دانلود و خرید کتاب بازاریابی برخط لوری توماس ترجمه بهمن فروزنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی برخط اثر لوری توماس

کتاب بازاریابی برخط

معرفی کتاب بازاریابی برخط

کتاب بازاریابی برخط نوشتهٔ لوری توماس و ترجمهٔ بهمن فروزنده و ویراستهٔ نوشا صفاهانی و محمدجواد امیری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. این کتابْ راهنمای جامع بازاریابی در اینترنت است.

درباره کتاب بازاریابی برخط

چه بخواهید و چه نخواهید همه در حال حرف زدن دربارهٔ کالاها و خدمات شما هستند. فرقی ندارد مالک کسب‌وکاری بزرگ باشید یا کسب‌وکاری کوچک؛ در بازارهای مصرفی فعال باشید یا صنعتی؛ فروشگاهی کوچک داشته باشید یا مجموعه‌ای عظیم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای.

همهٔ مردم، همه جا و در هر فرصتی که پیدا کنند دربارهٔ شما و محصولاتتان حرف می‌زنند. بهتر است تا دیر نشده به گفت‌وگوهای مردم بپیوندید و با مشارکت فعال، رشد و پیشرفت خود را تضمین کنید.

دیگر زمان تبلیغات انبوه و یک‌سویه به سر آمده است. مردم برای حرف کسانی که شبیه خودشان و از جنس خودشان هستند، اعتبار بیشتری قائل‌اند. هنر امروز کسب‌وکارها نه هزینه‌کردن در تبلیغات، بلکه کسب احترام از جانب مشتریان است.

کتاب بازاریابی برخط، رویکردی منسجم برای پیشبرد تبلیغات دهان‌به‌دهان ارائه می‌کند. صدها مثال و نمونه و راهکار ساده و کاملاً کاربردی، لذت مطالعهٔ کتاب را دو چندان کرده است. نویسنده تلاش کرده به دور از مفاهیم نظری، راهکارهایی ساده، کم‌هزینه و مؤثر ارائه کند که در هر کسب‌وکاری قابل استفاده است. از فردای مطالعهٔ کتاب می‌توانید با کمترین هزینه و حتی رایگان، اقداماتی را انجام دهید و خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنید شاهد گفت‌وگوهای مردم دربارهٔ خودتان باشید.

این کتابْ خودآموزی است که به شما یاد می‌دهد چگونه موضوعی برای حرف زدن به مردم بدهید و چگونه گفت‌وگوهای آنها را تسهیل کنید. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان به احترام، اعتبار، بازاریابی، تبلیغات، فروش و سودآوری دست یافت.

در این کتاب یاد می‌گیرید کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما بازاریابی کنند. روشی رایگان با نتایجی شگفت‌آور.

خواندن کتاب بازاریابی برخط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ کسانی است که چیزی برای فروش دارند. بازاریابی دهان‌به‌دهان فقط برای شرکت‌های چندملیتی با بودجه‌های عظیم بازاریابی نیست. ایده‌ها و اطلاعات کاربردی کتاب بازاریابی برخط، همان‌قدر که برای یک شرکت عظیم مفید است، برای یک خشکشویی، رستوران و یا یک دندانپزشک هم مفید است. ضرورتی ندارد شما یک نابغهٔ بازاریابی یا یک بازاریاب شیک‌پوش باشید. چرا؟ چون بازاریابی دهان‌به‌دهان مربوط به بازاریابان یا بازاریابی نمی‌شود، بلکه دربارهٔ مردم واقعی است و اینکه چرا این مردم می‌خواهند دربارهٔ شما یا جنس شما صحبت کنند.

بخشی از کتاب بازاریابی برخط

«بازاریابی برخط شبیه غرب وحشی است، یعنی قواعد اندکی دارد، در آن فرصت‌ها بی‌شمار و فضای باز آن بی‌کران است. امکانات بی‌شمار می‌تواند هیجان‌آور باشد، ولی شیفتگی نسبت به رایانه و انتخاب‌های نامحدود آن، گاه طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. خوشبختانه بازاریابی برخط (با وب) بسیار منطقی است. پیشتازان بازاریابی برخط تنها باید نخستین گام را برای ورود به قطار برداشته و کار را شروع کنند. سفر با نقشه و دستورالعمل راحت است؛ کافی است شما قصد سفر داشته باشید.

برای هر کس در وب، یک نشانی وجود دارد. راهبرد بازاریابی برخط به تعریف و پالایش اینکه نقش افراد چیست کمک می‌کند. تکامل، سریع و در جریان است. قواعد و مقررات بازاریابی با وب هر روز تغییر می‌کند؛ بنابراین حرفه‌ای‌های باهوش برای بهره‌برداری از توان شبکهٔ جهانی وب به منظور ایجاد برند، ارتباط، بهبود و افزایش نتایج به دانش‌پژوهان دائمی تبدیل می‌شوند. حرکت کُند در دنیای وحشی بازاریابی برخط، معادل وقت تلف کردن است.

نکتهٔ مثبت اینکه در مقایسه با سایر رسانه‌ها، بازاریابی برخط، شکل نسبتاً جدیدی از بازاریابی است. موانع ورود به آن هیچ یا اندک است و این امکان را به همه می‌دهد تا با مشارکت در آن، در هر زمان برندهٔ مدال طلا شوند. این کتاب، صرف نظر از اینکه در حوزه‌های بازاریابی برخط دارای اندک تجربه‌ای باشید یا نباشید، قادر است شما را با همهٔ روش‌های وحشی و جالبی که بازاریابی با وب می‌تواند پشتیبان اهداف هنرمندانه، مبتنی بر فناوری و راهبردی باشد، آشنا ساخته و توانمند سازد.

تبریک! شما اولین و مهم‌ترین گام را شجاعانه و با موفقیت برای ورود به این دنیای رازآلود برداشته‌اید. این کتاب فارغ از اینکه تازه وارد حوزهٔ بازاریابی برخط شده باشید، نیاز به ارتقای دانش بازاریابی خود داشته باشید، در محلی که مشغول به کار هستید به تازگی شغل بازاریاب برخط را به شما سپرده باشند، یا به دنبال مرجعی برای پشتیبانی از دیگر اهداف خود باشید، راهنمای شماست.

دورهٔ ۳۶ ساعتهٔ مک گروهیل: بازاریابی برخط همه چیز را به شکلی قابل فهم، آسان و عملی بیان می‌کند. لااوزی فیلسوف نامی چینی می‌گوید: «سفری به طول هزاران مایل، با گام اول آغاز می‌شود». شما با سرمایه‌گذاری در این کتاب، گام مهم آغازین را خوب برداشته‌اید. با این کار به انبوهی از امکانات در بازاریابی با وب دست خواهید یافت و می‌آموزید که برای پشتیبانی از اهداف خاص چگونه آن را به کار گیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

حجم

۵۲۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

قیمت:
۱۹۳,۰۰۰
تومان