دانلود و خرید کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP رومیلا ردی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP اثر رومیلا ردی

کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

معرفی کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

خلاصهٔ کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP نوشتهٔ رومیلا ردی و کیت بورتون و ترجمهٔ رضا اردلان است. نشر شنیدار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

با برنامه‌ریزی عصبی - کلامی روابط‌ خود را ارتقا دهید، اما چگونه باید مهارت‌های برقراری ارتباط‌ را در خود تقویت کنید؟ خلاصه‌کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP به شما کمک کند تا در برقراری ارتباط با دیگران به‌شکلی سنجیده‌تر و سازنده‌تر عمل کنید. این برنامه‌ریزی توضیح می‌دهد که چگونه هر شخص می‌تواند به درک متفاوت و منحصربه‌فردی از دنیا و انسان‌ها برسد و جهان‌بینی افراد مختلف را به خوبی درک کند؛ چنین درکی لازمهٔ ایجاد یک ارتباط مؤثر خواهد بود.

می‌توان گفت برقراری ارتباط کار بسیار دشواری است؛ چراکه انتقال موفقیت‌آمیزِ چیزی که در ذهن دارید، کار بسیار سختی است. هر کسی که تابه‌حال برای انجام این کار تلاشی کرده باشد، می‌تواند به شما بگوید که ارتباطات مؤثر در واقع همان دوری از سوءتفاهم و کژفهمی در یک گفت‌وگو است. اغلب وقتی افراد قصد برقراری ارتباط با دیگران را دارند، نمی‌توانند شنوندهٔ خوبی باشند و تنها چیزی را می‌شنوند که دوست دارند بشنوند؛ علاوه بر این، افراد معمولاً در نظر نمی‌گیرند که در نگاه طرف مقابل خود ممکن است چگونه به نظر برسند. داشتن چنین دیدگاهی باعث می‌شود بی‌محابا دهان باز کنند و آنچه را نباید بگویند، بر زبان آورند. چگونه تحریف واقعیت می‌تواند برقراری یک ارتباط را دچار مشکل کند؟ چگونه با خیال راحت «نه» بگویید، اما همچنان صمیمی باقی بمانید؟ چگونه با دیگران ارتباط و پیوندی قوی ایجاد کنید؟ کتاب حاضر این مهارت‌ها را آموزش داده است.

خواندن کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برنامه ریزی عصبی - کلامی NLP

«برنامه‌ریزی عصبی - کلامی یا NLP درباره چگونگی تجربه زندگی و دنیای اطراف است. با داشتن آگاهی و استفاده درست از ابزاری مناسب می‌توانیم به سمت درک چیزهایی که ما را از خود دور یا به خود نزدیک می‌کند، حرکت کنیم. امروزه شاید بیشتر از هر زمان دیگری نیاز باشد تا یکدیگر را درک کرده و گفتگوهایی پربارتر داشته باشیم.

به عنوان مثال برای رسیدن به صمیمیت و سازگاری با افراد، داستان‌گویی می‌تواند بسیار مفید باشد. واکنش افراد به داستان‌ها کاملاً با واکنش‌شان نسبت به بحث‌های معمول دیگر فرق می‌کند؛ چرا که یک داستان خوب، بر خاطره‌ها و احساسات افراد تأثیر می‌گذارد. بنابراین اگر خواستید بر فردی تأثیر گذاشته و موافقت او را به دست آورید، سعی کنید داستانی برای او تعریف کنید که نکته مورد نظر شما را در بر داشته باشد. به عنوان مثال برای انگیزه دادن به کارمندان می‌توانید داستان کسب‌وکارتان و اینکه چگونه آن را از اتاقی کوچک شروع کرده و اینکه چه سختی‌هایی را برای رشد آن پشت سر گذاشته‌اید تعریف کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان