دانلود و خرید کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال استیو برنز ترجمه سمیه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال اثر استیو برنز

کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال

معرفی کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال

کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال نوشتهٔ استیو برنز و هالی برنز و ترجمهٔ سمیه محمدی است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال

گفته شده است که کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال، چیزی فراتر از تکرار تعاریف فرهنگ لغتی اندیکاتورهای تکنیکال است؛ چراکه آن‌ها را به تاریخچهٔ خود برده و معنی عمیق‌تری به قدرتی که دارا هستند، داده است. بسیاری از ما با ایده‌های از پیش تعیین‌شده‌ای درمورد بازارها، قیمت‌ها، کلاس‌های دارایی و حتی نرم‌افزارهای معاملاتی معامله می‌کنیم. استیو برنز  در این کتاب مهم‌ترین و قابل‌اجرایی‌ترین اطلاعات درمورد اندیکاتورها (شاخص‌ها) و استراتژی‌های تجزیه‌وتحلیل را توضیح داده است. این نویسنده، این توانایی را دارد تا پیامی خلاصه و قدرتمند را از طریق تاکتیک‌های واقعی و تجربهٔ واقعی ارائه دهد. او روشی منحصربه‌فرد برای توضیح اندیکاتورهای تکنیکال دارد که هر ابهامی را از بین می‌برد. این کتاب با به اشتراک‌گذاشتن این اطلاعات، می‌تواند مخاطب خود را شگفت‌زده کند.

خواندن کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین راهنمای تحلیل تکنیکال

در بیشتر نمودارهای شمعی اگر قیمت پایانی پایین‌تر از قیمت آغازین باشد شمع به رنگ قرمز یا سیاه نشان داده می‌شود که قیمت آغازین در بالای بدنهٔ شمع و قیمت پایانی در پایین بدنهٔ شمع قرار دارد. عملکرد قیمتی که خارج از قیمت‌های باز و بسته‌شدن دوره اتفاق میفتد، توسط فتیله‌ها یا سایه‌هایی در بیرون بدنهٔ هر شمع نشان داده می‌شود. فتیله‌های بالا نشان‌دهندهٔ عملکرد قیمت در بالای قیمت‌های باز و بسته‌شدن و فتیله‌های پایین نشان‌دهندهٔ عملکرد قیمتی هستند که زیر قیمت‌های بازشدن و بسته‌شدن رخ داده است. از شمع‌ها می‌توان در تحلیل تکنیکال برای جست‌وجوی الگوهای تکرارشونده و ارتباط با سایر اندیکاتورها و سیگنال‌های تکنیکال استفاده کرد. شمع‌ها با الگوهای زیادی ترکیب شده‌اند تا رفتار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را هنگام خرید و روش به‌منظور ایجاد تنظیمات ریسک/پاداش مناسب برای معامله‌کردن را نشان دهند.

نظرات کاربران

Sadegh Ziarati
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

عرض ادب هیچ نکته مفیدی دراین کتاب نبود چراکه اولین نکته باید صفحه آرایی و تنوع رنگی بودن کتاب الکترونیکی داشته باشد که بسیار بی روح بودوتصاویر سیاه وسفید وگنگ ونامعلوم بود و درتوصیف وآموزش هم مفید وواضح گفته نشده

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۱۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان