دانلود و خرید کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا پرایس اکشن نینجا ترجمه فاطمه قره قانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا اثر پرایس اکشن نینجا

کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا

معرفی کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا

کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا نوشتهٔ پرایس اکشن نینجا (PAN - Price Action Ninja) و ترجمهٔ فاطمه قره قانی است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا

کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا درمورد موضوعاتی مانند معامله با حمایت و مقاومت، معامله با عرضه و تقاضا و نکته‌های معامله در ۳ بخش اصلی سخن گفته است. این کتاب شما را با ۳ اشتباهی که معاملهٔ عرضه و تقاضای شما را نابود خواهد کرد، ۳ اشتباه سم سیدن درمورد عرضه و تقاضا، ۴ راز درمورد پین بار که همهٔ معامله‌گران رفتار قیمت باید بدانند، ۵ واقعیتی که در مدیریت باخت‌های متوالی به شما کمک می‌کند، ۳ اشتباهی که شغل شما در فارکس را متوقف خواهد کرد و... آشنا می‌کند.

خواندن کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ معامله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرایس اکشن براساس عرضه و تقاضا

«چهار محدوده بهتر از خط عمل می‌کنند.

زمان آن رسیده که در مورد بزرگترین راز سطح حمایت و مقاومت صحبت کنیم. از زمانی که مفهوم حمایت و مقاومت ایجاد شده است، این سطوح به شکل یک خط ترسیم می‌شده‌اند که مجموعه کوچی از قیمت‌ها را مشخص می‌کردند که ارز یا دارایی در این قیمت‌ها احتمال برگشت داشت. این روش بسیار مناسب است و خیلی خوب جواب می‌دهد. اما چند بار برایتان پیش آمده است که سطح حمایت و مقاومت را مشخص کنید و منتظر بمانید قیمت به آن برسد تا ببینید که چند پیپ قبل از تماس با آن بر می‌گردد یا نه و سپس نقطه ورود شما به معامله موفق مشخص شود؟ مطمئنم بارها برایتان اتفاق افتاده است. تنها دلیل این اتفاق ترسیم سطوح به شکل خط است. اما برای حل این مشکل رازی است که همه مردم با آن آشنایی ندارند: ترسیم سطوح به شکل محدوده، به جای خط. یک محدوده می‌تواند فضای بسیار بیشتری را نسبت به خط پوشش دهد، به همین دلیل قیمت خیلی راحت‌تر بر می‌گردد.»

نظرات کاربران

Ehsan Hesam92
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

من نمونه کتاب و سرفصلهای این کتاب رو دیدم.مطالب روی پرایس اکشن تخصصی عرضه و تقاضا نیست بنظر نویسنده گره ها و بیسها و غیره رو چهارچوبهای اصلی این سبک معامله گری هست رو نمی‌شناسه یه کتاب ساده است که برای

- بیشتر
کاربر 6721104
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

کتاب متوسط و مناسب تازه کارها

شبنم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

کتاب خوبیه دوستان بخونی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان