دانلود و خرید کتاب بازاریابی خدمات داگلاس هافمن ترجمه مجید میرویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی خدمات

چاپ پنجم کتاب بازاریابی خدمات نوشتهٔ داگلاس هافمن و جان باتسون و ترجمهٔ مجید میرویسی، محمد نظریان و فرشته باباجانی محمدی است. انتشارات اندیشه احسان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد مفاهیم، راهبردها و افته‌ها سخن گفته است.

درباره کتاب بازاریابی خدمات

کتاب بازاریابی خدمات در بخش اول بر بازاریابی خدمات مروری کلی کرده است. بخش دوم این کتاب درمورد خدمات فنی آمیزهٔ بازاریابی است و بخش سوم آن نیز دربارهٔ ارزیابی و اجرای راهبردهای موفق خدماتی سخن گفته است. این کتاب می‌تواند منبعی برای معلم‌ها و دانشجوها باشد و برای دانشجوهای کلاس‌های بازاریابی سودمند است. 

خواندن کتاب بازاریابی خدمات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ بازاریابی خدمات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی خدمات

«هر چند وقت یکبار ساختار نمادینی ساخته می‌شود که برگرفته از روحیه فرهنگی محیط اطراف آن است. پاریس برج ایفل، سیدنی اپرا هاوس، مسکو کلیسای جامع سینت بسیل و در حال حاضر دبی هتل برج العرب را دارد. این برج حدود ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و به آب‌های گرم خلیج‌فارس مشرف است. برج العرب چهارمین هتل مرتفع جهان است. طراح معماری خارجی هتل خیره‌کننده است چرا که عمداً به‌صورت بادبان کشتی عربی_ نوعی کشتی تجاری عربی، ساخته شده است. در شب هتل با نمایش رقص‌آرایی روشن می‌شود. جای تعجب نیست، برج العرب یکی از بهترین ساختارها برای عکاسی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۱۲ صفحه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۱۲ صفحه

قیمت:
۲۲۰,۰۰۰
تومان