دانلود و خرید کتاب یک ون شبهه سیدمحمدحسین راجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک ون شبهه اثر سیدمحمدحسین راجی

کتاب یک ون شبهه

معرفی کتاب یک ون شبهه

کتاب «یک ون شبهه» اثری از سید محمدحسین راجی است و نشر معارف آن را منتشر کرده است. کتاب یک ون شبهه در واقع، متن پیاده‌شدهٔ پاسخ‌های حجت‌الاسلام «سید محمدحسین راجی» به شبهات منتقدان است که به‌وسیلهٔ اندیشکدهٔ راهبردی «سعدا» جمع‌آوری و تدوین شده است.

درباره کتاب یک ون شبهه

در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که تداوم حکومت‌ها به ذهنیت مردم و عنصر حمایت ذهنی وابستگی دارد و از طرف دیگر دشمنان ایران هزینۀ زیادی را صرف می‌کنند تا باورها و اعتقادات مسلمانان را نسبت به حکومت اسلامی کم‌رنگ و با ایجاد شبهات گوناگون آن‌ها را نسبت به نظام بدبین کنند.

شبهات مطرح شده در کتاب یک ون شبهه به ۴ دسته تقسیم شده است. دستۀ اول مربوط به شبهات در حوزۀ آزادی است؛ این بخش بیشتر به مسائل مربوط به گشت ارشاد و آزادی اقلیت های دینی در ایران می‌پردازد. دستۀ دوم پاسخ به شبهات دربارۀ زنان را در بر میگیرد و تمرکز اصلی بر حجاب اجباری زنان است. دستۀ سوم شبهات حکومت اسلامی را مطرح می کند؛ در این قسمت سید محمدحسین راجی ۳ پرسش اساسی را پاسخ می‌دهد: چرا نظام خود را به رفراندوم نمی گذارد؟ چرا اختیارات رهبر حد و مرز ندارد و چرا رهبر به هیچ ارگانی پاسخ‌گو نیست. در دستۀ چهارم یعنی آخرین شبهات، کارآمدی نظام تحلیل و بررسی می شود.

خواندن کتاب یک ون شبهه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ پاسخ به برخی شبهه‌ها و علاقه‌مندان به مسائل جامعه‌شناسی و علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یک ون شبهه

«میزان احترام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان به سایر ادیان تا بدان‌جا است که در زمانی که آمریکا،‌ اتهام نقض حقوق یهودیان و نحوۀ غیرقانونی محاکمۀ آن‌ها را بر ایران وارد می‌کرد، خاخام‌های یهودی وابسته به گروه نتوریاکارتا که در آمریکا مستقرند،‌ پس از بازدید دوهفته‌ای خود از ایران، در بازگشت به نیویورک در یک کنفرانس خبری از مقامات ایران به جهت مهمان‌نوازی از جامعۀ یهودیان ایران تشکر و تأکید کردند که در دیدار با اقشار مختلف،‌ شاهد بوده‌اند که یهودیان ایران نسبت به یهودیان سایر کشورها از وضع بهتری برخوردارند و جوسازی رسانه‌ها دربارۀ وضع یهودیان ایران بی‌مورد و سیاسی است.» 

نظرات کاربران

بهمنی مقدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

ممنون که همه چیز رو خوب و ساده توضیح دادید

کاربر 1261205
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

کتاب خوبیه پیشنهاد می کنم

یامهدی(ع)
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

یک کتاب عالی که به شکل روان و بروز شبهات را برطرف میکند حتما بخوانید

تنها امیری که 206 ندارد......
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

به نظر من برای کسایی که توی تور رسانه ای غرب افتادن عالیه و میتونه متقاعد شون کنه توصیه میکنم حتما مطالعه داشته باشید

کاربر 7721592
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

خیلی بد نیس

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۷ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۲۵
تومان