دانلود و خرید کتاب سمفونی احساسات لیندا مدیسون ترجمه زهرا شجراتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سمفونی احساسات اثر لیندا مدیسون

کتاب سمفونی احساسات

معرفی کتاب سمفونی احساسات

کتاب سمفونی احساسات نوشتهٔ لیندا مدیسون و ترجمهٔ زهرا شجراتی و ریحانه حق پرست است. مؤسسۀ انتشاراتی فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سمفونی احساسات

کتاب سمفونی احساسات درباره احساسات؛ راهنمای عملی دانش‌آموزان، والدین، درمانگران و رابطان مشاوره است. 

درباره موسسهٔ انتشاراتی فرنام

مؤسسۀ انتشاراتی فرنام فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینهٔ مدیریت و چاپ مجلات علمی ـ پژوهشی در حوزه‌های گوناگون علوم آغاز کرد. فرنام ابتدا به ‌صورت گروه مشاورۀ علمی در چاپ و سپس به ‌صورت کمک ناشر مشغول عرضۀ خدمات چاپ و نشر شد. هدف موسسهٔ انتشاراتی فرنام عرضۀ خدمات تخصصی مشاوره در حوزۀ مدیریت مجلات علمی ـ پژوهشی، طراحی گرافیکی و چاپ است. فرنام با کمک سرمایه‌گذاران، دیگر ناشران، کتابخانه‌داران و کلیۀ فعالان حوزۀ انتشار مجلات علمی ـ پژوهشی در تولید محتوای مناسب می‌کوشد.

خواندن کتاب سمفونی احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روانشناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سمفونی احساسات

«خیلی از شما وقتی که بچه بودید، احساساتتان ساده بود، به طوری که وقتی خوشحال بودید می‌خندیدید و وقتی می‌ترسیدید یا به خودتان صدمه‌ای وارد می‌کردید، می‌زدید زیر گریه. در واقع در دوران بچگی، واکنش‌های شما به آن چیزی که برایتان اتفاق می‌افتاد خیلی ساده بود و شما فکرتان را زیاد مشغول نمی‌کردید؛ اما الان که بزرگ‌تر شُدید، احساسات شما پیچیده‌تر شده است. الان وقتی که سر جلسه‌ی امتحان هستید، ممکن است که تمام وجودتان یخ بزند و یا وقتی که عصبانی هستید ممکن است که درها را محکم به هم بکوبید. الان شما دلتان مثل سیر و سرکه می‌جوشد و آرام و قرار ندارید به طوری که یک لحظه خیلی خوشحالید و لحظه‌ای بعد خیلی غمگین یا عصبانی! اما اگر بتوانید در مورد احساسات خودتان بیشتر بدانید و آن‌ها را کشف کنید، آن موقع است که می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید و مسئولیت احساساتتان را بر عهده بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان