دانلود و خرید کتاب هنر به سرانجام رساندن پیتر هالینز ترجمه نسرین صدقی گویا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر به سرانجام رساندن اثر پیتر هالینز

کتاب هنر به سرانجام رساندن

نویسنده:پیتر هالینز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر به سرانجام رساندن

کتاب هنر به سرانجام رساندن نوشتهٔ پیتر هالینز و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب هنر داشتن پشت‌کار و نظم شخصی برای تمام‌کردن و نتیجه‌گرفتن از هر کار و تصمیم است.

درباره کتاب هنر به سرانجام رساندن

کتاب هنر به سرانجام رساندن گنجینه‌ای ارزشمند از بینش‌هایی است در مورد استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا انرژی بیشتری برای انجام کارهایتان داشته باشید، با آرامش خاطر بیشتری کارهایتان را انجام دهید و صرف نظر از اینکه مشغول انجام چه کاری هستید، در هر لحظه ذهنی باز و شفاف داشته باشید و با تلاش خیلی کمتر، به موفقیت‌های بسیار بیشتری دست پیدا کنید. اگر شما کار کردن را دوست دارید و اینکه کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید برایتان اهمیت زیادی دارد، اما در کنار آن دوست دارید به شکلی از زندگی خود لذت ببرید که با توجه به مشغله‌‌ها و گرفتاری‌های فعلی‌‌تان، به نظر غیرممکن می‌رسد. خبر خوب این است که مجبور نیستید بین این دو، یعنی کار کردن و لذت بردن از زندگی یکی را انتخاب کنید. شما می‌توانید بدون اینکه لازم باشد انرژی بیشتری صرف کنید، کارهایتان را به بهترین شکل انجام دهید و برای انجام کارهای متفرقه و تفریحاتی که دوست دارید هم زمان داشته باشید.

کتاب هنر به سرانجام رساندن به شما یاد می‌دهد که چگونه به حداکثر بهره‌وری خود برسید و در کنار آن ذهنی آرام و به دور از هر گونه اضطراب و استرس داشته باشید. 

با اینکه برای رسیدن به حداکثر بهره‌وری و سامان دادن به کارها یک روش خاص و یا ابزار بخصوصی وجود ندارد، اما اصول بنیادینی وجود دارند که آگاهی از آن‌ها و در نظر گرفتنشان می‌تواند شرایط را به شکلی باور نکردنی برای شما ساده‌تر کند. تجربه ثابت کرده است که این اصول همواره و در هر جایی کاربردی و قابل استفاده هستند. فرقی نمی‌کند که شما یک نوجوان دوازده ساله باشید که می‌خواهد تکالیفش را انجام دهد، و یا مدیر عامل یک شرکت بزرگ باشید که می‌خواهد بعد از آخرین نشست هیئت‌مدیره استراتژی‌های مربوط به آینده سازمان را انتخاب کند؛‌ در هر حالت شما می‌توانید از این فرایند‌ها استفاده کنید.

خواندن کتاب هنر به سرانجام رساندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند کارهایشان را با نظم به سرانجام برسانند پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

zahra
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

بد نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان