دانلود و خرید کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم وحید باستانی پاریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم اثر وحید باستانی پاریزی

کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم

کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم نوشتۀ وحید باستانی پاریزی در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ سلامت و خودیاری قرار دارد و شرح چگونگی نجات وحید باستانی پاریزی، نویسندۀ کتاب، از اعتیاد و الکلیسم است.

درباره کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم

اعتیاد، بلایی خانمان‌برانداز است؛ زیرا جوانان، خانواده و حتی جامعه را به نابودی می‌کشاند. چنان‌که نویسندۀ کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم می‌گوید بیماری الکلیسم و اعتیاد چیزی جز غم، غصه، درد، آشفتگی و جدایی ندارد. اعتماد کردن به این روش زندگی مساوی است با مرگ و شکنجه‌های روحی. نکتۀ مهم در مواجهه با این مسئله و تلاش برای حل آن، این است که اعتیاد را به‌عنوان بیماری پذیرفت و فرد معتاد را بیمار در نظر گرفت و نه مجرم. این دیدگاه در مسیر طاقت‌فرسای ترک اعتیاد بسیار ضروری و مهم است؛ زیرا پذیرش اعتیاد را برای خانواده‌ها و جامعه آسان‌تر می‌کند.

کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم شرح وضعیت یکی از نجات‌یافتگان بلای اعتیاد است. وحید باستانی پاریزی سال‌ها گرفتار اعتیاد بود. او در این کتاب تلاش کرده است تا تجربه‌های پرفرازونشیب خود از این بیماری را تشریح کند و نشان دهد که چگونه توانست از بند اعتیاد رهایی یابد. وی در این کتاب ماجرای خود را از دوران کودکی و نوجوانی آغاز می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه در نوجوانی ترک تحصیل کرد و به‌سوی سیگار و الکل کشیده شد. او اعتراف می‌کند در زندگی تمام توان خود را صرف دستیابی به مواد مخدر می‌کرد؛ مثلاً در دورۀ خدمت سربازی برای تأمین مواد از پادگان گریخت بی‌آنکه به عواقب کار خود فکر کند و اینگونه زندگی خود را به نابودی کشاند.

کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم شرح کامل زندگی نویسنده و شکست‌های او است. نویسنده، با شهامت کارها و عملکردش را تشریح می‌کند و بی‌پرده از مسائل شخصی خود نیز سخن می‌گوید. هدف باستانی پاریزی از نوشتن کتاب این است که به همۀ گرفتاران مسئلۀ اعتیاد کمک کند. چنان‌که خودش می‌گوید بعد از ترک دیگر تنها نبودم و از زندانی که خودم برای خودم ساخته بودم آزاد شدم. او همۀ این تجربه‌ها را با زبانی ساده و روان توضیح داده است. تجربیاتی که در این کتاب مطرح شده، کاملاً راهگشا و راهنما برای تمام کسانی است که درگیر این بیماری هستند. نکتۀ مهم دیگر دربارۀ کتاب این است که کمتر کسانی با شهامت، مسائل شخصی خود را با هدف کمک به دیگران افشا می‌کنند. نویسندۀ کتاب فارغ از قضاوت‌ها، تجربیاتش را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است.

کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم در ۶ فصل نوشته شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: فصل اول: شکل‌گیری شخصیتم؛ فصل دوم: تخریب شخصیتم؛ فصل سوم: امید دوباره به زندگی؛ فصل چهارم: شروع زندگی جدید؛ فصل پنجم: بازسازی شخصیتم؛ فصل ششم: چگونگی مراقبت از خودم.

خواندن کتاب از فلاکت تا افلاک با ۱۲ قدم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب را به همۀ کسانی که با این بیماری دست‌‌وپنجه نرم می‌کنند و نیز خانواده‌هایی که فرد مبتلا به اعتیاد در اطراف خود دارند و در مسیر و تلاش برای ترک آن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۸۸۰
تومان