دانلود و خرید کتاب سرک‌کشیدن زیر پوست شهر استر پورتر ترجمه امیر طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سرک‌کشیدن زیر پوست شهر


کتاب سرک کشیدن زیر پوست شهر از مجموعه آن زیر چیست؟ نوشته استر پورتر و ترجمه حسین طاهری ار کتاب‌های علمی آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

خلاصه کتاب سرک کشیدن زیر پوست شهر

هدف نویسنده در این کتاب آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با بخشی از زیرِزمین و سیستم‌هایی که به دست انسان طراحی می‌شوند نظیر مترو و.... است. و همچنین در این کتاب با ارائه مثال های گوناگون از سایر شهرهای دنیا و تصاویر متنوع توضیحاتی در باره تولید آب و برق از منابع مختلف گنجانده شده است.

خواندن کتاب سرک کشیدن زیر پوست شهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مخاطب این اثر کودکان و نوجوانان گروه سنی«ج» هستند.

جملاتی از کتاب سرک کشیدن زیر پوست شهر

زیر پوست شهر سیستم‌هایی وجود دارد که زندگی کسانی را که روی شهر زندگی می‌کنند راحت تر می‌کند. لوله‌های که کاندوییت نام دارند، کابل‌ها و سیم‌های مختلفی را در خود جای داده اند. لوله‌ها آب تصفیه‌شده و قابل آشامیدن را به ساختمان‌ها می‌رسانند و آب‌های آلوده و فاضلاب ر ا از ساختمان‌ها خارج می‌کنند. لوله‌های دیگری هم گاز طبیعی یا بخار آب را برای تولید نیرو و برق در خود حمل می‌کنند. تونل‌های زیرزمینی هم به شهروندان اجازه می‌دهند تا در زیر پوست شهر، از جایی به جایی دیگر رفت و آمد کنند.

نظرات کاربران

متین ژاله آرا
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

صفحه‌آرایی واقعاً زیبایی داره که همون من رو مجاب به مطالعش کرد. برای آموزش به بچّه ها خیلی مناسبه. هر چند که جذابیت چندانی نداره و مثل کتاب درسی میمونه. شاید نویسنده میتونست با کمی شوخی و خنده مطلب رو

- بیشتر
Djavad Hosseini
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

اطلاعات جالبی برای کودکان داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان