دانلود و خرید کتاب کتاب خوان برنهارد شلینک ترجمه فریور جوانبخت موثق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب خوان اثر  برنهارد  شلینک

کتاب کتاب خوان

انتشارات:نشر پایان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کتاب خوان

داستان کتاب خوان نوشتهٔ برنهارد شلینک و ترجمهٔ فریور جوانبخت موثق است و نشر پایان آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب خوان

نویسندهٔ کتاب خوان آلمانی است. کتاب نخست در سال ۲٠٠۷ به زبان آلمانی چاپ شد و سال بعد کتاب به زبان انگلیسی ترجمه و دوباره چاپ شد. متن انگلیسی کتاب مورد نقد و تمجید بسیاری از دبیران ادبی نشریات معتبر جهانی قرار گرفت، از جمله روزنامه نیویورک تایمز، مؤسسه انتخاب بهترین کتاب سال، نشریه فوکوس و لوموند که همگی نقدهای بسیار خوبی درباره این کتاب نوشته‌اند.

با توجه به استقبال گسترده از کتاب، در سال ۲٠٠۸ فیلمی به همین نام با اقتباس از کتاب ساخته شد. هنرپیشگان اصلی فیلم، کیت وینسلت (Kate Winslet) و دیوید کراس (David Kross) بودند. کیت وینسلت برای ایفای نقش هانا در این فیلم موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال ۲٠٠۹ شد. 

این رمان مسحورکننده، داستانی است از عشق، اسرار، ترس و شفقت که در دوران سخت و جانکاه آلمان پس از جنگ می‌گذرد. وقتی مایکل ۱۵ساله، در راه بازگشت از مدرسه به خانه صدمه می‌بیند، هانا، زنی که دوبرابر او سن دارد، او را نجات می‌دهد. با گذشت زمان، رابطه‌ای عجیب بین این دو شخصیت شکل گرفته و هانا به‌تدریج، به معشوقهٔ مایکل تبدیل می‌شود. اما یک روز، هانا به طور ناگهانی و بدون هیچ توضیحی ناپدید می‌شود. زمان می‌گذرد و دفعهٔ بعد که این دو یکدیگر را ملاقات می‌کنند، مایکل، دانشجوی حقوق شده است و هانا را به خاطر ارتکاب جنایتی مخوف، در دادگاه در حال محاکمه‌شدن می‌یابد. هانا به پیشنهاد مایکل برای دفاع از بی‌گناهی‌اش جواب رد می‌دهد و آن‌گاه مایکل درمی‌یابد که هانا ممکن است در حال پاسداری از رازی باشد که آن را حتی از قتل هم ننگین‌تر می‌داند. رمان کتابخوان، کاوشی بسیار مهیج و نفس‌گیر از مسائل روان‌شناختی است که با مهارتی مثال‌زدنی، اتفاقات را به سوی پایان‌بندی شوکه‌کنندهٔ خود پیش می‌برد.

خواندن کتاب خوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۷۵۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان