دانلود و خرید کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها مریدو کولار رلف ترجمه علی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها اثر مریدو کولار رلف

کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها

معرفی کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها

کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها نوشته مریدو کولار رلف است که با ترجمه علی اکبری منتشر شده است. با توجه به رونق گرفتن کسب و کار فریلنسری این کتاب راهنمایی کاربردی در اصول نوشتن است.

درباره کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها

در این کتاب، تمام ابزارهای مورد نیاز اعم از مهارت‌های لازم، نحوهٔ دستیابی به این مهارت‌ها، چگونگی ارتقای آن‌ها، پیشنهاداتی درخصوص انتخاب حوزهٔ تخصصی و هم‌چنین روش ایجاد تمایز خود و کارتان در شبکه‌های مجازی و به ویژه لینکدین اشاره شده‌اند.

شما به‌عنوان یک تولیدکنندهٔ محتوا جایگاه بسیاری مهمی دارید و پیشرفت هر شرکت و سازمان تا حدود زیادی به شما وابسته‌ است. شما این امکان را به مشتریان خود می‌دهید که در میان خیل عظیم کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که کمابیش فعالیتی یکسان و مشابه دارند، متمایز بوده و چون الماس بدرخشند. پس شما باید توان ارائهٔ محتوایی را داشته باشید که در مقایسه با کار دیگران حرفه‌ای‌تر، گیراتر و نافذتر باشد. این کتاب راهنمای شما خواهد بود. 

خواندن کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شغل فریلنسری و فریلنسرها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مریدو کولار رلف

مریدو کولار رلف روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای موفق است که تاکنون چندین جایزه در این حوزه برنده شده است و بین دهلی‌نو (هندوستان) و لندن (بریتانیا) در رفت‌وآمد است. او تاکنون مقالاتی را برای روزنامه‌ها و بنیادهای خبری هم‌چون نیویورک تایمز، تایم، CNN، شبکه خبر ABC، مجله مستقل Forbes و غیره به رشته تحریر درآورده است. وی در چندین کشور دنیا زندگی و کار کرده است و در سال ۲۰۱۰ میلادی به‌عنوان برترین روزنامه‌نگار حوزهٔ توسعه و ارتقا انتخاب شد. مریدو بنیانگذار وب‌سایت فریلنسر جهانی است. این وب‌سایت نشان می‌دهد که چگونه نویسندگان بین‌المللی می‌توانند برای گذران زندگی خود بنویسند و داستان‌های پرمعنایی را روایت کرده و به استقلال مالی برسند.

بخشی از کتاب راهنمای تولید محتوا برای فریلنسرها

استیو گودکر که صاحب یک شرکت خرده‌فروشی لوازم خانگی در ایالات متحده است، در سال ۲۰۰۸ در تلاش بود تا کسب‌وکار خانوادگی خویش را حفظ کرده و در اولین گام آن را وارد دنیای اینترنت کرد. و بر طبق گزارش نیویورک تایمز میزان سودآوری شرکت‌اش چندین برابر شد. اما پس از آن اتفاق جالب‌تری افتاد. گودکر تصمیم گرفت تا بجای صرف هزینه تبلیغات در گوگل، آن مبلغ را به تولید محتوا اختصاص دهد. شرکت وی کارش را با استخدام دو نویسنده تمام وقت آغاز نمود و اکنون به‌طور سالانه ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار را به تولید محتوا اختصاص می‌دهد. گزارش نیویورک تایمز در ادامه داستان مارکوس شریدان۴، صاحب شرکت تولید و فروش کجوزی و اسپا را روایت می‌کند. وی در وبلاگ اختصاصی شرکت مطلبی را در مورد میزان هزینه نصب و راه‌اندازی یک استخر فایبرگلاس منتشر نموده، و توجه داشته باشید که با انتشار همین یک مطلب چیزی در حدود دو و نیم میلیون دلار فروش کرد. یکی دیگر از صاحبان کسب‌وکار در همین گزارش اذعان داشت که بین ۱ تا ۳ درصد از سود کسب‌وکار خود را (چیزی در حدود ۱۲۰ تا ۳۶۰ هزار دلار) مستقیما به تولید محتوا اختصاص می‌دهد. همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود. مبنی بر گزارشی که از سوی سازمان بازاریابی محتوا و متخصصان بازاریابی منتشر شد، ۹۲ درصد از برندهای B۲B از استراتژی تولید محتوا استفاده می‌کنند، ۵۸ درصد از آن‌ها قصد داشتند که سرمایه بیش‌تری را به تولید محتوا اختصاص دهند، و ۶۴ درصد از آن‌ها بر آن بودند تا محتوای مدنظرشان را به نویسندگان دورکار بسپارند. و چه کسی مسئول نگارش تمامی آن محتواهای دورکاری است؟ خب مسلما نویسندگان فریلنسر. اگر بخواهیم قدری تخصصی‌تر صحبت کنیم و صنایع مختلف نیز با این حرف موافق باشند، در واقع انجام این مهم به عهده نویسندگان فریلنسر و آن دسته از خبرنگارانی است که درخصوص موضوعات ویژه و خاص تخصص دارند. کسب‌وکارهایی که از تولید محتوا انتظار درآمدهای کلان دارند، نویسندگان خود را از سایت‌های کاریابی استخدام نمی‌کنند. برعکس، آن‌ها به نویسندگانی نیاز دارند که توانایی روایت‌گری، نشر و نگارش ثابت‌شده‌ای داشته باشند. افرادی هم‌چون شما و من. اما بیایید فعلا قدری عقب‌نشینی کنیم، چرا که هنوز سوال اول فصل را پاسخ نداده‌ام.

نظرات کاربران

nefeertitt
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

اصلا ارزش خوندن نداشت

کاربر ۳۷۶۳۴۱۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

کتابی که نقشه راه برای تولیدکنندگان محتوا خواهد بود، ممنون از نویسنده،مترجم و گروه طاقچه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۱۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۷۶,۷۰۰
تومان