دانلود و خرید کتاب پپا خوابش نمی آید نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا خوابش نمی آید اثر نویل استلی

کتاب پپا خوابش نمی آید

معرفی کتاب پپا خوابش نمی آید

کتاب پپا خوابش نمی آید نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب پپا خوابش نمی آید

کتاب پپا خوابش نمی آید جلد ۳۴ از مجموعهٔ «دنیای پپا» است. با مطالعهٔ این داستان می‌بینید که «پپا» و «جورج» کوچولو هوس کرده بودند قبل از خواب بازی کنند؛ برای همین بعد از خوردن شام‌ از مامان و بابا اجازه گرفتند که‌ از خانه بیرون بروند. درست همان دوروبرها چشمشان به چند چالهٔ گِل درست‌وحسابی خورد. پپا و جورج عاشق بالا و پایین پریدن در چاله‌های پر از گلند. کمی بعد بابا از خانه بیرون آمد و بچه‌ها را صدا زد که به خانه برگردند. بچه‌ها با خوشحالی به‌سمت خانه آمدند، اما حالا سر‌و‌صورت و لباس‌‌های آن‌ها کثیف و گِلی بود. به نظر شما این دو امشب به رختخواب می‌روند یا می‌خواهند تا صبح توی وان حمام آب‌بازی کنند؟

مجموعهٔ «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجربیات ساده و درعین‌حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزهٔ داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه که برای کودکان ۳ تا ۵ سال مناسب است، اولین کتابش را در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد. شخصیت «پپا» (یک بچه‌خوک صورتی) و خانواده‌اش در این مجموعه کتاب‌ها، به کودکان کمک می‌کنند تا اولین فعالیت‌های زندگیشان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند؛ مانند اولین‌باری که می‌خواهند شنا کنند، به زمین‌بازی بروند، عینک بزنند، به بیمارستان یا کتابخانه بروند یا حیوان خانگی داشته باشند و... .

خواندن کتاب پپا خوابش نمی آید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» و کودکان ۳ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان