دانلود و خرید کتاب نشانه ها لارا لین جکسون ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نشانه ها اثر لارا لین جکسون

کتاب نشانه ها

معرفی کتاب نشانه ها

کتاب نشانه ها نوشتهٔ لارا لین جکسون و ترجمهٔ منصور بیگدلی است. انتشارات بهار سبز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد زبان سری کائنات سخن گفته است.

درباره کتاب نشانه ها

نیویورک‌تایمز گفته است که در کتاب نشانه ها، یک واسطهٔ روحی مشهور به ما می‌آموزد چگونه پیام‌های متحول‌کننده از سوی عزیزانمان و روح راهنما را تشخیص داده و برای تغییر مسیر زندگیمان از آن‌ها بهره ببریم. این کتاب درمورد احضار روح است. گفته شده است که درک «زبان سرّی کائنات»، موهبتی است که در دسترس همهٔ انسان‌ها قرار دارد. وقتی می‌آموزیم از دیگرسو نشانه درخواست کرده و آن‌ها را تشخیص دهیم، کم‌کم معنایی را درک خواهیم کرد که پیش‌ از آن‌ فقط سردرگمی بود. سرانجام، نور را در تاریکی می‌بینیم. شاید تصمیم بگیریم مسیرمان را تغییر دهیم، به‌سمت عشق برویم، لذت را دنبال کنیم و به‌روش کاملاً جدیدی درگیر زندگی شویم. در کتاب نشانه‌ها، لارا لین جکسون مسائل مرموز را وارد زندگی روزمره کرده و داستان افرادی را تعریف کرده است که روابط غیرطبیعی را تجربه کرده‌اند؛ سپس مثال‌هایی از هم‌زمانی‌هایی آورده است که هیچ‌گونه دلیل منطقی برای رخداد آن‌ها وجود ندارد و همچنین، ماجرای افرادی را شرح داده است که تجربیات شخصی خود را برای خوانندهٔ این کتاب بازگو کرده‌اند.

خواندن کتاب نشانه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران احضار ارواح و رابطه با آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نشانه ها

«دانشمندان فیزیکی کوانتوم باور دارند که ماده از انرژی است؛ یعنی خود اتم‌ها چیزی بیش‌تر از میدان‌های پیوسته در حال چرخشِ انرژی الکتریکی نیستند. معادله مشهور آلبرت اینشتین یعنی E = mc۲ تأیید می‌کند هیچ تفاوت واقعی بین ماده و انرژی وجود ندارد.

اینشتین در سال ۱۹۴۸ اظهار داشت: «جرم و انرژی، هر دو جلوه‌هایی متفاوت از یک چیز هستند؛ مفهومی ناآشنا برای یک ذهن متوسط.» هر چیزی که می‌توانیم ببینیم یا تصور کنیم و به عبارت دیگر، کل کاینات، از انرژی ساخته شده است.

طبق این اظهارات، می‌توان نتیجه گرفت که صندلی از انرژی ساخته شده است. البته، شاید برای ما جامد و بی‌حرکت به‌نظر برسد؛ اما در واقع از اتم‌های ریزی تشکیل شده است که پیوسته در حال چرخش و ارتعاش در تندبادی از انرژی هستند. صندلی ساختار فیزیکی واقعی ندارد، چون اتم‌ها از چیزهای فیزیکی ساخته نشده‌اند. در عوض، ساختار خود اتم یک میدان نامرئی انرژی است. بدین ترتیب، نتیجه می‌گیریم ما هم از انرژی ساخته شده‌ایم.

فراموش‌کردن این حقیقت ساده و خود را چیزی غیر از این جسم مادی دانستن (یعنی کالبدی دارای یک روح)، حقیقتی دیگر است.

ما روح‌هایی دارای بدن هستیم.

و روح ما، مثل هر چیز دیگری در کاینات، از انرژی ساخته شده است.

در حقیقت، جسم ما نور می‌تاباند. دانشمندان ثابت کرده‌اند که در تاریکی، ما از خودمان فوتون‌های زیستی ساطع می‌کنیم. با وجود این‌که این فوتون‌های زیستی با چشم قابل رؤیت نیست، با ابزارهای حسی اندازه‌گیری می‌شود. ما وجودهایی سرشار از نور هستیم.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۱۹۴۲۵
۱۴۰۲/۰۴/۲۶

لطفاً نسخه صوتی این کتاب رو اضافه کنید طاقچه جان

reyhan
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

این کتاب اغلبا راجع به نشونه هایی صحبت میکنه که درگذشتگان افراد برای اون‌ها میفرستن تا بهشون یادآوری کنن هنوز حواسشون بهشون هست. بنظرم برای افرادی که تازه عزیزی رو از دست دادند میتونه کتابی مفید و تسلی بخش باشه.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷)
تصمیم گرفته‌ام به عشق بچسبم. تحمل بار نفرت خیلی سخت است. (مارتین لوترکینگ)
reyhan
اگر می‌دانستید چقدر در زندگی مردم، حتی غریبه‌ها، اهمیت دارید، هر بار که کسی را می‌دیدید، چیزی از خودتان در او برجای می‌گذاشتید.
reyhan
مرگ، یک زندگی را پایان می‌دهد؛ نه یک رابطه را. (میچ آلبوم، سه‌شنبه‌ها با موری)
فاطمه ناجی
کاینات، حتی در تاریک‌ترین روزها، پیوسته به ما عشق ورزیده و ما را راهنمایی و حمایت می‌کند.
فاطمه ناجی
«ما به یکدیگر تعلق داریم.»
reyhan
عشق‌ها گر زین سر و گر زان سر است عاقبت ما را بدان سر رهبر است! (مولانا جلال الدین بلخی)
reyhan
دالایی لاما می‌گوید: «اگر هر کودک هشت ساله‌ای مراقبه را یاد بگیرد، پس از یک نسل خشونت از دنیا حذف می‌شود.»
فاطمه ناجی
«اگر مسئله پول در میان نبود، دوست داشتی با زندگی‌ات چه کنی؟»
فاطمه ناجی
حتی از اندوه ناگفتنی، چیزهای زیبایی بیرون می‌آید. (ای.آر تورس «درس‌هایی از فقدان»)
فاطمه ناجی
دعای من به دیگرسو همیشه این بوده است: «به‌گونه‌ای از من استفاده کن که بتوانم با قلبی سرشار از عشق، بهترین خدمات را به جهان ارائه کنم. لطفاً در طول مسیر راهنمایی‌ام کن تا شفابخش دردهای همگان باشم.
فاطمه ناجی

حجم

۲۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان