دانلود و خرید کتاب و عشق تنها عشق ... باربارا دی‌آنجلیس ترجمه مسعود لعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب و عشق تنها عشق ... اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب و عشق تنها عشق ...

انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب و عشق تنها عشق ...

«و عشق تنها عشق ...» مجموعه عاشقانه‌های باربارا دی‌آنجلیس(-۱۹۵۱)، نویسنده آمریکایی و مشاور خانواده است و به مهارت‌های زندگی برای تشکیل خانواده‌های موفق می‌پردازد. در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم: «لحظه‌ای بنشینید و راجع به‌ویژگی‌هایی که در عزیزان‌تان مشاهده می‌کنید و زیاد مورد تأیید شما نیستند، فکر کنید. این احتمال را در نظر بگیرید که این ویژگی‌ها در بخش‌هایی از وجود خودتان هم باشند که اکنون در آنان تبلور یافته است. ویژگی‌هایی که آنها را به‌رسمیت نمی‌شناسید، بخش‌هایی از شخصیت‌تان که آنها را سرکوب یا انکار می‌کنید. بخش‌هایی از وجودتان که هرگز دوست‌شان ندارید و مورد تأییدتان نیز نیستند. هرچه بیشتر در برابر این دسته از ویژگی‌های دیگران واکنش نشان دهید، احتمال اینکه خودتان نیز واجد آنها باشید، تقویت می‌شود. ویژگی‌هایی که یا پنهان‌شان می‌کنید یا به‌کلی آنها را انکار و تکذیب می‌کنید. رابطه شما ۶ دقیقه، ۶ ماه یا ۶۰ سال هم که طول بکشد، همواره به‌خاطر داشته باشید، آن شخص به‌این دلیل سر راهتان قرار گرفته که چیزهایی راجع به‌خودتان به‌شما بیاموزد. تمامی ویژگی‌هایی که در او مشاهده می‌کنید در واقع انعکاس شخصیت خودتان هستند که از آیینه قلب او به‌سوی شما بازتابانده شده‌اند. هرگاه بفهمید که در برابر یکی از ویژگی‌های شخص دیگر واکنش نشان می‌دهید از خودتان بپرسید: «چطور می‌توانم از این واکنش استفاده کنم و چیزی درباره خود بیاموزم؟ کدام ویژگی من شبیه این شخص است؟ این پیشامد می‌خواهد چه چیزی به‌من بیاموزد؟»
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد دوم): : آشنایی با مهارت‌های کنترل مشاجرات و حل مشکلات
علی اکبر حسن زاده
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد سوم): از با هم بودن لذت ببرید
علی اکبر حسن زاده
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
رازهایی درباره عشق
باربارا دی‌آنجلیس
۱۱ قانون جذابیت ارتباطی
بهزاد رحمتی
چگونه جذاب شویم؟
علی اکبر حسن زاده
راه نفوذ بر دلها
برایان تریسی
ده قرار مهم برای زندگی مشترک
دیوید آرپ
عشق را بجویید تا بیابید (عشق و شور زندگی)
باربارا دی‌آنجلیس
مشاوره ازدواج
محمدرضا دژکام
مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
آیین همسریابی
پاولتی کوفمن شرمن
مسائل و مشکلات زناشویی و راه‌کارها
سیداصغر ساداتیان
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی
جان گاتمن
بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی
پیر فرانک
چرا زنان حرف می‌زنند و مردان فرار می‌کنند
پاتریشیا لاو

نظرات کاربران

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۶/۰۲/۱۷

"باربارا دی آنجلیس" : زندگی روی کره ی زمین،یک کلاس درس است.و من و شما دانش آموزانی هستیم که باید درس هایی بیاموزیم. قرار نبوده زندگی ساده باشد. قرار نبوده راحت و بی دردسر باشد،زندگی بدین منظور طراحی شده که شما را با

- بیشتر
SARA
۱۳۹۵/۰۹/۱۷

مطمئنم این کتاب عالیه .هم خانم باربارا و هم آقای لعلی از نویسندگان خیلی خوبی هستند .حالاببین این کتاب چقدر عالی بوده ک اقای لعلی ترجمش رو ب عهده گرفته . خوشحالم این کتاب رو طاقچه داره . تو تعطیلات

- بیشتر
علاقه مند کتاب
۱۳۹۷/۰۹/۲۶

سلام این کتاب کتاب خوبی هست و میشه گفت خلاصه کتاب های خانم باربارا دی انجلس هست اما در بعضی قسمت ها بخاطر اختلاف فرهنگی و مذهبی پیشنهاد ها و نظرات مناسبی نداره اگر اون قسمت هارو فاکتور بگیریم کتاب

- بیشتر
Hesam
۱۴۰۰/۱۰/۱۰

کتاب خیلی خوبی بود خیلی نکات ظریف و دقیقی تو این کتاب اشاره شده، پیشنهاد می کنم حتما بخونید

حج کیان
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار عالی بود و خیلی یادگرفتم واقعا هم مولف و هم مترجم هر دو خیلی خوب

عشق کتاااااب
۱۳۹۸/۰۹/۱۹

به حد کتابهای دیگه ی باربارا نمیرسه اما ارزش یکبار خوندن داره خوب بود پشیمون نمیشید از وقتی که واسه خوندنش میذارید

دختر مهتاب
۱۳۹۶/۱۲/۲۳

عالی بود عالی

پوریا موسوی
۱۳۹۶/۰۶/۱۹

خوب بود

hamed...*
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

۱۰۰ صفحه خوندم ، خیلی آدم رو به فکر فرو می بره ،انگار ی عمر فکر لازم داره ،،، به نظرم خیلی عالی

hadis
۱۳۹۸/۰۹/۲۴

برای یکبار خوندن ارزششو داره...ی سری مطالبش از کتابای دیگش عینا گرفته شده بود ک خب برای کسایی ک خوندن ممکنه حوصله سر بر باشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۹)
موفقیت در ازدواج فقط بسته به‌این نیست که ما شخص مناسبی برای خود پیدا کنیم، بلکه در این است که ما خود نیز شخص مناسبی باشیم. «لولاند فوستروود»
علاقه مند کتاب
به نظر من یک ازدواج برای تکامل و بقا نیازمندِ پنج اصل است که عبارتند از: ۱ ـ تعهد می‌دهم، شرایطی که باعث می‌شود به‌همسری بهتر تبدیل شوم را یاد بگیرم و برای تکامل این رابطه هر کاری لازم باشد، انجام دهم. ۲ ـ متعهد می‌شوم، احساسات مناسب را در خود به‌وجود آورم و احساساتم را به‌همسرم بگویم. ۳ ـ متعهد می‌شوم، در عشق به‌همسرم خساست به‌خرج ندهم و عشق را به‌همسرم هدیه کنم. ۴ ـ متعهد می‌شوم، با خودم و همسرم صادقانه رفتار کنم. ۵ ـ متعهد می‌شوم، همسرم را آن‌طور که سزاوار اوست، دوست داشته باشم.
فرجی
به‌دنبال مردی باشید که تمایل داشته باشد، بزرگی و درخشش شما را ببیند. مطمئن شوید با کسی ازدواج می‌کنید که تمایل دارد شما را در پیشرفت‌هایتان حمایت کند. پیشرفت‌هایی که همواره استحقاقش را داشته‌اید.
علاقه مند کتاب
انسان‌های کند ذهن و کم‌هوش، به‌شما صبر و بردباری می‌آموزند. انسان‌های عصبانی مزاج، آرامش و خونسردی را به‌شما می‌آموزند. انسان‌های تحقیرگر، عزت نفس را به‌شما می‌آموزند. انسان‌های بی‌احساس و بی‌اعتنا، عشق بی‌قید و شرط را به‌شما می‌آموزند، انسان‌های دورو، صداقت را به‌شما می‌آموزند. انسان‌های لجباز، انعطاف‌پذیری را به‌شما می‌آموزند. انسان‌های ترسو، جرأت و شهامت را به‌شما می‌آموزند. وقتی کسی مرا ناراحت می‌کند یا به‌چالش می‌کشد یا مشمئز می‌کند، از خودم می‌پرسم: «این فرد فرستاده شده تا چه درس مهمی را به‌من یاد بدهد؟
hadis
عشق مغناطیسی است، که ما را به‌مبدأ خود جذب می‌کند. آنانکه از خود عشق ساطع می‌کنند، با عشق زندگی می‌کنند و با عشق نیز نفس می‌کشند، دیگران را به‌سمت خود می‌کشانند. عشق یگانه منبع، نیرو و قدرت واقعی شماست. هر چه عشق و شور زندگیِ بیشتری از خود ابراز کنید، برای دیگران نیز بیشتر مقاومت‌ناپذیر خواهید شد، و آنها دیگر نخواهند توانست شما را نادیده بگیرند.
ala
برای زنان عشق الویت است. در دنیای زنان عشق حرف اول را می‌زند. عشق ورزیدن، خود را فدا کردن و داشتن روابط صمیمانه در طبیعت ما زنان است. زنان با برقراری ارتباط و عشق، خود را تعریف می‌کنند و ارزش می‌دهند و مردان از طریق رسیدن به‌اهداف خود این کار را می‌کنند.
علاقه مند کتاب
«عاشق خود بودن یعنی چه؟» عشق ورزیدن به‌خویشتن به‌این معناست که خود را همان‌طور که هستید دوست داشته باشید. بدین معناست که به‌وقت شادی و غم خود را دوست داشته باشید. هنگام یأس و سرخوردگی و ناامیدی نیز به‌خودتان عشق بورزید. به‌این معناست که باید با خودتان مهربان باشید و هرگز خودتان را بابت احساسات یا شکست‌هایتان تحقیر نکنید.
فرجی
هنگامی که همه چیز را با دید عشق می‌نگرید، در واقع زندگانی و وقایع و پدیده‌ها را از دیدگان خداوند دیده‌اید.
منصوره
کسی که اعتماد به‌نفس‌اش پایین باشد، برای رسیدن به‌احساسی «خوب» عشق می‌ورزد، در حالی که یک شخص با اعتماد به‌نفس بالا عشق می‌ورزد، زیرا احساس «خوبی» نسبت به‌خود دارد.
فرجی
وقتی کسی مرا ناراحت می‌کند یا به‌چالش می‌کشد یا مشمئز می‌کند، از خودم می‌پرسم: «این فرد فرستاده شده تا چه درس مهمی را به‌من یاد بدهد؟
دختر_گرانبها

حجم

۵۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۵۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۵۰۰
تومان