دانلود و خرید کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال زهرا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال اثر زهرا ابراهیمی

کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال

کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال نوشتهٔ زهرا ابراهیمی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به بررسی فیلم، تاریخچهٔ پیدایش آن، مفاهیم پایه در ویدیوی دیجیتال، اصول کاربردی و مفاهیم پایهٔ تدوین پرداخته است.

درباره کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال

کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال درمورد سینما و ویدئو و نیز چالش‌ها و سبک‌های آن سخن گفته است. این کتاب مطالب خود را با ارائهٔ تاریخچهٔ سینما آغاز کرده و در ادامه به موضوعاتی همچون ورود سینما به ایران، آشنایی با ویدیوی آنالوگ و دیجیتال، روش‌های فشرده‌سازی ویدیوی دیجیتال، تعریف نما و صحنه و سکانس و برداشت بلند، مراحل اصلی تدوین و... پرداخته است. گفته شده است که سینما، نوعی هنر است که درک آن، برعکس درک نقاشی و ادبیات و موسیقیْ نیازمند پرورش و درک قبلی نیست؛ چون از فرهنگ مردم تغذیه می‌کند و یکی از بزرگ‌ترین و نیرومندترین فرهنگ‌های مردم شده است. تاریخ سینما از آخرین سال‌های قرن نوزدهم تا امروز قدمت دارد. تصاویر متحرک به‌تدریج از کاروان‌های شادی شروع شد و تا آنجا پیشرفت کرد که یکی از مهم‌ترین ابزار ارتباطات و تفریحات پرتعداد قرن بیست‌ویکم شد. در انتهای این کتاب انواع سؤال‌های مربوط به درس قرار داده شده است تا هنرجویان مجموعه‌ای کامل از درس و سؤال در دسترس داشته باشند.

خواندن کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران و دانشجویان هنر سینما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آشنایی با مبانی ویدئوی دیجیتال

«سیگنالهای ویدیویی آنالوگ ، امواج پیوسته ای هستند که مقدارهای آنها به طور مرتب در حال تغییر هستند و درهر لحظه ی زمانی ، مقدار سیگنال می تواند بین یک مقدار حداقل و حداکثر تغییر کند و در نوسان باشد درصورتیکه سیگنالهای ویدیویی دیجیتال به دلیل ناپیوسته بودن و به علت اینکه سیگنالهای آنها به صورت نقاط دقیقی در فاصله های زمانی معینی انتقال پیدا می کنند یک رشته از صفر و یک ها را تشکیل می دهند که باعث می شوند بدون افت کیفیت سیگنالها را انتقال بدهند .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان