دانلود و خرید کتاب با چرا شروع کنید سایمون سینک ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک

کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

خلاصه‌کتاب با چرا شروع کنید نوشتهٔ سایمون سینک و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

درباره خلاصه‌کتاب با چرا شروع کنید

چگونه یافتن «چرایی» کسب‌وکارتان، شما را به موفقیت می‌رساند؟

سایمون سینِک نویسندهٔ کتاب «با چرا شروع کنید»، یک نویسنده، سخنران انگیزشی و مشاور بازاریابی آمریکایی است. وی تاکنون چندین کتاب نوشته و به چاپ رسانده که کتاب پیشِ رو اولینِ آن‌هاست. او برای نوشتن این کتاب، زندگینامه و عملکرد رهبران موفقی همچون استیو جابز، برادران رایت و مارتین لوتر کینگ را مورد مطالعه قرار داد.

سینِک در کتاب خود تلاش می‌کند بین این رهبران بزرگ و شیوه رهبری‌شان ارتباط برقرار کند. همچنین با مطالعه و بررسی زندگی طیف گسترده‌ای از بزرگان، به دنبال کشف راه‌های الهام‌بخشی و ایجاد انگیزه در کارمندان است.

چرا برخی از سازمان‌ها و رهبران آن‌ها نوآور‌تر، تأثیرگذارتر و سودآور‌تر هستند و مشتریان وفادار زیادی دارند؟ چرا برخی می‌توانند بارها و بارها طعم شیرین موفقیت را بچشند؟ چه رازی در موفقیت‌های پیاپی آن‌ها نهفته است؟

برای اینکه بتوانید جواب این سؤالات را بیابید و خودتان نیز در کسب‌وکارتان موفق شوید و مشتریان وفادار زیادی داشته باشید، مطالعهٔ این کتاب را از دست ندهید. به کمک آموزه‌های این کتاب شما هم می‌توانید رهبر الهام‌بخش کسب‌وکار خود باشید!

خواندن خلاصه‌کتاب با چرا شروع کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند رهبر بزرگی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب با چرا شروع کنید

«آیا دوست دارید کاری را انجام دهید که عاشقش هستید؟

از هر کسی این سؤال را بپرسید، به شما پاسخ «مثبت» می‌دهد. همه دوست دارند کاری را انجام دهند که از آن لذت می‌برند؛ اما در واقعیت اغلب افراد حتی نمی‌توانند تصور کنند که مشغول انجام کار موردعلاقه‌شان هستند. در نظر آن‌ها «کار» و «شغل» یعنی انجام یک سری وظایف خسته کننده و کسب درآمد کافی برای گذران زندگی!

آن‌ها تصور می‌کنند تلاش برای رسیدن به شغل رؤیایی‌شان نوعی وقت تلف کردن است؛ اگرچه می‌دانند یافتن آن، زندگی‌شان را دگرگون می‌کند! اما آیا واقعاً چنین اتفاقی غیرممکن است و امکان ندارد که همه افراد بتوانند شغلی را پیدا کنند که به آن‌ها احساس رضایت می‌دهد؟ البته که اینطور نیست! همه ما می‌توانیم کاری را پیدا کنیم که از انجام دادنش لذت می‌بریم. برای یافتن چنین کاری بهترین راه این است که ببینید چه چیزی شما را به وجد می‌آورد و به آن عمیقاً باور دارید.

شما حتی اگر در کارتان بهترین باشید و عملکردی عالی داشته باشید، تنها زمانی می‌توانید احساس رضایت واقعی را تجربه کنید که «چرایی» کارتان را دریابید. این موضوعی است که من به شخصه تجربه کرده‌ام. پس از چند سال تجربه کاری موفق در حوزه مشاوره بازاریابی و تبلیغات متوجه شدم که انرژی و انگیزه ادامه کارم را ندارم و به هیچ وجه از کارم احساس رضایت نمی‌کنم.

علایق و مطالعات شخصی‌ام در زمینه رفتارهای انسان به من نشان داد که «چرایی»، مهم‌ترین عاملی است که افراد را وامی‌دارد تا کارهای خاصی را انجام دهند. من به این نتیجه رسیدم که پیش از شروع هر کاری باید چراییِ خود را یافت و این نتیجه‌گیری را در زندگی خودم اعمال کردم. در واقع به جستجوی «چرایی منحصر به فرد» خودم پرداختم و توانستم آن را بیابم. با یادآوری خاطرات گذشته متوجه شدم که من همواره در میان جمع، الهام‌بخش دیگران بوده و آن‌ها را تشویق کرده‌ام تا به خواسته‌ها و اهدافشان برسند. بدین ترتیب فهمیدم که چرایی‌ام «الهام‌بخشی» به دیگران است.

بنابراین تصمیم گرفتم در تمام جنبه‌های زندگی از جمله کارم، چرایی خود را به کار ببندم، الهام‌بخش دیگران باشم و به روش‌های مختلف به آن‌ها کمک کنم تا چرایی خود را بیابند.

هر کسی می‌تواند چرایی منحصر به فرد خویش را بیابد و برای این کار به معجزه یا شانس نیاز ندارد. اگر شما چرایی خود را بیابید، به طور خودجوش به دیگران انگیزه می‌دهید که آن‌ها هم چرایی‌شان را پیدا کنند. این زنجیره الهام‌بخشی ادامه پیدا می‌کند و به تدریج می‌توانید زندگی و کسب‌وکارتان و حتی دنیا را نیز تغییر دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان