دانلود و خرید کتاب بدن انسان نیکولاس هریس ترجمه مهدی شاه خلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدن انسان اثر نیکولاس هریس

کتاب بدن انسان

معرفی کتاب بدن انسان

کتاب بدن انسان به‌قلم نیکولاس هریس و ترجمهٔ مهدی شاه خلیلی را انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده است. این کتاب راهنمایی مصور برای آشنایی کودکان با اندام‌ها و اعضای مختلف بدن انسان و کاردکرد آن‌هاست. 

درباره کتاب بدن انسان

یکی از کنجکاوی‌های اغلب کودکان، پرسش از چیستی و چگونگی کارکرد اعضا و اندام بدن آدمی است. کتاب بدن انسان، به‌قلم نیکولاس هریس، کوششی است برای معرفی کامل اجزا و اعضای بدن انسان. کتابی که با تصویرسازی‌های دقیق و باکیفیت، یادگیری را برای کودکان و نوجوانان لذت‌بخش می‌کند و باب مطالعه و تحقیق بیشتر را به روی آن‌ها می‌گشاید.

خواندن کتاب بدن انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۲ سال از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بدن انسان

«کودکی در حال خواب

این کودک خواب است و ظاهراً فعالیتی ندارد ولی برخلاف ظاهر، همهٔ قسمت‌های بدن او همچنان فعالند. اندام‌های گوارشی او مثل معده، روده و جگر مواد مغذی را از غذای هضم‌شده جدا می‌کنند. ریه‌ها برای پاسخ‌گویی به احتیاج همیشگی سلول‌ها اکسیژن را از هوای تنفس‌شده می‌گیرند و گاز کربنیک را به خارج بدن هدایت می‌کنند. قلب نیز مواد مغذی و اکسیژن موجود در خون را با تلمبه زدن پیاپی به تمام سلول‌های بدن می‌رساند. مغز عمل گوارش، تنفس، گردش خون و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را تنظیم می‌کند. به‌طورکلی بدن انسان یک ماشین زندهٔ شگفت‌انگیز است که از پوست، استخوان، ماهیچه، خون و اندام‌های مختلف تشکیل شده است. برای راه انداختن این ماشین فقط کافی است به آن آب، غذا، اکسیژن و گرمای لازم داده شود تا بتواند حرف بزند، فکر کند یا حتی تولیدمثل کند. بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد واحد بسیار کوچک که سلول نامیده می‌شوند این ماشین شگفت‌انگیز را به وجود آورده‌اند که برای کشف کردن آن‌ها باید به اعماق بدن انسان سفر کنی.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان