دانلود و خرید کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید نیل دگر ترجمه امیرحسین فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید اثر نیل دگر

کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

معرفی کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید نوشتهٔ نیل دگر و ترجمهٔ امیرحسین فتوحی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. با چت جی پی تی پول درآوردن راحت‌تر از همیشه می‌شود.

درباره کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

در زمان نگارش این کتاب، ChatGPT یک پلتفرم فناوری در حال رشد بوده و تنها ظرف ۵ روز یک میلیون کاربر به آن رجوع کردند. صرفاً برای مقایسه باید گفت که رسیدن به این تعداد کاربر برای نت‌فلیکس ۳ سال، توییتر ۲ سال، فیس‌بوک ۱۰ ماه و برای اینستاگرام ۲.۵ ماه طول کشید. ChatGPT منجر به یک انقلاب شده است. حال مقدمه‌ای که خود چت جی پی تی برای این کتاب نوشته را باهم بخوانیم: 

«به دنیای انقلابی ChatGPT خوش آمدید، مدلی قدرتمند که می‌تواند روش کسب درآمد را تغییر دهد.

این کتاب راهنمایی برای استفاده از ظرفیت واقعی ChatGPT است و به شما نشان می‌دهد که چگونه از قابلیت‌های پیشرفتهٔ آن برای کسب درآمد استفاده کنید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

با ChatGPT، می‌توانید کارهای خسته‌کننده را به شکل خودکار انجام دهید، گردش کار را ساده کنید و جریان‌های درآمدی جدیدی ایجاد کنید. این فقط یک ابزار نیست، بلکه همراهی است که می‌تواند به شما در دستیابی به موفقیت مالی کمک کند.

از ایجاد محتوای جذاب و تولید کدهای پیچیده تا خدمات مشتری و انجام تحقیقات، ظرفیت‌های آن بی‌نهایت است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه از ChatGPT برای ایجاد فرصت‌های جدید، صرفه‌جویی در زمان و بهبود نتایج خود استفاده کنید.

این کتاب فقط برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل نیست، بلکه برای هر کسی که به دنبال کسب درآمد از مهارت‌ها و استعدادهای خود با استفاده از ChatGPT بوده نیز مفید است.

به عنوان فریلنسر، بازاریاب دیجیتال یا تولیدکنندهٔ محتوا، یاد خواهید گرفت که چگونه از ChatGPT برای بهبود بهره‌وری و درآمد خود استفاده کنید.

از ChatGPT به عنوان راهنمای خود برای رسیدن به موفقیت مالی استفاده کنید و بیایید سفرمان را برای تبدیل شدن به یک میلیونر با استفاده از ChatGPT آغاز کنیم.»

خواندن کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با چت جی پی تی آشنا شوید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب با چت جی پی تی میلیونر شوید

«CHATGPT به چه دردی می‌خورد؟

خوب، به عنوان نمونه می‌توان به چند مورد اشاره کرد:

دسترسی به مشتریان بیشتر: ChatGPT می‌تواند به شما در شخصی‌سازی ارتباطات کمک کند، روند ایجاد و استفاده از الگوهای ایمیل را برای موقعیت‌های مختلف ساده کند و به شما امکان دهد به مشتریان بالقوهٔ بیشتری دسترسی پیدا کنید.

بهتر دیده شدن در اینترنت: ChatGPT می‌تواند فوراً محتوا را از نظر سئو قالب‌بندی کند و به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین تلاش در اینترنت بهتر دیده شوید و به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید و ایمیل‌ها و استراتژی‌های بازاریابی اجتماعی مؤثری داشته باشید. ChatGPT به ویژه هنگام استفاده مجدد از محتوا در شبکه‌های اجتماعی به دادتان می‌رسد.

پیوندهای پایدار با مشتریان خود ایجاد کنید: ChatGPT می‌تواند به شما کمک کند با تولید محتوای مناسب، جذاب و با کیفیت با سرعتی بیشتر از رقبای خود، روابط پایداری با مشتریان برقرار کنید.

ایجاد جریان‌های درآمد جدید: ChatGPT به شما کمک کرده تا فرصت‌های تجاری جدید را شناسایی کنید و چندین محصول جدید تولید کنید که در گذشته از دسترس شما خارج بوده‌اند؛ اکنون می‌توانید با ChatGPT از این محدودیت‌ها عبور کنید.

بهترین ساختار قیمت‌گذاری را تعیین کنید: ChatGPT می‌تواند بر اساس داده‌ها، پیشنهاداتی در مورد استراتژی‌های قیمت‌گذاری، درک عادت‌های خرید مصرف‌کننده و تعیین قیمت برای رسیدن به نتایج بهینه ارائه کند.

از ابزارها و فناوری‌های جدید استفاده کنید: ChatGPT می‌تواند ابزارها و فن‌آوری‌های جدیدی را به شما پیشنهاد دهد که جنبه‌های مختلف شرکت، از جمله پشتیبانی از مشتری، بازاریابی و فروش را خودکار می‌کنند.

به‌طورکلی، صرف‌نظر از اینکه مالک کسب‌وکار، کارآفرین یا فریلنسر باشید، ChatGPT می‌تواند با ارائهٔ بینش‌ها و پیشنهادات عملی برای بهبود عملیات و افزایش درآمد در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها به شما کمک کند تا روابط طولانی‌مدت با مشتری برقرار نمایید.»


نظرات کاربران

egm
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

افتضاح بود. اصلا ارزش هزینه کردن نداره. واقعا حیف پولی که دادم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۲۰۰
تومان