دانلود و خرید کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ هارولد فاکس ترجمه بیتا دارابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ اثر هارولد فاکس

کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

نویسنده:هارولد فاکس
انتشارات:سبزان
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ نوشتهٔ هارولد فاکس با ترجمهٔ بیتا دارابی در انتشارات سبزان منتشر شده است. این کتاب حاوی تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران است. 

درباره کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

هدف نهایی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ کمک به شما در یادگیری تکنیک‌های اثبات شده‌ای است که می‌توانید برای تجزیه و تحلیل و خواندن ذهن افراد از آن‌ها استفاده کنید! نحوهٔ تجزیه و تحلیل افراد موضوع ساده‌ای نیست که فقط به هدف پرکردن صفحات کتاب به کار گرفته شده باشد؛ بلکه اطلاعات دقیق و حساب‌شده درمورد تکنیک‌های مختلفی است که می‌توانید در بررسی افراد از آن استفاده کنید. تکنیک‌هایی که در این کتاب آورده خواهد شد، برای هر نوع رابطه‌ای کاربرد دارد. می‌توانید از این تکنیک‌ها برای تجزیه و تحلیل افرادی که به تازگی ملاقات کرده‌اید یا افرادی که مرتب با آن‌ها در ارتباط هستید استفاده کنید.

بعد از خواندن این کتاب قادر خواهید بود افراد را بر اساس تکنیک‌های اثبات‌شده، به‌راحتی تجزیه و تحلیل کنید. به‌زودی شما قادر خواهید بود با موفقیت دیگران را تجزیه و تحلیل کرده و ذهن افرادی را که با آن‌ها در ارتباط هستید به‌راحتی بخوانید.

خواندن کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به تحلیل شخصیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

«زبان بدن هر فرد بیانگر یک خودباوری اساسی در آن فرد است؛ بنابراین زبان بدن شما و آنچه در شخص دیگری به عنوان زبان بدن آن فرد مشاهده می‌کنید، بیانگر باورهای شما یا آن شخص نسبت به خودش است. اینکه بتوانید خودتان را کاملاً بفهمید، این امکان را به شما می‌دهد که تأثیر مستقیم و غیرمستقیم خود را بر اطرافیانتان بسنجید. تسلط بر نوع تأثیری که روی افراد اطراف خود می‌گذارید به این بستگی دارد که خودتان را به خوبی بشناسید. به عنوان نمونه، مثالی که از خجالتی بودن در پاراگراف بالا ذکر شد؛ عدم توانایی شما در برقراری ارتباط چشمی با افراد دیگر ممکن است باعث شود آن‌ها هم هر زمان که با شما صحبت می‌کنند از نگاه کردن مستقیم به شما اجتناب کنند (تأثیر مستقیم)، یا ممکن است باعث شود آن‌ها تصور کنند که شما از صداقت کافی برخوردار نیستید (تأثیر غیرمستقیم)، زیرا کمبود تماس چشمی گاهی نشانهٔ دروغ گفتن فرد است؛ بنابراین، با آگاهی از اینکه تماس چشمی شما چگونه تفسیر خواهد شد، می‌توانید به طور متناوب تماس چشمی خود را با فرد مورد نظرتان حفظ کنید؛ همچنین می‌توانید به تیغهٔ بینی او خیره شوید (خیره شدن به تیغهٔ بینی یک فرد این تصور را ایجاد می‌کند که شما مستقیم به او نگاه می‌کنید.) اگر سعی نکنید رفتارهای خود و تأثیر آن‌ها بر اطرافیانتان را درک کنید، هر آنچه که در افراد دیگر مشاهده می‌کنید در حقیقت برداشت‌های نگران کنندهٔ شما از رفتار طرف مقابل است، بدون اینکه آگاهی از تأثیر رفتار خود بر طرف مقابل داشته باشید؛ بنابراین هر آنچه از ذهن شما عبور می‌کند و هر تصوری که از این افراد در ذهن خود ایجاد می‌کنید نادرست خواهد بود. در نهایت، این مسئله درک و شناخت افراد را برای شما دشوارتر خواهد کرد.

به بیان ساده، اگر شما به روشی منظم و احتمالاً سخت‌گیرانه رفتار کنید، در این صورت افراد اطراف شما به طور طبیعی سبک ارتباطی خود را متناسب با نحوهٔ عملکرد شما تنظیم می‌کنند. برعکس، اگر شما به روشی شوخ‌طبعانه و دوستانه رفتار کنید، افراد اطراف شما تمایل پیدا می‌کنند مانند شما رفتار کنند.

همان‌طور که سقراط معتقد بود: «شناختن خود آغاز خرد است.» خردی که از شناخت خود ناشی می‌شود، همان چیزی است که هنگام تلاش برای شناختن افراد دیگر از آن استفاده خواهید کرد. به طور خلاصه در چند کلمهٔ کوتاه می‌گویم که تجزیه و تحلیل رفتارِ خود، کلید اصلی در تحلیل موفقیت‌آمیز رفتار دیگران است.»

نظرات کاربران

کاربر 7397922
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

این کتاب در طول زمان به ما کمک های زیادی خواهد کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان