دانلود و خرید کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو مانش پاتل ترجمه فرشته شفیعی علویجه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو اثر مانش پاتل

کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

معرفی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

کتاب الکترونیکی سیستم معاملاتی ایچیموکو نوشتۀ مانش پاتل و ترجمۀ فرشته شفیعی علویجه است و انتشارات نبض دانش آن را منتشر کرده است. در کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو با اجزای سیستم ایچیموکو آشنا شده و نکات کاربردی و مهمی را در زمینۀ تهیۀ طرح معاملاتی و عناصر زمانی این سیستم می‌آموزید.

درباره کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

ایچیموکو یک لغت ژاپنی است که امروزه برای نامیدن یکی از مهم‌ترین سیستم‌های معاملاتی در بازار سرمایه به کار می‌رود. لغت حاضر به معنای رسیدن به تعادل، تنها در یک نگاه و در یک‌لحظه است. ایچیموکو در عرصهٔ تجارت نیز تقریباً همین معنا را القا می‌کند؛ زیرا معامله‌گران به کمک آن می‌توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه تشخیص دهند آیا روند سرمایه‌ و بازار موردنظرشان سیر صعودی دارد یا نزولی. ایچیموکو که نخستین‌بار از سوی تحلیلگران ژاپنی‌ به دنیای اقتصاد معرفی شده، سیستم پرکاربردی است که در عرصهٔ معاملات سهام، اوراق‌قرضه، ارزها و... به کار می‌رود و امکان تحلیل سریع و اصولی بازار سرمایه را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. مطالعهٔ کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و با کاربرد ایچیموکو در بازارهای مالی بیشتر آشنا شوید. این کتاب شامل ۹ فصل می‌شود: 

فصل اول: اجزاء ایچیموکو

فصل دوم: طرح معاملاتی ایچیموکو

فصل سوم: پس‌آزمایی ایچیموکو

فصل چهارم: پساتحلیل

فصل پنجم: راهبردهای ایچیموکو

فصل ششم: عناصر زمانی ایچیموکو

فصل هفتم: روانشناسی کاربردی معامله‌گر

فصل هشتم: معاملات (بین) روز با ایچیموکو

فصل نهم: نتیجه‌گیری

خواندن کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فعالان حوزه‌ی بورس و بازار معاملاتی سهام، ارز و کسانی که به این موضوعات علاقه دارند مناسب است.

بخشی از کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

«منظور از معامله روز باید ایجاد یک هدف واقع‌گرایانه‌ی دلاری ماهیانه به طور باثبات باشد. هدف باید چیزی باشد که هیچ فشاری بر معاملات شما وارد نکند. بنابراین، یک مبتدی که می‌گوید می‌خواهد ۴۰۰۰ دلار در ماه پول دربیاورد، دیوانه است. هدف یک مبتدی باید ۵۰۰ دلار در ماه باشد. بعد از این که شش ماه متوالی این مقدار پول را درآورد، سپس می‌تواند آن را به ۱۰۰۰ دلار در ماه افزایش دهد و غیره. دقیقاً مثل یک کسب و کار، انتظار افزایش تدریجی، و نه شدید، پول را داشته باشید. هرگز قادر نخواهید بود دست کم دو سال، حقوق «شغلی» را جایگزین نمایید. دو سال در صورتی قابل حصول است که در این مدّت، سخت کار کنید و انضباط و انتظام را حفظ نمایید...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان