ابزارهای یادگیری عمیق، فرصت‌هایی که حوزهٔ هوش مصنوعی به دنیای کسب‌وکار ارائه می‌دهد، بسیار گسترده است. سازمان‌ها از هوش مصنوعی برای ایجاد مزیت رقابتی در بازار استفاده می‌کنند. این اهمیت در صنایع بسیار رقابتی قابل مشاهده است. برای اینکه شرکت‌ها از هوش مصنوعی بهره ببرند، باید روی نرم‌افزار داده معدنی سرمایه‌گذاری کنند، زیرا داده‌ها هوش مصنوعی را هدایت می‌کنند. نرم‌افزار هوش مصنوعی دوم، داده‌ها را با الگوریتم‌ها ترکیب می‌کند تا نمونه‌های تحلیلی تولید کند که کسب‌وکارها برای تصمیم‌گیری از آن‌ها استفاده می‌کنند.

جنبه‌های فروش و بازاریابی کسب‌وکارها با پیدایش هوش مصنوعی در حال تغییر است. بازاریابی فردی مشتری اکنون یک واقعیت است. تبلیغات هدفمند در وب سایت‌ها و موتورهای جست‌وجو در حال حاضر بخشی از برنامهٔ بازاریابی امروزی برای مشاغل است. در بخش فروش، نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) با پشتوانهٔ هوش مصنوعی به دلیل کار کردن در فرآیند فروش رایج است. این ابزارها امکان جمع‌آوری مقادیر زیادی از داده‌ها را فراهم می‌کند که بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که قبلاً در دسترس نبودند. شرکت‌ها از سیگنال‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تجربه خرید از قیمت‌گذاری تا پیشنهادات استفاده می‌کنند. تبلیغات بازاریابی در حال حاضر یک عنصر اصلی در سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی است.

جنبه منابع انسانی کسب‌وکارها، همان بهره‌مندی از هوش مصنوعی به طریقه‌های مختلف است. توسعهٔ هوش مصنوعی فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا با لمس یک دکمه به نیروی کار جهانی دسترسی پیدا کنند. سازمان‌ها شاهد افزایش در دسترس بودن کارگران آزاد هستند که مایل به کار از راه دور برای صنایعی هستند که می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. توانایی کار از راه دور می‌تواند یک مزیت رقابتی برای کسب‌وکارها باشد و با توجه به تنوع در تسویهٔ حقوق ماهانه در مقیاس جهانی می‌تواند راهی برای کاهش هزینه‌های منابع انسانی باشد.

جذاب‌ترین جنبهٔ استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی در بخش پزشکی است. تکنیک‌های تشخیص اشیاء، طبقه‌بندی تصاویر و یادگیری عمیق اکنون برای شناسایی سرطان با دقتی مشابه رادیولوژیست‌ها (از طریق MRI) استفاده می‌شوند. به‌طور کلی، چندین مزیت وجود دارد که به‌طور مستقیم با هوش مصنوعی و همچنین تعدادی از خطرات مرتبط با آن مرتبط است. تأثیر اصلی در دنیای کسب‌وکار جنبهٔ صرفه‌جویی در زمان و ساده کردن وظایف پیچیده است.

خواندن کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار و همچنین هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی برای کسب و کار

«هوش مصنوعی چگونه کشاورزی را تغییر می‌دهد؟

هوش مصنوعی کشاورزی را نیز تغییر خواهد داد. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت گل‌ها و گیاهان را در زمان واقعی نظارت و پیش‌بینی کند؟ هسته، یک واحد نرم افزاری برای پیش‌بینی کیفیت است که در آن عوامل تأثیرگذار بر کیفیت گل‌ها و تأثیر آن‌ها تعیین شده است. داده‌های به دست آمده از حسگرها می‌توانند پیش‌بینی‌ها را کامل کنند. قوانین محاسباتی از نمونه‌ها همیشه بر اساس این داده‌ها بهبود می‌بخشند و در نتیجه قابلیت اطمینان پیش‌بینی بهبود می‌یابد. همچنین یک سیستم ربات هوش مصنوعی وجود دارد که می‌تواند بیماری سیب‌زمینی را تشخیص دهد. این سیستم قادر است بسیاری از نواحی مشترکی را که روی سیب‌زمینی تأثیر می‌گذارد، شناسایی کند. همچنین سیستم‌های پشتیبانی تصمیم‌گیری گلخانه‌ای با هوش مصنوعی طراحی شده اند. این سیستم‌ها امکان پیش‌بینی شرایط محیطی مؤثر بر رشد و بهره‌وری گیاهان و تنظیم نوسانات دما را فراهم می‌کنند. حتی سیستم‌های هوش مصنوعی وجود دارند که توانایی تجویز جیرهٔ غذایی، دارو، بهداشت و رفاه عمومی برای گاو را دارند. این یکی ممکن است عجیب به نظر برسد؛ اما این سیستم همچنین می‌تواند بهترین شرکای جفت‌گیری را پیشنهاد کند که از بهبود پتانسیل ژنتیکی فرزندان اطمینان حاصل کند.

اگرچه اکثر ترکیبات در حال انجام هستند، دیدن تعداد زیادی از فرصت‌هایی که هوش مصنوعی در انواع صنایع به ارمغان می‌آورد، فوق‌العاده است. در فصل بعدی، نگاهی دقیق‌تر به نحوه کار با هوش مصنوعی خواهیم داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۴۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان