دانلود و خرید کتاب الفبای تولید محتوا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای تولید محتوا اثر هادی آزاد

کتاب الفبای تولید محتوا

گردآورنده:هادی آزاد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الفبای تولید محتوا

کتاب الفبای تولید محتوا نوشتهٔ هادی آزاد است و انتشارات نوآوران سینا آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است. الفبای تولید محتوا یک راهنمای علمی، عملی و تجربی برای تولیدکنندگان محتواست.

دربارهٔ کتاب الفبای تولید محتوا

سال‌هاست که دوره‌ها و همایش‌های متنوعی برگزار می‌شوند و در آن‌ها به مخاطب این وعده داده می‌شود که با پشت‌سر گذاشتن چند مرحله و داشتن اطلاعاتی مشخص می‌توانید دانش خود را به ثروت تبدیل کنید. افراد هزینه‌های مالی زیادی برای این همایش‌ها پرداخت و وقت زیادی را صرف آن‌ می‌کنند. آن‌ها در این دوره‌ها مطالبی را آموزش می‌بینند و در آخر با عکس یادگاری و برگه‌ای به نشانهٔ گذراندن دورهٔ آموزشی به خانه برمی‌گردند. 

زمانی که به مرحلهٔ تولید محتوا یا تبدیل اطلاعات و دانش خودشان به ثروت می‌رسند، متوجه می‌شوند که هیچ چیز نمی‌دانند. هیچ طرح و ایده‌ای ندارند، هدفی ندارند، چشم‌اندازی ندارند؛ پس دقیقاً آن‌ها چه آموزشی دیده‌اند؟

هادی آزاد در این سال‌ها تلاش کرده است با نوشتن مقاله یا برگزاری وبینار به این افراد کمک کند. ایدهٔ نگارش این کتاب نیز از همین‌ جا شروع شد.

 کتاب الفبای تولید محتوا دربرگیرندهٔ دانش، مطالعات و تجربیات تیم نویسندگان است. منابع اطلاعاتی این اثر مجموعه‌ای از کتاب‌ها، سایت‌ها، مقالات و تجربیاتی بوده که در این سال‌ها از آن‌ها استفاده شده و نتیجه داده است.

در این کتاب سعی شده از اصطلاحات تخصصی و پیچیده استفاده نشود و در‌عین‌حال مطالب، کاربردی و مفید باشند.

خواندن کتاب الفبای تولید محتوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الفبای تولید محتوا

«اگر شما می‌خواهید محتوایی داشته باشید که با استفاده از آن بازدیدکنندهٔ هدفِ کسب‌وکار خود را پیدا کنید و با استفاده از این بازدیدها به کسب درآمد برسید، باید این را مدنظر داشته باشید که هیچ وقت از محتوای کپی استفاده نکنید.

تولید محتوای اصیل و غیر کپی نشانهٔ احترام به افراد است. آیا شما دوست دارید شخصی محتوای شما را که به سختی با روزها و شاید هفته‌ها تحقیق به دست آمده، به راحتی و بدون اجازه شما استفاده کند؟ پس زمانی که می‌خواهیم مطلبی را کپی کنیم خود را جای تولیدکننده محتوا بگذاریم، در ضمن مخاطب شما نیز این مطلب را می‌فهمد و اگر محتوای شما کپی باشد و آن را قبلاً در جای دیگری خوانده باشد، قطعاً برای بار دوم به سایت شما برنمی‌گردد و شما مخاطب خود را از دست خواهید داد.

در نقطهٔ مقابل اگر محتوای شما اصیل باشد و آن را نتوان در سایت دیگری پیدا کرد، آنوقت مخاطب شما حس می‌کند سایت شما خاص و اصیل است و برای خواندن مطالب شما و استفاده از سایت شما زمان خواهد گذاشت و حتی سایت یا شبکه‌های اجتماعی شما را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد، پس لطفاً حتماً برای تولید محتوای خوب زمان اختصاص دهید، اگر به این کار عادت کنید و آن را در برنامه کاری خود قرار دهید بزودی در این کار مهارت پیدا خواهید کرد و هر بار این کار برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد و اثرات خوب آن را در رفتار مخاطبان و بازدید بالای محتوای خود خواهید دید.

تولید محتوای دسته اول و اصیل امروزه بسیار با ارزش است، به نحوی که بسیاری از برندهای معتبر دنیا، بخش تولید محتوا دارند و هزینه‌های زیادی را به این بخش اختصاص می‌دهند تا با توجه به محصول و خدمات شرکت، تولید محتوا کنند. متأسفانه هنوز بسیاری از برندها و شرکت‌های معتبر داخلی، بخش تولید محتوا ندارند و حتی گاهاً نمی‌دانند تولید محتوا چیست؟!»

نظرات کاربران

کاربر ۱۷۷۴۲۴۰
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

سلام لطفا در قسمت بی نهایت قرار دهید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بازاریابی محتوا یک استراتژی طولانی مدت است و نباید تصور شود که با تهیه چند محتوا می‌توانیم به هدف برسیم.
محسن

حجم

۲۱۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲۱۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان