دانلود و خرید کتاب قانون مادری ویمالا مک کلور ترجمه عفت حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون مادری اثر ویمالا مک کلور

کتاب قانون مادری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قانون مادری

کتاب الکترونیکی قانون مادری نوشتهٔ ویمالا مک کلور با ترجمهٔ عفت حیدری از انتشارات هومیس است. این کتاب دربارهٔ نقش و تأثیر مادران در زندگی فرزندان است.

درباره کتاب قانون مادری

کتاب قانون مادری دربارهٔ نقش و تأثیر مادران در زندگی فرزندان است. این کتاب به مادران کمک می‌کند که قدر و ارزش مادربودن را بدانند، نقاط قوّت و ضعف خود را بشناسند تا بتوانند فرزندانشان را بزرگ کنند. آموزه‌های کتاب به مادران یاد می‌دهد که چگونه همیشه یک مادر بمانند و نقش مادری خود را حفظ کنند. پدری‌کردن و مادری‌کردن برای فرزندان، باعث تزکیه و پاکسازی روح می‌شود و به روح آنان قدرت و توان و آرامشی تازه می‌بخشد. با آموزش‌های کتاب، مادران یاد می‌گیرند، به احساسشان اعتماد کنند و به عنوان مادر هم با کودک درون و هم با کودکی که از او مراقبت می‌کنند، مهربان باشند. کتاب قانون مادری مثل یک یار شفیق، مادران را با نیروی شگفت مادری آشنا می‌کند.

کتاب قانون مادری به والدین کمک می‌کند که در یک جهان مدرن و پر استرس پدران و مادران خوبی باشند و به والدین راه‌های عملی برای ایجاد تغییر ارائه می‌کند. شیوه‌هایی که از والدین برای داشتن ارتباط همدلانه، خاص و معنادار با فرزندانشان حمایت می‌کند. باید توجه داشت که هر کدام از والدین با فرزندانشان ارتباط خیلی خاص و منحصر به فردی دارند، که ممکن است حتی با وجود راهنمایی‌های این کتاب، والدین با توجه به شرایط خاص خود و کودکشان، تصمیم‌هایی به اقتضای موقعیت و مناسب حال خودشان، بگیرند.

نویسنده به حضور معنویت در هر مرحله از زندگی اعتقاد دارد و تلاش برای درک عمیق وحدت و یگانگی همه چیزها با هم را امری مقدس می‌داند. با آموزش‌های کتاب قانون مادری، روابط والدین و فرزندان رشد می‌کند و بیش از پیش عمیق‌تر می‌شود. آنها احترام، پذیرش، تشویق، رعایت حد و حدود، شیوهٔ کمک و یاری‌رسانی، درک و فهم و بالاتر از همه عشق بی‌قید و شرط و امور معنوی را یاد می‌گیرند. در این مسیر والدین نیز، مجبور به یادگیری این مفاهیم می‌شوند. درد و رنج‌های والدین در مسیر رشد فرزندانشان، التیام پیدا می‌کند، نسبت به مسائل اخلاقی دقت بیشتری پیدا می‌کنند و بالاخره تأثیر مثبتی بر روی شخصیت آنها می‌گذارد. بچه‌ها مثل آینه منعکس کنندهٔ رفتار والدینشان هستند، آنها ناخواسته و معصومانه، فضیلت‌های انسانی را به والدین یاد می‌دهند تا به یک انسان حقیقی تبدیل شوند. معنویت نهفته در مادری کردن، تربیت فرزند را به سفری لذت‌بخش و سرشار از آرامش تبدیل می‌کند. پیوندِ مادر و فرزندی، یگانگی می‌آورد و هرگز شکسته نمی‌شود، قانون مادری دربرگیرنده یگانگی همه چیزهاست. انتشارات هومیس کتاب قانون مادری نوشتهٔ ویمالا مک کلور با ترجمهٔ عفت حیدری را منتشر کرده است.

خواندن کتاب قانون مادری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به والدین، مخصوصاً مادران برای آشنا‌شدن آنان با راه‌های عملی تربیت فرزندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون مادری

«در همان اولین سالهای که من با ویمالا در دِنور آشنا شدم، هر دو در مرکزی بزرگ کار می‌کردیم که آن مرکز، پر از افراد جوانی بود که سعی می‌کردند سازمانی معنوی و اجتماعی را هدایت کنند. یادم هست که ویمالا انسانی آرام و پر توان بود که همیشه از هیاهو و سر و صدا دوری می‌کرد، اما هر چه را که لازم داشت به دست می‌آورد. او کسی بود که در کناری می‌نشست و شاهد همه‌ی اتفاقات بود و بعد با یک حرکت مناسب، همه چیز را به سرانجام می‌رساند. وقتی ویمالا وارد عمل می‌شد، راه انجام کارها روشن می‌شد. او مسیری واضح را بر جای می‌گذاشت تا دیگران به راحتی بتوانند پا جای قدم او بگذارند. او وقتی می‌خواست به روش سزارین زایمان کند، احساس کرد که آمادگی این کار را ندارد، به همین خاطر به شکل‌گیری گروه آموزشی تولد از راه سزارین در بولدرِ کُرادو کمک کرد. او بعد از آموزش نحوه‌ی ماساژ کودکان در هند، توانست با موفقیت این آموزش‌ها را بر روی پسرش که دل دردهای شدید و کولیتی داشت، امتحان کند. سپس شروع به آموزش دیگر والدین نمود و تا وقتی که دومین فرزندش چشم به جهان گشود، او مشغول آموزش به دیگران بود تا آنها خودشان مربی باشند. از همین حرکت‌های کوچک بود که انجمن بین‌المللی ماساژ اطفال پاگرفت؛ که تاکنون توانسته به مردم دنیا از اروپا گرفته تا آفریقا و آسیا این آموزش‌ها را بدهد. وقتی ویمالا چیزی را لازم ببیند به دنبال راه‌های عملی می‌گردد تا بتواند تغییر ایجاد کند. وقتی معلم معنوی او در زندان با بدرفتاری مواجه شد، او شواهدی گردآوری کرد و کتابی نوشت تا اطلاع‌رسانی نماید. وقتی که می‌خواست زبان بنگالی را یاد بگیرد، یک برنامه یادگیری بهتر را تهیه کرد تا به دیگران هم در این زمینه کمک کند و خودش در این راه، یک سخنگوی حرفه‌ای شد. وقتی عاشق بنگلادش شد، برای بچه‌ها کتابی تحت عنوان بنگلادش رودخانه‌هایی در یک سرزمین شلوغ را نوشت. برای اینکه به زنان کمک کند که معنویت را به زندگی شان بیاورند، راهنمایی برای زنان به سوی معنویت را نوشت. وقتی که دیگران حرف می‌زنند یا فقط شکایت می‌کنند، ویمالا آستین بالا می‌زند. کتاب قانون مادری که اولین بار در سال ۱۹۹۱ میلادی منتشر شد، وقتی پا به زندگی ویمالا گذاشت که او می‌دید بچه‌هایش هم به او نزدیک شده‌اند و هم دور، او می‌دید که فرزندانش تبدیل به نوجوان‌هایی پرشور شده‌اند که در حال دست و پنجه نرم کردن با تغییرات و کشمکش‌های خانوادگی هستند و تصمیماتی می‌گیرند که گاه به عنوان یک مادر، وجود او را نادیده می‌گیرند. به همین خاطر او تصمیم گرفت که بار دیگر از نو، خانواده‌ای تازه تشکیل دهد تا بتواند تعادل تعادل را برقرار کند. مثل تمامی هنرمندان حقیقی، در اثر او، هم غم و هم شادی حضور دارند. ویمالا در بُرهه‌هایی از زندگی، با فقر و مشکلاتی در زمینه‌ی سلامت و آزار و اذیت سر و کله زده، ولی او همه‌ی این مسایل را با تفکری عمیق و عشق و موهبت‌های روحانی سپری کرده و با نظم و الهام به کارهایی عملی مثل قانون مادری که بر اساس یک متن باستانی است پرداخته و به ما والدین کمک کرده که در یک جهان مدرن و پر استرس، پدران و مادران خوبی باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۳۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان