دانلود و خرید کتاب پپا به فضا می رود نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا به فضا می رود اثر نویل استلی

کتاب پپا به فضا می رود

معرفی کتاب پپا به فضا می رود

کتاب پپا به فضا می رود نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و دربارهٔ فضا و کرهٔ ماه است.

درباره کتاب پپا به فضا می رود

کتاب پپا به فضا می رود (Peppa in Space) جلد ۱۹ از مجموعهٔ «دنیای پپا» است. «پپا» و «جورج» مانند همهٔ بچه‌های هم‌سن‌وسالشان سؤال‌های بسیاری دربارهٔ فضا دارند. مامان و بابا تصمیم می‌گیرند آن‌ها را به موزه ببرند. در موزه برنامه‌ای دربارهٔ کرهٔ ماه و فضا برپا شده است. پپا و جورج و دوستشان با اسم سیاره‌های دیگر آشنا می‌شوند، بر روی کرهٔ ماه قدم می‌گذارند و چندین سؤال دربارهٔ فضا از «خانم خرگوشه» می‌پرسند. در آخر برنامه هم عکس یادگاری می‌گیرند. با آن‌ها همراه شوید.

مجموعهٔ «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجربیات ساده و درعین‌حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزهٔ داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه که برای کودکان ۳ تا ۵ سال مناسب است، اولین کتابش را در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد. شخصیت «پپا» (یک بچه‌خوک صورتی) و خانواده‌اش در این مجموعه کتاب‌ها، به کودکان کمک می‌کنند تا اولین فعالیت‌های زندگیشان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند؛ مانند اولین‌باری که می‌خواهند شنا کنند، به زمین‌بازی بروند، عینک بزنند، به بیمارستان یا کتابخانه بروند یا حیوان خانگی داشته باشند و... .

خواندن کتاب پپا به فضا می رود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» و کودکان ۳ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان