دانلود و خرید کتاب شجاعت قضاوت شدن ایچیرو کیشیمی ترجمه مهدی مهریار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شجاعت قضاوت شدن اثر ایچیرو کیشیمی

کتاب شجاعت قضاوت شدن

معرفی کتاب شجاعت قضاوت شدن

کتاب الکترونیکی شجاعت قضاوت شدن نوشتۀ ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا و ترجمۀ مهدی مهریار است و انتشارات چلچله آن را منتشر کرده است. کتاب شجاعت قضاوت شدن دربردارندهٔ گفتگویی روان‌شناختی و فلسفی میان یک فیلسوف و جوانی بدبین پیرامون خوشبختی، سبک زندگی و روابط میان انسان‌ها است. 

درباره کتاب شجاعت قضاوت شدن

آیا شادی چیزی است که خودتان انتخاب می‌کنید؟ کتاب شجاعت قضاوت شدن پاسخی ساده و سرراست ارائه می‌دهد. این کتاب با استفاده از نظریات آلفرد آدلر، یکی از سه غول روان‌شناسی قرن نوزدهم در کنار فروید و یونگ، گفتگویی روشن‌ بین یک فیلسوف و یک مرد جوان را دنبال می‌کند. فیلسوف طی پنج مکالمه به شاگرد خود کمک می‌کند تا بفهمد چگونه هر یک از ما قادر به تعیین مسیر زندگی خود هستیم، فارغ از قید و بندهای آسیب‌های گذشته و انتظارات دیگران. نویسندگان این اثر به‌غایت خواندنی و تأثیرگذار با بهره از نظرات و اندیشه‌های روان‌شناس معروف اتریشی، آلفرد آدلر، مطالبی پرمفهوم و روشنگر را به‌منظور رهایی مخاطب از احساس بدبختی، خود بیزاری، اضطراب و تردید و دستیابی او به امید، خوشبختی و سعادت گرد هم آورده‌اند. اثر حاضر نمایشنامه‌ای شگرف است که دید شما را نسبت به زندگی و مشکلات تغییر خواهد داد.

خواندن کتاب شجاعت قضاوت شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی و فلسفی مناسب است.

بخشی از کتاب شجاعت قضاوت شدن              

«جوان: اگر می‌خواهید همه چیز را به‌زور بیان کنید، من می‌خواهم یک توضیح کامل بدهم. برای شروع، تفاوت شما در علت‌شناسی و غایت‌شناسی، چیست؟

فیلسوف: فرض کنید که با تب شدید سرما خورده‌اید و به ملاقات دکتر می‌روید. سپس، فرض کنید پزشک دلیل بیماری شما را این گفته است؛ دیروز، هنگامی که بیرون رفتید، لباس مناسبی نپوشیدید و به همین دلیل سرما خورده‌اید. حالا از این راضی هستید؟

جوان: البته من این کار را نمی‌کردم. برای من مهم نبود که دلیل آن چیست. نحوه‌ی لباس پوشیدن من یا بران باریدن یا هرچیز دیگری. این علائم است، واقعیتی که اکنون با تب بالا رنج می‌برم برای من مهم است. اگر او پزشک است، لازم است با تجویز دارو، عکس‌برداری یا هرگونه اقدامات تخصصی لازم، مرا معالجه کند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۹۶۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان