دانلود و خرید کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن علی حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن اثر علی حسنی

کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن

نویسنده:علی حسنی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن

کتاب «نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن» نوشتۀ علی حسنی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن

در دنیای امروز هدف یک سیستم بازاریابی، تنها محدود به افزایش میزان مصرف، حق انتخاب بیشتر برای مصرف‌کننده یا جلب رضایت مشتری نیست، بلکه ارتقای کیفیت زندگی در درجۀ اول اهمیت قرار گرفته است. به این معنا که در حال حاضر علاوه‌بر بالارفتن کیفیت کالاها و خدمات، کیفیت محیط‌زیست هم حائز اهمیت است. به همین دلیل است که بازاریابی سبز به موضوع با اهمیتی تبدیل شده و یکی از گرایش‌های مهم در کسب‌وکار مدرن درنظر گرفته می‌شود و مصرف‌کنندگان هم چه افراد و چه صنایع دربارۀ مسئلۀ محیط‌زیست آگاه‌تر و حساس‌تر شده‌اند.

بازاریابی سبز یک استراتژی بازاریابی است که به بازاریابان در دستیابی به هدف حفاظت از محیط‌زیست کمک می‌کند. این نوع بازاریابی، از طریق ایجاد مزایای قابل‌تشخیص زیست‌محیطی از محیط‌زیست حمایت می‌کند. این اقدامات بر اساس آنچه که مشتری انتظار آن را دارد انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب شرکت‌ها از طریق بازاریابی سبز یک مزیت رقابتی را در مقابل شرکت‌های غیرمسئول به دست می‌آورند.

با وجود تحقیقات زیادی که در ارتباط با ارزش و اهمیت حفاظت از محیط‌زیست انجام شده است، در مورد اجرای راهبردهای بازاریابی سبز مطالعات اندکی صورت‌ گرفته است. علی حسنی در کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان‌های مدرن در ۵ فصل به بررسی کامل این شیوۀ جدید بازاریابی در سازمان‌های مدرن می‌پردازد، شیوۀ جدیدی که با حمایت از محیط‌زیست تصویر بهتری از سازمان نشان می‌دهد و آن را به سطوح بالاتری از کارایی می‌رساند. کشور ایران هم که در سال‌های اخیر با بحران مصرف منابع و انرژی روبه‌رو بوده، به توسعۀ بازاریابی محصولاتی نیاز دارد که سازگاری بیشتری با محیط‌زیست دارند بنابراین کتاب‌هایی ازاین‌دست می‌توانند راهنمای خوبی برای شرکت‌ها و سازمان‌های مدرن باشند.

خواندن کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به محیط‌زیست، بازاریابان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های فعال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نگرشی جامع بر بازاریابی سبز در سازمان های مدرن

«مصرف‌کنندگان سبز: مصرف‌کنندگان سبز افرادی هستند که در مورد محیط طبیعی به‌شدت نگرانند و خرید و رفتارهای مصرفی‌شان را به‌منظور حمایت از محیط از طریق خرید محصولاتی که از نظر محیطی سالم هستند، اصلاح می‌کنند (گاوونی ۲۰۰۴،۲). ۳۷ درصد مصرف‌کنندگان توجه بسیار زیادی به محیط دارند (راه‌های سبز کالیفرنیا، ۲۰۰۷). به عبارتی سازمان‌ها با تولید محصولات دوستدار محیط‌زیست به دنبال کسب مشروعیت اجتماعی بوده، درحالی‌که مصرف‌کنندگان به دنبال تأثیرگذاری در بینش جامعه به مسائل زیست‌محیطی هستند (حقیقی، ۱۳۹۰)؛ بنابراین توجه به رفتار مصرف‌کننده بسیار مهم است. رفتار مصرف‌کننده: رفتار مصرف‌کنندگان شامل مجموعه‌ای از فرایندهای روانی و فیزیکی است که قبل از خرید آغاز و بعد از مصرف نیز ادامه می‌یابد (پیتر، ۱۹۹۹ ). رفتار مصرف‌کننده فعالیت‌های ذهنی، احساسی و فیزیکی‌ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید، استفاده و دور انداختن محصولات و خدمات که برای تأمین نیازها و خواسته‌هایشان به کار می‌گیرند را شامل می‌شود (ویلکه، ۲۰۰۰ ). به عبارتی، کلیه فعالیت‌هایی که، افراد برای کسب، مصرف و مرتب کردن محصولات و خدمات انجام می‌دهند را شامل می‌شود (بلک ول، ۲۰۰۱ ). »


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۹۱۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان