دانلود و خرید کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن! علی اصغر سوادکوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن! اثر علی اصغر سوادکوهی

کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن!

معرفی کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن!

کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن! نوشتهٔ علی اصغر سوادکوهی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن!

کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن! با پرسش‌هایی مانند این‌ها آغاز شده است: آیا تاکنون نگاهی دقیق و عمیق به زندگی خود انداخته‌اید؟ آیا به چشم یک خریدار به زندگی نظری افکنده‌اید؟ آیا خودتان حاضرید برای زندگی‌تان بهایی بپردازید؟! آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا در کارهایم موفق نیستم؟ چرا برای تصمیم‌گیری دچار تردید می‌شوم؟ چرا یک کار را به انجام نرسانده، رها می‌کنم و به کار دیگر می‌پردازم؟ چرا می‌پندارم به‌طور ذاتی بازنده خلق شده‌ام؟ چرا به زندگی علاقهٔ زیادی ندارم و از آن لذت نمی‌برم؟ چرا به تفریح و با جمع بودن رغبتی ندارم؟ چرا بیشتر منزوی و استراحت‌طلب هستم؟

این کتاب در ۱۱ فصل به شما کمک می‌کند تا پله‌های ترقی، موفقیت، بهروزی و پیشرفت را طی کنید. درصورتی‌که کتاب را عمیق و دقیق بخوانید و به زندگی نمونه‌هایی که نویسنده آورده است، دقیق شوید و از اشتباهات آن‌ها پرهیز کرده و به دستورالعمل‌های کتاب عمل کنید، می‌توانید انسانی موفق، کامروا و مفید برای خود، خانواده و جامعه بشوید.

خواندن کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قهرمان زندگی خود باشید نه قربانی آن!

«افراد برجسته در موقعیت‌های نامطلوب، فکرشان را بر این موضوع متمرکز می‌کنند که چگونه می‌توانند از این وضع بیرون آمده یا با آن کنار بیایند.

آرمان، مطالب فصل قبل را دقیق و هوشیارانه مطالعه کرد، سپس به فکر فرو رفت. آرامشی وصف‌ناشدنی وجودش را فراگرفته بود. احساسی زیبا او را به فضایی معنوی می‌برد؛ مثل این‌که به اعماق وجود خود رفته باشد. در آن لحظه احساس کرد که الماس‌ها و مرواریدهای وجود خود را یافته است. در باغی زیبا نشسته بود و رایحه‌های خوش وجود مقدس خویش را استشمام می‌کرد؛ مانند این‌که جسم، ذهن و روح او با هم یکی شده بودند. در این لحظه ابدی، زیبایی و عظمت زندگی را به‌روشنی می‌دید و لمس می‌کرد.

در آرامشی عمیق بود که ذهنش جرقه‌ای زد و به او اعلام کرد که نامه‌ای در دفتر پست ذهنی او قرار گرفته است. نامه را گشود و نگاهی از بالا تا پایین به آن انداخت. نشانه‌ها و علایم دیگری در اختیارش قرار گرفته بود که او را در مسیر یک زندگی موفق، شاداب و بانشاط قرار می‌داد.

در آن نامه نوشته شده بود که آرمان؛ چنانچه در پی زندگی شاد و موفق هستی، باید در زندگی انسان‌های موفق درنگ و اندیشه کنی. چنانچه حاضری این فصل را با هم مرور می‌کنیم. آماده‌ای؟ پس شروع می‌کنیم.

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده‌اید که انسان‌های فوق‌العاده ثروتمند روی زمین، برای خرید لباس، عطر و لوازم آرایشی به کدام مغازه می‌روند؟ منظورمان افرادی مانند «ملکه انگلیس» یا «سلطان برونئی»، «پرنس چارلز» یا «بیل گیتس» و امثال آن‌هاست! به هر حال شاید تعداد پولدارهای روی زمین بسیار کمتر از انسان‌های عادی و متوسط باشد؛ اما در مقابل، قدرت خرید و توان پول خرج کردن این افراد را هم نمی‌توان نادیده گرفت و اگر کسی بتواند نظر این مشتریان را به‌سوی خود جلب کند و سفارش‌های آن‌ها را بگیرد، به یقین ثروت کلانی را به‌دست خواهد آورد؛ ثروتی که می‌تواند فرد را از همه ثروتمندتر سازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۷۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان