دانلود و خرید کتاب توقف سیال جیم کین ترجمه سارا صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توقف سیال اثر جیم کین

کتاب توقف سیال

نویسنده:جیم کین
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب توقف سیال

کتاب توقف سیال نوشتهٔ جیم کین و ترجمهٔ سارا صمدی است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر نکته‌ها، ایده‌ها و فنون معامله برای معامله‌گران در بازار را در بر گرفته است.

درباره کتاب توقف سیال

کتاب توقف سیال با هدف ارائهٔ راهکار به خواننده، برای استفاده در بخش‌های خاصی از برنامهٔ معاملاتی نوشته شده است. «توقف سیال» (تریلینگ استاپ) به‌گونه ای طراحی شده است که سودهای موجود در یک معاملهٔ موفق را به حداکثر برساند و برای این رویکرد از رفتار قیمت در تصمیم‌گیری‌ها بهره ببرد. این کتاب روشی برای کسب سود و برد را به شما نشان داده است. روش‌های دیگری نیز برای به حداکثررساندن برد وجود دارد؛ برای مثال خروج از معامله در مناطق مهم. نویسنده در بیشتر معاملات، ترکیبی از روش‌ها را به کار گرفته است، اما درمورد بعضی از معاملات خود همیشه از توقف سیال استفاده می‌کند. این اثر درمورد میانگین متحرک کراس، کانال‌های رگرسیون و خطوط روند، دستورات ورود و خروج فیبوناچی و... سخن گفته است.

خواندن کتاب توقف سیال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ معامله در بازار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توقف سیال

«توقف سیال بخش مهمی از برنامه معاملاتی من است. این روش برای من سوددهی به ارمغان می‌آورد و به بازار اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرد چه موقع معامله را ببندد، دقیقاً برخلاف تصورات قبلی برای کسب سود. این بدان معنا نیست که با خروج از معامله هنگام سود مخالف هستم بلکه در واقع کم و بیش از آن‌ها بهره می‌برم. از طرف دیگر، تقریباً همیشه ترجیح می‌دهم حداقل بخشی از معامله خود را با حمایت توقف سیال ادامه دهم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان