دانلود و خرید کتاب جورج و همبازی جدید نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جورج و همبازی جدید اثر نویل استلی

کتاب جورج و همبازی جدید

معرفی کتاب جورج و همبازی جدید

کتاب جورج و همبازی جدید نوشتهٔ نویل استلی و مارک بیکر و ترجمهٔ مهسا خسروی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و دربارهٔ شروع دوستی و تقسیم‌کردن اسباب‌بازی‌ها است.

درباره کتاب جورج و همبازی جدید

کتاب جورج و همبازی جدید (Learning to Share) جلد ۲۲ از مجموعهٔ «دنیای پپا» است. «پپا»، «جورج» و دوستانشان در زمین بازی مشغول گردش و بازی با هم هستند. جورج و «ریچارد» که از بقیه کوچک‌ترند، نمی‌توانند از وسایل بازی استفاده کنند؛ پس تصمیم می‌گیرند با اسباب‌بازی‌هایشان بازی کنند. هر دو عاشق دایناسورند، اما هیچ‌کدامشان اسباب‌بازی‌اش را به دیگری نمی‌دهد. سرانجام چه خواهد شد؟ این داستان را بخوانید تا بدانید.

مجموعهٔ «دنیای پپا» جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های خردسالان در سراسر جهان است. خردسالان با مطالعهٔ این کتاب‌ها، تجربیات ساده و درعین‌حال شگفت‌انگیزِ زندگی را از طریق هم‌ذات‌پنداری با شخصیت‌های بامزهٔ داستانی لمس خواهند کرد. این مجموعه که برای کودکان ۳ تا ۵ سال مناسب است، اولین کتابش را در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر کرد. شخصیت «پپا» (یک بچه‌خوک صورتی) و خانواده‌اش در این مجموعه کتاب‌ها، به کودکان کمک می‌کنند تا اولین فعالیت‌های زندگیشان را با آرامش و اطمینان بیشتری تجربه کنند؛ مانند اولین‌باری که می‌خواهند شنا کنند، به زمین‌بازی بروند، عینک بزنند، به بیمارستان یا کتابخانه بروند یا حیوان خانگی داشته باشند و... .

خواندن کتاب جورج و همبازی جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» و کودکان ۳ تا ۵ سال پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان