دانلود و خرید کتاب کلئوپاترا دختر نیل کریستیانا گریگوری ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلئوپاترا دختر نیل

«کلئوپاترا دختر نیل» داستانی است به قلم کریستیانا گریگوری(-۱۹۵۱)، نویسنده آمریکایی. این کتاب درباره زندگی کلئوپاترا ملکه مصر باستان و هم‌روزگار ژولیوس سزار رومی در قالب خاطرات وی در ۵۵ تا ۵۷ پیش از میلاد است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: من اتاق‌های زیادی در قصر دارم، اما کوچک‌ترین اتاق را که مشرف به دریا و در ضلع شمال شرقی قصر قرار دارد، از همه بیشتر دوست دارم. امواج دریا به شدت به ساحل می‌کوبند، به نظرم دوباره توفانی در راه است. این پنجمین توفان در زمستان امسال است. ابرها سیاه و تیره‌اند. لباس گرمی بر تن کرده‌ام، اما هنوز سردم است. بسیار ضروری است که پیشامدهای ناگواری را که در این هفته اتفاق افتاد، ثبت کنم. پدرم برای نجات جانش فرار کرد. وی، شاه بطلمیوس دوازدهم، نئوس دیونیسوسف ملقب به نی‌نواز، فرعون والامقام مصر است. او از بیست و سه سال قبل تاکنون حکومت می‌کرده است. اما اکنون تاج و تختش در معرض خطر و نابودی قرار گرفته است. سه شب پیش، هنگامی که پدرم به خواب می‌رفت، یک افعی سمّی به پایه‌های تختش ‌پیچیده بود و هر دم ممکن بود او را بگزد. مانتو، خواجه‌ی پیر پدرم، که روی زمین در نزدیکیِ پدر می‌خوابد، از صدای فش‌فش مار بیدار شد. او خودش را روی مار انداخت تا جانور را خفه کند. اما مار مچ پایش را گزید. خدمتکار پیر لحظه‌ای بعد، پس از دردی جانکاه، جان سپرد. پدرم دید که مار به زیر تخت خزید. تا این لحظه که در حال نوشتن هستم، هنوز مار به دام نیفتاده است. تاکنون پدرم گمان می‌کرد که شاید این حادثه اتفاقی بوده است.

نظرات کاربران

سلما
۱۳۹۹/۰۲/۲۲

لطفا‌این‌مجموعه‌دفترخاطرات‌رودربینهایت‌قراربدین.ممنون

شاهین
۱۳۹۷/۰۵/۲۸

من کتاب کنیز ملکه ی مصر که کنیز کلئوپاترا نوشته شده رو خوندم خیلی عالی بود به همه ی دوستانی که کلئوپاترا رو دوس دارن توصیه میکنم اون کتاب رو هم بخونن.

Hedy-lamarr
۱۳۹۸/۰۳/۱۳

تو سایت گودریدز دیدم انتشاراتتون به چاپ بقیه دفتر خاطرات ازجمله الیزابت اول و ماری ملکه اسکاتلند هم ترجمه کنن. باتشکر

mehregan
۱۳۹۷/۰۵/۲۷

عالی ❤❤❤من عاشق چیزای تاریخی ام مخصوصا این ملکه زیبای مصری

🍃بانو🌼
۱۳۹۸/۰۵/۱۲

شخصیت کلوپاترا همیشه واسم جذاب بوده کتاب هم خوب بود روی هم رفته

solo
۱۳۹۹/۰۶/۰۹

این کتاب از مجموعه دفتر خاطرات کلئوپاترا نوشته شده، و برای رده سنی نوجوانان بسیار مناسب است.و اطلاعات بسیار جامع و خوبی به خواننده منتقل می کند. امیدوارم بتوانم کتاب های دیگر با جزییات مفصل و بیشتری از ازدواج کلئوپاترا

- بیشتر
Army Girl
۱۳۹۵/۰۹/۲۷

عالییییی من عاشق کلئوپاترا هستم

ahmadi
۱۳۹۵/۱۰/۰۴

خوب بود

Roghaye A
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
اُلمپوس می‌گفت تحقیق و جست‌وجو منجر به دانایی می‌شود، اما هیچ وقت به من نگفت که دانایی سرچشمه‌ی رنج است.
Roghaye
من، چون می‌توانم به دیگران نزدیک شوم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنم، نسبت به تری‌فائنا که از یهودی‌ها و مادها متنفّر است، ملکه‌ی بهتری خواهم بود. نسبت به خواهر دلبندم، بِرنیس، هم برتری دارم، چون او می‌ترسد پایش را از عمارت سلطنتی آن طرف‌تر بگذارد. ملکه باید مردمش را بشناسد تا بتواند مراقب آن‌ها باشد. قطعاً من ملکه هستم. آ
Hedy-lamarr
چگونه می‌توانم او را متقاعد کنم که به فکر مردم خودمان یا دنیای اطرافمان باشد. مطمئناً او نادان و کودن نیست، اما برای پرداختن به مسائل بزرگ و مهم ساخته نشده است. و این برای فرمانروایان مصیبت است.
کاربر... :)
اُلمپوس می‌گفت تحقیق و جست‌وجو منجر به دانایی می‌شود، اما هیچ وقت به من نگفت که دانایی سرچشمه‌ی رنج است.
فلورا

حجم

۱۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۵۰۰
تومان