دانلود و خرید کتاب تاکستانی در رهگذر میخائیل نعیمه ترجمه صالح بوعذار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاکستانی در رهگذر اثر میخائیل نعیمه

کتاب تاکستانی در رهگذر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاکستانی در رهگذر

 کتاب تاکستانی در رهگذر، نوشته میخائیل نعیمه با ترجمه صالح بوعذار منتشر شده است، این کتاب را  نشر سیب سرخ منتشر کرده است. این کتاب شامل گفته‌های کوتاه فلسفی و عرفانی این شاعر و متفکر لبنانی است که در ادبیات جهان و دنیای عرب بسیار مشهور و محبوب است.

درباره کتاب تاکستانی در رهگذر

میخائیل نعیمه از ادیبان بزرگ لبنان و عضو «الرابطه القلمیه» و از منتقدان و اندیشمندان مهم ادبیات معاصر عرب است. او یکی از جریان‌سازترین نویسندگان لبنان و از پیشگامان مکتب رمانتیسم ادبیات عرب است که با چهره‌هایی چون خلیل مُطران، عقّاد، ابو شادی، نعیمه، ایلیا ابوماضی، نازک الملائکه و نزار قبّانی و... شناخته می‌شود.

میخائیل نعیمه در کنار نویسندگانی چون جبران خلیل جبران و امین الریحانی از جمله نویسندگانی بود که تأثیر بسیاری بر زبان عربی و جریان فکری جهان عرب گذشت. او جهان را با نگاهی صوفیانه می‌دید و برای جهان معنایی عرفانی پیدا می‌کرد و عرفان را دارای روحی هنری و زیبایی‌شناختی نسبت به الهیات و دین می‌دانست.

 تابستانی در رهگذر نظم پریشانی است که می‌خواهد ابتدا الگوهای ذهنی کلیشه‌ شده‌ ذهن خواننده را درهم بریزد و طرحی نو دراندازد! سپس مخاطبان را با مضامین و بارقه‌های صوفیانه و حکمت‌آمیز خویش همراه کند. به همین دلیل در این کتاب هیچ عنوان‌بندی یا فصل‌بندی وجود ندارد و مخاطبان مستقیماً با مضامین و مفاهیم کتاب روبه‌رو می‌شوند.

خواندن کتاب تاکستانی در رهگذر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به متن‌های عرفانی و ادبیات عرب پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۵۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان