دانلود کتاب صوتی آموزش مجری گری با صدای محمدرضا مبارکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش مجری گری اثر محمدرضا مبارکی

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش مجری گری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی آموزش مجری گری

کتاب صوتی «آموزش مجری گری» با نویسندگی و گویندگی محمدرضا مبارکی توسط انتشارات پارسیان البرز منتشر شده است. این کتاب منبعی کاربردی برای آموزش مجری گری است.

درباره کتاب صوتی آموزش مجری گری

فصل اول کتاب آموزش مجری‌گری به شکلی کلی حرفهٔ مجری‌گری را برای خواننده تعریف می‌کند. فصل دوم به مهارت‌هایی می‌پردازد که برای مجری‌شدن نیاز است. فصل سوم به چند مفهوم موردنیاز یک مجری را  شرح می‌دهد. در فصل چهارم مراحل اجرای یک برنامه صحنه‌ای (استیج) به‌صورت کامل توضیح داده‌ شده است. در فصل پنجم به خلاقیت‌هایی اشاره می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توان اجرایی متمایز و جذاب­تر داشت. فصل ششم دربارهٔ مدیریت بحران در اجرای صحنه است. در فصل آخر نویسنده نکاتی را به کمک مثال‌هایی از تجارب شخصی خود در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

کتاب صوتی آموزش مجری گری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران فن مجری‌گری پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی آموزش مجری گری

«مسواک زدن قبل از اجرای برنامه نیز به راحت‌تر صحبت کردن شما کمک می‌کند. نکته‌ی دیگر درباره خوردنی‌ها است. قبل از اجرای برنامه از خوردن غذای سنگین خودداری کنید و سعی کنید با معده پر روی صحنه حاضر نشوید؛ زیرا به علت پر بودن معده، پرده دیافراگم امکان باز شدن ندارد و نفس کشیدن شما کامل انجام‌نشده و به همین صورت چرخه ناقص تولید صدا شکل‌گرفته و شما را به مشکل می‌‌اندازد. همچنین از خوردن غذاهای چرب، ترشی، کافئین و لبنیات به‌خصوص قبل از اجرای برنامه خودداری کنید. البته موضوع غذاها و نوشیدنی‌ها ممکن است در هرکسی متفاوت باشد. من در بین لبنیات در صورت خوردن دوغ، جوهر صدایم را برای ساعاتی از دست می‌دهم و واقعاً دچار مشکل می‌شوم. پس معمولاً پرهیز می‌کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۶۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۶۲۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان