دانلود و خرید کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی اثر نویل استلی

کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

معرفی کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و دربارهٔ آشنایی با فصل پاییز است.

درباره کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی

کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی (Peppa's Windy Fall day) جلد ۲۱ از مجموعهٔ «دنیای پپا» است. گفته شده است که آشنایی با فصل‌ها را می‌توانید از سنین کم و با بیان ویژگی‌های ساده و عینی آن فصل شروع کنید. این کاری است که مامان و بابا در این داستان کرده‌اند؛ «پپا» و «جورج» دارند با فصل پاییز آشنا می‌شوند. در یک روز پاییزی، خانوادهٔ پپا به گردش در پارک می‌روند. اول از همه لباس‌های گرم، کلاه و دستکش‌هایشان را می‌پوشند؛ سپس برگ‌های زرد و قرمز را مشاهده می‌کنند، وزش باد شدید را حس می‌کنند و بعد از توپ‌بازی، روی برگ‌های خشک بالا و پایین می‌پرند.

مجموعهٔ «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجربیات ساده و درعین‌حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزهٔ داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه که برای کودکان ۳ تا ۵ سال مناسب است، اولین کتابش را در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد. شخصیت «پپا» (یک بچه‌خوک صورتی) و خانواده‌اش در این مجموعه کتاب‌ها، به کودکان کمک می‌کنند تا اولین فعالیت‌های زندگیشان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند؛ مانند اولین‌باری که می‌خواهند شنا کنند، به زمین‌بازی بروند، عینک بزنند، به بیمارستان یا کتابخانه بروند یا حیوان خانگی داشته باشند و... .

خواندن کتاب پپا و ماجراجویی در روز پاییزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» و کودکان ۳ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان