دانلود و خرید کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند اثر نویل استلی

کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند

معرفی کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند

کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر با ترجمهٔ مهسا خسروی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب به ماجرای آشنایی پپا و برادرش با رایانه و پرسش از نحوهٔ عملکرد آن می‌پردازد.

درباره کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند

امروزه بیشتر مامان و باباها در خانه و پای کامپیوتر کار می‌کنند و بچه‌ها عادت کرده‌اند که آن‌ها را در این موقعیت ببینند. مامان پپا هم همین‌‌طور است. بنابراین یک روز که مشغول کار در خانه است و حسابی سرش شلوغ است، پپا و جورج تصمیم می‌گیرند که پیش مادرشان بروند و او را موقع کار تماشا کنند. اما همه‌چیز به همین سادگی است؟ آیا این دو بچه‌خوک بازیگوش می‌توانند بی‌تفاوت از کنار رایانه، این وسیلهٔ عجیب و جذاب بگذرند؟ پپا با کامپیوتر بازی می کند، پنجمین جلد از مجموعهٔ دنیای پپا است که ماجرای مواجههٔ پپا و برادرش با کامپیوتر و نحوهٔ استفاده از آن را روایت می‌کند.

خواندن کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب پپا با کامپیوتر بازی می کند

«مامان با کامپیوتر خانوادگی کار می‌کند. او تند‌تند تایپ می‌کند چون امروز یک عالمه کارهای مهم دارد. بابا در آشپزخانه برای ناهار سوپ می‌پزد. پیا می‌پرسد: «بابا ما می‌توانیم برویم مامان را موقع کار کردن تماشا کنیم؟» بابا می‌گوید: «بله، اما به شرطی که حواسش را پرت نکنید.» پیا می‌پرسد: «مامان من و جورج می‌توانیم کنارت بنشینیم و کارت را تماشا کنیم؟ مامان سرتکان می‌دهد: «بله، اما به شرطی که آرام و بی سرو صدا باشید.» چیزی نمی‌گذرد که پیا می‌پرسد: «می‌توانیم با کامپیوتر خانم مرغ خوشحال بازی کنیم؟» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان