دانلود و خرید کتاب فن بیان سخنران امیر شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فن بیان سخنران اثر امیر شفیعی

کتاب فن بیان سخنران

معرفی کتاب فن بیان سخنران

کتاب فن بیان سخنران نوشتهٔ امیر شفیعی و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتابْ کاربردی‌ترین کتاب آموزش سخنرانی و فن بیان در ایران است.

درباره کتاب فن بیان سخنران

اکنون مشتاقان یادگیری سخنرانیِ حرفه‌ای بدون اغراق مجموعه درس‌های کامل، مختصر و مفید برای فراگیریِ سخنرانی مدرن را در قالب کتابِ فن بیان سخنران در اختیار دارند.

با استفاده از آموزش‌های کتاب فن بیان سخنران، حتی اگر قصد ایراد سخنرانی حرفه‌ای هم نداشته باشید، حرف خود را در محیط‌های متفاوتِ شخصی و کاری به کرسی خواهید نشاند و منظور خود را به مثبت‌ترین و مؤثرترین شکلِ ممکن به هر مخاطبی انتقال خواهید داد.

اغراقی در کار نیست! نویسنده کتاب، آقای امیر شفیعی، با ترکیب تجربه و خلاقیتی که در زمینه سخنرانی و آموزش آن دارد، دست به کیمیاگری زد و در کتاب مذکور خاکِ کلمه‌ها را به کیمیا تبدیل کرد.

استاد شفیعی با داشتن سابقه پانصد سخنرانی و تهیه و نشر ده‌ها کتاب فیزیکی و الکترونیکی در زمینه آموزشِ انواع سخنرانی و نیز تدریس رشته‌های تخصصیِ مربوط به صداپیشگان، استحقاق چنین ستایشی را دارند.

خوانندگان محترم باید به تفاوت این کتاب با سایر کتاب‌های موجود در این زمینه و برتری روش ترکیبیِ آموزش‌های مندرج در آن، عنایت لازم را داشته باشند و هیچ بخشی از آموزه‌های این کتاب را کم‌اهمیت‌تر از بخش دیگر تلقی نفرمایند، چون یک نقص کوچک در نحوه بیان، زبان بدن یا حتی در طرز لباس پوشیدنِ یک سخنران، می‌تواند بر تمام زحمت‌ها و نقطه‌های قوت او در نظر مردم اثر بگذارد و آن‌ها را بر باد دهد.

کتاب فن بیان سخنران شامل آموزشِ از صفر تا صدِ اصول و مبانی سخنرانی مدرن است که عبارت‌اند از مرحله مقدماتیِ قبل از سخنرانی که خود شامل آموزش آمادگی فیزیکی و تدارک ملزومات سخنرانی است؛ سپس فصل آموزش آمادگیِ روحی ـ روانی برای سخنرانی است که شما را کاملاً آماده ورود به عالم سخنرانی می‌کند و سرانجام، فصل مربوط به ایراد سخنرانی تدارک دیده شده است که خود در سه بخش شامل آموزش‌های نحوه بیان، مدیریت زمان، زبان بدن، قوانین سخن گفتن، نحوه تعامل با مخاطبان و انبوهی از به‌روزترین شیوه‌های سخنرانی و شگردهای ویژه آماده شده است.

کتاب فن بیان سخنران بسیار سریع‌تر از آنچه اکنون می‌توانید تصور کنید شما را تبدیل به یک سخنران واقعی خواهد کرد.

شما با در اختیار داشتن این کتاب برای تبدیل‌شدن به یک سخنران حرفه‌ای با نفوذ کلام، بسته‌ای گام‌به‌گام با تمرین‌هایی ساده و کامل در اختیار خواهید داشت که ساختار آموزشیِ به‌کاررفته در آن به هرکسی با هر سطح سواد و در هر بازه سنی، توانایی می‌دهد که متناسب با کوشش خود، یک سخنران مدرن و موفق شود

خواندن کتاب فن بیان سخنران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند فن بیان سخنرانی را بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فن بیان سخنران

«تمرین‌ها و رفتارهای یک هفته قبل از سخنرانی می‌تواند برای شما یک سخنرانی اثربخش، عالی و ماندگار به یادگار بگذارد. به این منظور از تمام مواردی که باید پیش از سخنرانی در مورد آن‌ها تمرین کافی داشته باشید یک چک لیست تهیه کنید و فهرست در پی آمده را فرا گیرید و اجرا کنید:

۱. یک هفته قبل از سخنرانی هر شب هنگام خواب صحنه موفقیت‌تان را تجسم کنید و حتی بخواهید که خواب موفقیت‌تان را ببینید.

۲. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید تصویر موفقیت خود را درحالی‌که مردم با شوروشوق در سخنرانی شما شرکت کرده‌اند و با خوشحالی و رضایت سالن را ترک می‌کنند، تجسم کنید. (در مورد جزئیات این تمرین‌ها در بخش مدیتیشن ِسخنوری بیشتر توضیح خواهم داد.)

۳. یک هفته قبل از سخنرانی زبان بدن، نحوه تدریس و سخنرانی‌تان را تمرین کنید. (آموزش‌های زبان بدن را در بخش مربوط مطرح خواهیم کرد.)

۴. حتماً به محل سخنرانی‌تان بروید و از زوایای مختلف محل مورد نظر را بررسی کنید و ببینید مردم به شما از چه زاویه‌هایی خواهند نگریست.

۵. یک هفته قبل از سخنرانی به ورزش منظم و داشتن وقت تفریح اهمیت بیشتری بدهید.

۶. در این مدت بهتر است با افرادی ملاقات کنید که می‌توانند سطح انرژی شما را ارتقا دهند. در این یک هفته هرچه بیشتر با انسان‌های موفق معاشرت کنید بهتر است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان