دانلود و خرید کتاب مهره حیاتی ست گودين ترجمه ترانه عبدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهره حیاتی اثر ست گودين

کتاب مهره حیاتی

معرفی کتاب مهره حیاتی

کتاب مهره حیاتی نوشتهٔ ست گودین و ترجمهٔ ترانه عبدی زاده است. انتشارات باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مهره حیاتی

کتاب مهره حیاتی که درمورد تمرین غیرقابل جایگزین‌شدن سخن گفته، با این پیش‌فرض نوشته شده که برای پوییدن و بالیدن در دنیای امروز، چیزهای بسیاری را باید دانست که در دهه‌های گذشته موضوعیتی نداشته‌اند. همین هم کار انسان را سخت‌تر از نسل‌های پیش می‌کند. مجموعهٔ «خودت فکرت را بساز» کوشیده با انتخاب و ترجمهٔ کتاب‌هایی که به پرسش‌های انسان امروزی پاسخ‌های دقیق و کاربردی می‌دهند، از سَرگشتگی ناشی از این تحولات پُرسرعت بکاهد تا با آموختن مهارت‌های زیستن در این عصر، به درکمان از اسرار هستی کمک کند.

کتاب حاضر که ۱۳ فصل دارد، ابتدا به شما می‌گوید که یک نابغه‌اید و سپس از دنیای امروز کار، اندیشیدن دربارهٔ انتخابتان، تبدیل‌شدن به مهرهٔ حیاتی، مقاومت، فرهنگ قدرتمند هدیه‌دادن، انتخاب‌کردن، فرهنگ ارتباط، ۷ قابلیت یک مهرهٔ حیاتی و... سخن گفته است.

خواندن کتاب مهره حیاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

بخشی از کتاب مهره حیاتی

«"مهرهٔ حیاتی نمی‌تواند در انزوا موفق شود"

اگر نتوانید ایده‌های خودتان را به دیگران القا کنید، ایده‌های شما به جایی نمی‌رسند و اگر در موردِ ایده‌هایتان دروغ بگویید، ما متوجه می‌شویم و آن‌ها را رد می‌کنیم. اینترنت هر دوی این ویژگی‌ها را تقویت می‌کند. رسانه‌های جدید به ایده‌هایی پاداش می‌دهند که بر سر زبان‌ها می‌افتند و به گسترش آن‌ها کمک می‌کنند. اگر کار شما قابل‌توجیه باشد، درآن‌صورت موفق می‌شوید.

همین رسانهٔ جدید کسانی را که سعی در گمراهی دیگران دارند تنبیه می‌کند. همواره و هرچه می‌گذرد، ما سرنخ‌های دقیق‌تر و موثق‌تری کسب می‌کنیم و اگر شما به کارتان باور نداشته باشید، متوجه می‌شویم و شما شکست می‌خورید. نشانه‌های صادقانه تنها نشانه‌هایی هستند که منتقل می‌شوند.

"پنج عامل شخصیت"

تحلیل واژگانی شامل جمع‌آوری تمام کلماتی می‌شود که یک فرهنگ برای توصیف یک مفهوم به کار می‌برد و بعد، آن کلمات را در ستون‌های اصلی دسته‌بندی می‌کند. اکثر روان‌شناسان در موردِ شخصیت، به این توافق رسیده‌اند که پنج ویژگی وجود دارد که در برداشت افراد از ما تأثیر بسیار می‌گذارد: تجربه‌پذیری، وظیفه‌شناسی، برون‌گرایی، توافق‌پذیری و ثبات عاطفی.

نکته اینجاست: تمام آن‌ها نشانه‌های مهرهٔ حیاتی نیز هستند. مفهوم کار در طول صد سال گذشته، به‌کلی تغییر کرده است؛ کار دیگر شامل انجام کار یدی مثل بلند کردن اجسام سنگین نیست، بلکه در جهت تقویت شخصیت شما تغییر مسیر داده است. اگر به موفقیت امیدوارید، به این دلیل که قادرید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها کار کنید، پس وقوع این امر مستلزم بهبود بخشیدن به شخصیتتان در هریک از این پنج عامل است.

آیا کسی را می‌شناسید که پذیرای ایده‌های جدید یا سازگارتر از شما باشد؟ شخصیتی پایدارتر، برون‌گراتر یا وظیفه‌شناس‌تر؟ اگر چنین است، پس بهتر است هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید. برای ارزیابیِ پیشرفت خود، به آسانی می‌توانید گرفتار دامِ تمرکز بر معیارهای قابل‌سنجش شوید. اما درنهایت، سرمایه‌گذاری شما در تعاملاتتان نتیجه می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

حجم

۴۱۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان